تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بهترين اعمال، خداشناسى است، زيرا با وجود علم و معرفت، عمل، كم يا زياد تو را سود مى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819613952




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دومین جشنواره ˝سینما مدرسه˝ برگزار می‌شود


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: دومین جشنواره ˝سینما مدرسه˝ برگزار می‌شود دومین دوره جشنواره ˝سینما مدرسه˝ به دبیری بهزاد فراهانی از 26 مردادماه در تهران برگزار می‌شود.
۱۳۹۵ يکشنبه ۱۷ مرداد ساعت 16:41

خبرگزاری پانا+

به گزارش سرویس فرهنگی پانا، به دنبال استقبال از برگزاری اولین جشنواره ˝سینما مدرسه˝ در سال گذشته، دومین دوره‌ این فستیوال فیلم، اواخر مردادماه برگزار می‌شود.

در اولین دوره‌ این جشنواره بنا به انتخاب بهزاد فراهانی دبیر جشنواره، چهار فیلم "رابطه" ساخته‌ پوران درخشنده، "دزد و پری" ساخته‌ حسین قناعت، "بزرگ" ساخته‌ پنی مارشال و "علفزار" ساخته‌ محمدعلی طالبی اکران و پس از آن با حضور کارشناسان سینما، كارگردانان، هنرپیشه‌ها و سایر عوامل اجرایی فیلم‌های مذکور مورد نقد و بررسی قرارگرفت.

بهزاد فراهانی در این خصوص گفت: امسال نیز در دومین دوره‌ برگزاری این جشنواره، سه فیلم برگزیده از سینمای نوجوان به ترتیب "صبح روز بعد" ساخته‌ كیومرث پوراحمد، "دهلیز" به كارگردانی بهروز شعیبی و "چكمه" از ساخته‌های محمد‌علی طالبی اكران خواهد شد و همانند دوره‌ پیشین این جشنواره جلسات نقد و بررسی این آثار با حضور كارگردان و عوامل فیلم بعد از اكران برگزار می‌شود.

لازم به ذكر است حضور در این جشنواره برای عموم آزاد و رایگان است. علاقه‌مندان می‌توانند جهت كسب اطلاعات بیشتر به وب سایت مجتمع علامه طباطبایی به آدرس www.mat.ir مراجعه و یا با شماره 44833966 تماس حاصل فرمایند.

این جشنواره از تاریخ 26 الی 29 مرداد ماه 1395 و از ساعت 19 الی 22 در سالن آمفی تئاتر مجتمع فرهنگی آموزشی علامه طباطبایی به نشانی: بزرگراه نیایش- انتهای ستاری شمالی – دوربرگردان جنوبی- خروجی دوم خیابان شعرا- پلاك 17- طبقه‌ی سوم برگزار می‌شود.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 34]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن