تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 27 خرداد 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):سزاوار است كه عاقل ، از مستى ثروت، قدرت ، دانش ، ستايش و مستى جوانى بپرهيزد، چرا ك...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801213958




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مسؤول روابط عمومی دانشگاه زنجان خبر داد آغاز ثبت‌نام از دانشگاهیان برای اعزام به عتبات عالیات


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: مسؤول روابط عمومی دانشگاه زنجان خبر دادآغاز ثبت‌نام از دانشگاهیان برای اعزام به عتبات عالیات
خبرگزاری فارس: آغاز ثبت‌نام از دانشگاهیان برای اعزام به عتبات عالیات
مسؤول روابط عمومی دانشگاه زنجان گفت: ثبت‌نام از دانشگاهیان زنجانی برای اعزام به عتبات عالیات از امروز آغاز شده است.

علی سپهری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار کرد: ثبت‌نام از دانشگاهیان زنجان برای اعزام به عتبات عالیات آغاز شده است.
وی با بیان اینکه همه دانشگاهیان اعم از اساتید، دانشجویان و کارمندان دانشگاه‌ زنجان می‌توانند در ثبت‌نام عتبات دانشگاهیان شرکت کنند، اضافه کرد: دانشگاهیان می‌توانند هم به صورت فردی یا در صورت تمایل با داشتن دو نفر همراه در این سفر زیارتی ثبت‌نام کنند.
مسؤول روابط عمومی دانشگاه زنجان تصریح کرد: دو نفر همراه دانشجویان، همسر و یا فرزند دانشجو است و ثبت‌نام نیز به دو صورت مجردی و خانوادگی(همسر و فرزند) انجام می‌شود. سپهری با اشاره به اینکه ثبت‌نام دانشجویان با همراه داشتن پدر و مادر مقدور نیست، ابراز کرد: ثبت‌نام از امروز آغاز و تا 25 خرداد‌ماه نیز ادامه دارد و تاریخ قرعه‌کشی نیز 29 خردادماه است.
وی ادامه داد: اطلاع‌رسانی به دانشگاهیان از طریق سایت عتبات و عمره دانشگاهیان و همچنین ارسال پیام کوتاه به دانشجویان صورت می‌گیرد.
مسؤول روابط عمومی دانشگاه زنجان بیان کرد: تعیین محل اعزام و همچنین انتخاب کاروان در ابتدا توسط زائر انجام خواهد شد.
سپهری با تاکید بر اینکه امکان جابه‌جایی در مراحل بعدی وجود ندارد، گفت: هر فرد می‌تواند در هنگام ثبت نام تاریخ سفر خود را با دو اولویت انتخاب کرده و اعزام نیز از دو طریق زمینی و هوایی است.
وی افزود: اعزام‌ها با توجه به دوری و نزدیکی استان محل ثبت‌نام به مرز انجام شده و در برخی از شهرهای کشور به هر دو صورت زمینی و هوایی انجام می‌شود.
مسؤول روابط عمومی دانشگاه زنجان با بیان اینکه هزینه اعزام کاروان‌های هوایی یک میلیون و 600 هزار تومان است، اظهار کرد: هزینه اعزام دانشجویان به صورت زمینی نیز یک میلیون تومان است که این هزینه‌ها با توجه به نرخ هر استان تغییر دارد.
سپهری تصریح کرد: هزینه اعزام کاروان‌های زیارتی عتبات دانشگاهیان در مقایسه با نرخ کاروان‌های عادی سازمان حج و زیارت در حدود 20 تا 40 هزار تومان ارزانتر است.
وی تاریخ اعزام دانشگاهیان را از یکم مرداد تا یکم آبان‌ماه سال جاری ذکر کرد و افزود: 15 میلیون ریال وام با همکاری بانک ملت برای کاروان‌های هوایی و 10 میلیون ریال نیز برای کاروان‌های زمینی به صورت قرض‌الحسنه پرداخت می‌شود.
مسؤول روابط عمومی دانشگاه زنجان ابراز کرد: متقاضیان باید در سال جاری مشغول به تحصیل بوده و اساتید نیز باید حکم کارگزینی را داشته باشند.
سپهری در پایان خاطرنشان کرد: افرادی که در دوره‌های گذشته نیز به عتبات اعزام شده‌اند، منعی برای ثبت‌نام و اعزام در قالب عتبات دانشگاهیان ندارند. انتهای پیام/2308/ک40/

95/03/10 :: 10:35





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 121]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن