تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 27 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):وقتى معلم به كودك بگويد: بگو بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم و كودك آن را تكرار كند خد...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816164101




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دلار از کانال 3400 تومان خارج شد


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها:
دلار از کانال 3400 تومان خارج شد




در روزی که دلار پس از 12 روز مجددا به کانال 3 هزار و 500 تومان وارد شد، خبری اعلام شد مبنی‌بر اینکه عرضه سکه پس از حدود 3 سال در بانک کارگشایی از سر گرفته می‌شود. این عرضه که قریب به 3 سال متوقف بود، از ساعت 4 بعدازظهر امروز در تهران آغاز و به شکل مزایده حضوری (حراج) انجام خواهد شد.





روزنامه دنیای اقتصاد: در روزی که دلار پس از 12 روز مجددا به کانال 3 هزار و 500 تومان وارد شد، خبری اعلام شد مبنی‌بر اینکه عرضه سکه پس از حدود 3 سال در بانک کارگشایی از سر گرفته می‌شود. این عرضه که قریب به 3 سال متوقف بود، از ساعت 4 بعدازظهر امروز در تهران آغاز و به شکل مزایده حضوری (حراج) انجام خواهد شد.

حراج سکه در روزهایی آغاز می‌شود که قیمت سکه و دلار در بازار آزاد در مسیر افزایشی قرار گرفته است. روز یکشنبه، شاخص بازار ارز از کانال 3 هزار و 400 تومان خارج شد و با افزایش 15 تومانی به قیمت 3 هزار و 505 رسید. پیش از این، دلار در تاریخ 8 تیر وارد کانال 3 هزار و 500 تومان شده و تا شنبه هفته گذشته به نوسان در این کانال ادامه داده بود.

خروج سکه‌بازان از موقعیت فروش ارز، کمرنگ شدن حضور بازارساز، تحرکات معامله‌گران فردایی دلار و رشد نرخ حواله درهم از جمله عواملی بودند که روز یکشنبه منجر به تغییر کانال دلار شدند. روز یکشنبه، همسو با رشد قیمت دلار، سکه تمام بهار آزادی 4 هزار تومان رشد قیمت را تجربه کرد و به بهای یک‌میلیون و 120 هزار تومان رسید.

عرضه سکه‌های جدید

حراج سکه توسط بانک کارگشایی در حالی از امروز آغاز می‌شود که یکی از تفاوت‌های دور جدید حراج، در نوع سکه‌ها است؛ به گزارش خبرگزاری تسنیم، در این حراج بناست بعد از چند سال سکه‌هایی وارد بازار شوند که ضرب سال 58 و مجموعه‌های یاد بود بانک ملی می‌باشند. ضمن آنکه برای اولین بار در سال‌های اخیر، بناست سکه‌های پنج بهار وارد بازار شوند. این سکه‌ها با طرح حرم حضرت علی‌(ع) هستند که دارای عیار 900، وزن 7/ 40 گرم و قطر 40 میلیمتر هستند.

فروکش هیجان

در ساعات ابتدایی روز یکشنبه، هیجان در بازار ارز بالا رفته بود، هیجانی که در خریدهای بعضا سنگین معامله‌گران ارزی نیز قابل مشاهده بود. با این حال، هر چقدر به سمت ساعات انتهایی روز حرکت کردیم، هیجان معامله‌گران بازار کمتر شد. در دومین روز هفته، دلار معاملات خود را در کانال بالاتر و با قیمت 3 هزار و 500 تومان آغاز کرد.

این قیمت 10 تومان بالاتر از نرخ بسته شده روز شنبه بود. به گفته فعالان، بعدازظهر شنبه و پس از خروج صرافی‌های بانکی، معامله‌گران غیررسمی وارد بازار شدند و با خریدهای خود قیمت را در راستای افزایشی قرار دادند. عامل دومی که در این بعدازظهر قیمت را تحریک کرد، خروج سکه‌بازان از موقعیت فروش ارز بود.

به گفته برخی فعالان، سکه‌بازان که در ساعات ابتدایی روز شنبه در موقعیت فروش قرار گرفته بودند، پس از تسویه معاملات آتی بازار خود، از فروش ارز تا حد زیادی دست کشیدند. به گفته برخی دیگر، خروج معامله‌گران سکه ناشی از افزایش انتظار آنها برای بالا رفتن بهای اونس در هفته جاری بود. به‌خصوص آنکه خبری بعدازظهر شنبه در بازار برجسته شد که پس از خروج بریتانیا از اتحادیه اروپا، این اتحادیه می‌تواند در آستانه فروپاشی قرار بگیرد.

 این احتمال توسط صندوق بین المللی پول نیز عنوان شده بود. پس از افزایش بعدازظهر شنبه، در ابتدای روز یکشنبه، دلار به رشد خود ادامه داد، به‌طوری‌که قیمت این ارز تا 3 هزار و 515 تومان بالا رفت. هر چند زمانی که قیمت به محدوده 3 هزار و 420 تومان نزدیک شد، فروش معامله‌گران ارزی بالا رفت تا این ارز نهایتا با قیمت 3 هزار و 405 تومان به کار خود پایان دهد.









تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۵ - ۰۷:۲۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 24]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن