تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):بر زبان مؤمن نورى (الهى) است و درخشان و برزبان منافق شيطانى است كه سخن مى‏گويد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820642400




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

افزایش ساعات کاری ادارات مالیاتی


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: افزایش ساعات کاری ادارات مالیاتی
رییس کل سازمان امور مالیاتی کشور از افزایش ساعات کاری ادارات مالیاتی برای پاسخگویی و راهنمایی مودیان در روزهای پایانی تیرماه خبر داد.


 به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، سیدکامل تقوی‌نژاد با بیان این مطلب افزود: سازمان امور مالیاتی کشور به‌منظور تکریم ارباب رجوع و ارائه خدمات مطلوب به مودیان محترم مالیاتی در انجام تکالیف قانونی، به‌ویژه اطلاع‌رسانی، ارائه راهنمایی و پاسخگویی لازم در رابطه با دریافت اظهارنامه مالیاتی الکترونیکی، اقدام به افزایش ساعات کاری ادارات مالیاتی کرده است.
رییس کل سازمان امور مالیاتی کشور، تصریح کرد: ادارات مالیاتی در روزهای دوشنبه 28 . 4. 1395 لغایت پنج‌شنبه 31, 4. 1395 تا ساعت 21 آماده پاسخگویی و راهنمایی مودیان محترم مالیاتی خواهند بود.


وی ظهارداشت: اشخاص حقوقی و صاحبان املاک اجاره‌ای می‌توانند تا پایان تیرماه با مراجعه به سامانه عملیات الکترونیکی سازمان امور مالیاتی کشور به آدرس WWW.TAX.GOV.IR نسبت به ارسال اظهارنامه و پرداخت مالیات به صورت الکترونیکی اقدام کنند.


تقوی نژاد افزود: با توجه به اینکه برخی ادارات مالیاتی در روزهای پنج‌شنبه تعطیل هستند و 31 تیرماه نیز با پنج‌شنبه مصادف شده‌است، لذا این ادارات که پنج‌شنبه تعطیل می‌باشند روز جمعه 1. 5. 1395 و شنبه 2. 5. 1395 تا ساعت 21 آماده دریافت اظهارنامه و پاسخگویی و راهنمایی مودیان محترم مالیاتی خواهند بود.


گفتنی است اگر فردی در موعد مقرر اظهارنامه مالیاتی خود را ارائه نکند علاوه براینکه نمی‌تواند از معافیت‌ها و تسهیلاتی که در قانون پیش‌بینی شده استفاده کند، مشمول جریمه عدم تسلیم اظهارنامه نیز می‌شود.






۳۰ تير ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 12]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن