تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 15 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):شش (صفت) در مؤمن نيست: سخت گيرى، بى خيرى، حسادت، لجاجت، دروغگويى و تجاوز.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804863445




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

از مایلی کهن تا کی روش؛ سم فوتبالفارسی همه را مسموم کرده


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز: از مایلی کهن تا کی روش؛ سم فوتبالفارسی همه را مسموم کرده
نگاهی به اظهارات اخیر برخی اهالی فوتبال نشان می دهد که سم فرهنگ سخیف فوتبالفارسی خارجی و داخلی نمی شناسد.
تورج عاطف - نامه نیوز، محمد مایلی کهن می گوید: "دقت کرده‌اید که مربیان تیم‌های اروپایی چگونه پوششی دارند؟ هیچ کدام آنها کت و کروات را با شلوار لی نمی‌پوشند. مربی بلژیک هم شب گذشته با اینکه کت نپوشیده بود یقه پیراهنش را تا نافش باز نکرده بود چقدر در کشور ما عقب گرد داشته‌ایم و چقدر برخی مسائل در فوتبال اروپا خوب است..."


بسیار جالب است که محمد مایلی کهن از تمامی مباحث تاکتیکی و تکنیکی که در فوتبال اروپا مطرح است تنها علاقمند به پوشش  سرمربیان تیم ها شده است. پوشش  کت و کراواتی که او را هیچگاه در آن جامه ندیدیم اما از دیدش برتری مربیانی چون مارک ویلموس بلژیکی بر کی روش است اما مایلی کهن نتوانسته است از مارک ویلموس یاد بگیرد که فلینی که در منچستر یونایتد هم در پست  هافبک استفاده می کند باز در پست هافبک در تیم ملی بلژیک ببیند و حکایت روزبه چشمی  نشود که همه دیدند در استقلال یک  هافبک تدافعی بی نظیر بود اما در تیم ملی امید به مدیریت ایشان یک مدافع آخر شد!


محمد مایلی کهن متوجه شد که در تیم ملی آلمان پوشش یواخیم لو چه بود ؟آیا کی روش باید مثل او  باشد تا مورد توجه قرار گیرد؟ اگر اعمال یواخیم لو را انجام دهد مورد پسند مایلی کهن خواهد بود؟ محمد مایلی کهن متوجه شد که در تیم فراسنه دیدیه دشامب تصمیم می گیرد و در اسپانیا دل بوسکه و در ایتالیا کونته و.. و این طور نیست که خاکپور  سر مربی باشد و شخصی دیگر تصمیم بگیرد که نور الهی را خط بزند و روزبه چشمی در پست غیر تخصصی اش به کار بگیرد؟ آیا متوجه شد در اروپا از فنس بالا نمی روند تا جواب تماشاچیان را بدهند؟ آیا متوجه شد کسی در کنفرانس مطبوعاتی گریه نمی کند و کمک های همان کت و شلوار و کراواتی ها خبرنگار کتک نمی زنند؟ عجب سم مهلکی است تفکر فوتبالفارسی.


کارلوس کی روش هم بیانه داده است و می نویسد: "طبیعت انسانی بالاتر از فرهنگ، مذهب و یا رنگ پوست است. مهم نیست که شما سفید، سیاه، سرخ یا زرد پوست باشید. شما اگر با عقاب ها نشست و برخاست کنید پرواز را یاد خواهید گرفت، اگر با گرگ ها بنشینید زوزه خواهید کرد و اگر با مارها وقت بگذرانید کاری جز خزیدن و سم تف کردن نخواهید کرد و متاسفانه من می توانم این بازی های شما را پیش بینی کنم. مثل همیشه من تلاش کردم تا بهترین کارم را انجام دهم و صادقانه برنامه های مورد نیاز تیم ملی را پیاده کنم، نه برای تیم ملی کارلوس کی روش بلکه برای تیم ملی ایران. تیم ملی باید در اولویت باشد و همه چیز در راستای منافع تیم ملی باشد، اما متاسفانه یک بار دیگر این طور نشد و از آنجایی که یک بار دیگر عده‌ای به این موضوع اهمیت نمی‌دهند من می‌خواهم به این عده بگویم که شما می‌توانستید احترام مرا داشته باشید اما از حالا به بعد فقط بی تفاوتی مرا خواهید داشت."


کی روش هم مسموم شده است. او به چه کسی مار می گوید؟ به سر مربی که خواسته طبیعی دارد که در تمرینات پیش فصل خواهان حضور همه ملی پوشانش است که حداقل تست آمادگی جسمانی دهند اما به این علت که سر مربی تیم ملی با مدیر مرکز آمادگی جسمانی مشکل دارد این امر انجام نمی شود. کی روش  که باید بداند یک لیگ موفق می تواند تیم ملی موفق برساند اما از یاد می برد که پرسپولیس و استقلال و تراکتور سازی و... در لیگ خلیج فارس ایران و نه در لیگ برانکو و منصوریان و قلعه نوعی بازی می کنند. خزیدن چون مار و ... چه ادبیاتی است گویا سم فرهنگ سخیف فوتبالفارسی خارجی و داخلی نمی شناسد  که علت دارد.


تلویزیون ایران  باید فرهنگ ساز باشد اما از ساده ترین کار فرهنگی عاجز است. در برنامه ای که برای کمک به تیم ملی ایران جایزه امضا کردن پیراهن تیم ملی فوتبال ایران  تعیین شده محمد رضا احمدی مجری تلویزیون با امید ابراهیمی بحث می کند که با ماژیک قرمز یا سبز امضا بر روی پیراهن تیم ملی بکند که باید فارغ از هر رنگی باشد. شوخی های بسیار سخیف که دل هر بیننده عاشق ایران و فوتبال ایرانی را به درد می آورد.


می پرسیم به کجا می توانیم که برسیم ؟ این فوتبال مسموم همه را زهر خورانده است. افسوس...






۳۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 28]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن