تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 14 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس چهل روز خود را براى خدا خالص كند چشمه هاى حكمت از قلب وى بر زبانش جارى مى شو...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804413355




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رونمایی از پرسپولیس مدل جدید


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها: وطن امروز: پرسپولیس تنها به یک دلیل قهرمان لیگ قبل نشد؛ گاف‌های پرتعداد بازیکنان خودی در بدترین لحظاتی که هیچکس انتظارش را نداشت. قرمزها لیگ جدید را تنها با یک هدف آغاز کردند و آن فراموش کردن آن گاف‌ها بود و گویا تغییرات‌شان هم تا این لحظه موثر واقع شده است. حسین فرکی باخت را حق تیمش نمی‌دانست و صراحتا اعتقاد داشت مساوی نتیجه سزاوارانه‌تری برای این مصاف بود. اما پرسپولیس نخستین بازی لیگ شانزدهم را به گونه‌ای برابر نارنجی‌پوشان سایپا برد که در طول 90 دقیقه تنها و تنها یک بار فرصت گلزنی به تیم میزبان را داد و در آن سو به مراتب موقعیت‌های بیشتری را خلق کرد. این نتیجه برای شروع کاملا امیدوارکننده است.
 
در لیگ ایران که اکثرا تایمینگ مربیان برای بدنسازی مناسبتی با زمان آغاز مسابقات ندارد، تیم‌های مدعی شروعی ضعیف دارند. شاید برنده یک مسابقه هم باشند اما نوع بازی‌شان به گونه‌ای است که کمتر کسی راضی می‌شود اما پرسپولیس مدل جدید برانکو، نشان داد فکر همه جا را کرده است. وقتی لیگ پانزدهم به پایان رسید، نخستین کاری که سرمربی قرمزها کرد یک چیز بود؛ بیرون کردن عناصری که همیشه یک پای گاف‌های ناگهانی بودند. همان‌هایی که اگر مروت می‌کردند و تنها و تنها دو بار کمتر اشتباه می‌کردند، پرسپولیس براحتی قهرمان لیگ پانزدهم می‌شد، همه در لیست قرمز برانکو قرار داشتند. از سوشا مکانی گرفته تا زوج همیشه نامطمئن بنگر و نورمحمدی. بابک حاتمی هم یکی دیگر از این عناصر همیشه متزلزل بود. برانکو که خیالش از میانه میدان و خط حمله تیمش مطمئن بود، تنها به فکر پاک کردن نام مردان گاف بود. نخستین بازی آنها در لیگ جدید نشان داد آنها به مراتب مطمئن‌تر از فصل قبل هستند.
 
شاید تنها ضرر برانکو و پرسپولیس نسبت به فصل قبل از دست دادن رامین رضاییان باشد. مهم‌ترین عنصر قرمزها در جبهه راست این تیم که تقریبا 70 درصد حملات برانکو از جناح او طراحی و سازماندهی می‌شد. اما با اشتباه مدیریتی طاهری، قرمزها تنها نمره منفی نسبت به سال قبل را در این نقطه دریافت کردند. اما در ساختار دفاعی، با فرماندهی سیدجلال حسینی، شروعی به غایت امیدوارکننده را برابر سایپا داشتند. شاگردان فرکی تنها یک بار صاحب یک موقعیت فوق‌العاده گل شدند که آن محصول یک ضربه ایستگاهی و غافلگیری مدافعان بلندبالای پرسپولیس بود. منهای آن یک موقعیت خاص که می‌توانست نبرد را به تساوی بکشاند، در تمام طول بازی، مردان دفاعی قرمز،بدون هیچ اشتباهی، همه حملات حریف را مدیریت کردند.
 
بعد از گل کامیابی‌نیا و تعویض دفاعی برانکو، این شائبه به وجود آمد که قرار است همانند فصل قبل ناگهان یک نفر روی یک توپ ارسالی از کناره اشتباه کند و همه داشته‌های تیم بر باد برود. اتفاقی که در بازی با ذوب‌آهن و حتی همین سایپا حادث شد. اما مردان جدید خط دفاعی پرسپولیس نشان دادند دست‌کم به سختی گاف می‌دهند. شاید در بعد هجومی، هواداران این تیم چندان از عملکرد بازیکنان پرسپولیس رضایت نداشته باشند اما بدون شک با بازگشت مهم‌ترین بازیکن هجومی لیگ پانزدهم(مهدی طارمی)  به ترکیب اصلی پرسپولیس، آنجا دچار یک تحول اساسی نسبت به بازی نخست خواهد شد. وحید امیری به هیچ عنوان شاخص‌های یک مهاجم تمام‌کننده و مطمئن را ندارد، شاید یک خط به عقب آمدن امیری و زوج او کنار عالیشاه بتواند جناح چپ پرسپولیس را تبدیل به خطرناک‌ترین جناح چپ لیگ شانزدهم کند.
 
همان 15 دقیقه حضور طارمی و انگیزه فوق‌العاده او نشان داد برانکو خیالش از آن جلو تا حدود زیادی راحت خواهد بود. بدون شک با گذشت چند بازی، پرسپولیس به هماهنگی بیشتری در میانه و خط حمله خواهد رسید اما آنچه بیش از هر چیزی می‌تواند نقطه قوت آنها محسوب شود، حضور مردان مطمئن در 50 متر زمین خودی است. بیرانوند و زوج انصاری و سیدجلال حسینی بدون شک به اندازه مثلث کشنده سوشا، نورمحمدی و بنگر اشتباه نمی‌کنند و این بهترین هدیه برانکو به هواداران تیمی است که بیش از هر تیم دیگری در این چند سال شاهد گاف‌های تاریخی بودند.




۰۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۰۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 22]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن