تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 8 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس مى‏خواهد خداوند او را از زبانيه (فرشتگان عذاب) نوزده‏گانه برهاند، بسم الل...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802524123




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

واکنش روزنامه ها به سخنان رئیس جمهور در رسانه ملی/ كمي شفاف‌تر آقاي رييس‌جمهور!


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز: واکنش روزنامه ها به سخنان رئیس جمهور در رسانه ملی/ كمي شفاف‌تر آقاي رييس‌جمهور!
روزنامه شرق در یک گزارش به وضعیت اصلاح طلبان در چند سال اخیر پرداخته است و معتقد است اصلاحطلبان برای پیروزی در انتخابات به سمت اعتدال گرایان رفتند.
به گزارش نامه نیوز، روزنامه‌های امروز صبح به سخنرانی دیشب رئیس جمهوری پرداختند و سخنان وی را تحلیل کردند.

روزنامه کیهان در طعنه به حسن روحانی در گزارشی با عنوان  برجام و تلگرام و دیگر هیچ!  نوشت:  همین جا اندکی تأمل کنیم. می‌گویند فضای مجازی به حد افراطی عرصه را بر فضای واقعی زندگی مردم تنگ کرده و موجب آسیب‌های متعدد شده است. اما آسیب‌های بزرگ‌تر با مقیاس‌های ملی آن است که جریان روشنفکری و مدیریتی دچار «مجاز زدگی» و غفلت از واقعیات و حقایق شوند. چطور؟ پاسخ این پرسش در شماره اخیر نشریه حزب اشرافی کارگزاران (صدا) است؛ آنجا که در گزارشی تیتر می‌زند «روحانی چگونه دوباره رئیس جمهور می‌شود؟ با برجام و تلگرام». برجام و تلگرام و دیگر هیچ! وجه مشترک این دو کلمه هم قافیه یک چیز است؛ مجاز زدگی و در مجاز ماندگی.

روزنامه وطن امروز اما در گزاشری به سخنان سخنگوی دولت اشاره کرد و با تیتر سنگ‌ تمام سخنگوی دولت برای مدیر نجومی / صفدرحسینی امانتدار کشور است! نوشت: مدیرعامل صندوق توسعه ملی را شخص رئیس‌جمهور تعیین می‌کند و صلاحیت یا عدم صلاحیت وی باید قبل از انتصاب توسط عالی‌ترین مقام دولت بررسی شود. روز گذشته و در مراسم معرفی رئیس جدید صندوق توسعه ملی، رئیس سازمان برنامه و  بودجه از سیدصفدر حسینی به‌عنوان یکی از ذخیره‌های نظام یاد کرد و گفت: گذشته از ارادت شخصی بنده به دکترحسینی، دیگر اعضای هیأت عامل سابق صندوق توسعه ملی نیز از بزرگان اقتصاد کشور هستند و الحق در دوران مسؤولیت خود امانتداران بزرگی بودند.

روزنامه اعتماد به تصمیم عجیب سازمان ثبت احوال اشاره کرد و درگزارشی با عنوان جلوی اعلام آمار طلاق گرفته شد؟ نوشت: تاكنون در زمينه آمارطلاق به اندازه كافي هشدار داده شده است. تكرار مكررات ممكن است آسيب به وجود آورد و ما از آن پرهيز مي‌كنيم. هر وقت كارهاي عملي در زمينه كاهش طلاق انجام شود، ما اثربخشي برنامه‌ها را به اطلاع مي‌رسانيم.

اعتماد همچنین با اشاره به سخنان روحانی در گزارشی با عنوان خسته نباشید؛ اما كمي شفاف‌تر آقاي رييس‌جمهور! می‌نویسد: «تدبير» سه ساله و «اميد» چند ماهه، دستاوردهاي دولتي است كه تولد چهارسالگي خود را در رسانه‌اي به وسعت همه ايران جشن مي‌گيرد. حسن روحاني در پايان نخستين روز از ٣٦٥ روز باقيمانده از حضور خود در پاستور، ميهمان‌خانه‌هاي ايرانيان مي‌شود؛ ميهماني كه پس از شش ماه غيبت، اعلام حضور مي‌كند، براي بيان دستاوردهاي دولتمردان، به گذشته‌هاي دور نمي‌رود. معيار او براي سنجش كار، عيد امسال است.

شرق درگزارشی به بابک زنجانی و تخلفات وی پرداخت و در مطلبی باعنوان رونمایی از «رستم»، شریک خارجی متهم فساد نفتی / زنجانی، وثیقه‌گذار زنجانی نوشت: هیأتی مرکب از وزارت نفت، بانک مرکزی و وکیل زنجانی عازم کشوری شدند که ادعا می‌شد در آنجا افرادی حاضر به گذاشتن وثیقه هستند؛ اما هیچ چیزی عایدشان نشده و تنها وعده‌های نسیه و ناپذیرفتنی بوده است». معاون اول قوه قضائیه ادامه داد: «افرادی که وکیل زنجانی از آنها صحبت می‌کرد، شرط کردند که حتما قوه قضائیه قول دهد تا زنجانی را آزاد کند. ما گفتیم فرض کنید ما چنین قولی را دادیم، شما می‌خواهید چه کار کنید که آنها گفتند ما پول را به حسابی که شما می‌دهید به عنوان وثیقه واریز نمی‌کنیم؛ بلکه آن را به حساب یک بانک واسط می‌ریزیم و آنها تضمین می‌کنند که بانک واسطه هم قبول نکرد».

شرق در گفت‌وگویی با معین به عملکرد سه ساله روحانی پرداخت و با تیتر اصلاح‌طلبان گاهی ناشی‌گری کردند  نوشت: اصلاح‌طلبان از خرداد ۹۲ به این سمت ائتلاف‌های مختلفی را شکل داده‌اند و به نظر می‌رسد در همه این ائتلاف‌ها از مواضع و گفتمان اصلاح‌طلبی عدول شده تا اهداف انتخاباتی محقق شود. در انتخابات اخیر، اصلاح‌طلبان چتر خود را تا جایی باز کردند که حتی اصولگرایان معتدل را هم پذیرا شدند؛ ولی به نظر می‌رسد عملا آنچه در این چند ماه اتفاق افتاد، نشان داد که این ائتلاف چندان پایدار نبوده است.

آرمان در گزارشی باعنوان شبيه‌سازي احمدي‌نژاد با آیت‌الله شهید بهشتي جديدترين مسير حامیان احمدی‌نژاد نوشت: اكنون به نظر مي‌رسد آن مصادره‌اي كه آيت‌ا... هاشمي نسبت به آن هشدار داده بود، در حال وقوع است كه كليد آن هم در گروه‌هاي مجازي زده شده است، چنانكه گروهي از حاميان احمدي‌نژاد اقدام به راه‌اندازي كانالي به نام «شباهت‌های احمدي‌نژاد و بهشتي» كردند و در ابتداي آن هدف از راه‌اندازي اين كانال تلگرامي را چنين اعلام كرده‌اند:«هدف از تشكيل اين كانال تبيين شباهت‌های دكتر احمدي‌نژاد مظلوم و شهيد بهشتي و همچنين خنثي كردن دسيسه‌هاي احتمالي از سوي بدخواهان خارجي و به ويژه داخلي مي باشد و از اينكه در راه حفظ جان بهشتي زمان ما را ياري مي‌كنيد، كمال تشكر را داريم.»

اعتماد در گزارشی با عنوان حیف یا میل؟ به وضعیت فیش‌های حقوقی پرداخت و نوشت: در ميان اين سه حالت كدام‌يك براي جامعه بدتر است، هرچند هر سه مورد، مساله هستند و بايد با آنها مقابله كرد، ولي بدترين حالت اتلاف منابع، سپس فساد و در مرحله آخر رفتارهاي غيرمنصفانه است. رفتار غيرمنصفانه و به دور از عدالت، تا حدود زيادي شفاف مي‌شود و راه را براي اصلاح امور فراهم مي‌كند. عملي مجرمانه و مستوجب مجازات مرتكب نشده‌اند، پول نيز از ميان نرفته بلكه از يك جيب به جيب ديگر رفته است. در كل جامعه اين پول ثابت مانده است، هرچند ممكن است چنين پولي كارآمدي كمتري از پولي داشته باشد كه به دليل اقدام منصفانه به دست آمده است. مساله مهم در اينجا و در درجه اول موضوع بي‌عدالتي و بي‌انصافي است. ولي ساير ضوابط جامعه مخدوش نشده است.






۱۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 91]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن