تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بهترين سخن، كتاب خدا و بهترين روش، روش پيامبر صلى‏لله‏ عليه ‏و ‏آله و بدترين ام...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820426180




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پسران زیر 19 سال، آماده صعود به جام جهانی


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: پسران زیر 19 سال، آماده صعود به جام جهانی
امیر حسین پیروانی، سرمربی تیم ملی جوانان اهل گلایه نیست. او با همه مشکلات تیمش را برای صعود به جام جهانی زیر 20 سال – 2017 ، کره جنوبی- آماده می کند. به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی جوانان به تمرینات سخت و طاقت فرسای خود در بیرجند ادامه می دهد و فردا به تهران می آید تا با برپایی اردو در هتل آکادمی مهیای سفر به آلمان شود. این سفر صبح پنج شنبه انجام می شود و ملی پوشان جوان طی اقامت ده روزه خود در این کشور سه بازی دوستانه با تیم های آلمانی انجام می دهند.
طبیعتا برنامه در نظر گرفته شده قابل تحسین است اما نیاز به اشاره است که 5- 6 ماه از زمان آماده سازی تیم ملی جوانان بدون حضور در تورنمنت خاصی از دست رفت و تنها برپایی یک اردوی خارجی در ترکیه و هم چنین بازی با تیم دانمارک و کوزوو در دستور کار قرار گرفته بود. اما امید که در فرصت باقی مانده تا شروع بازی ها در بحرین که مهرماه خواهد بود حضور در یکی دو تورنمنت خارجی برنامه ریزی شود، هم چنین چند بازی قوی.
امیر حسین پیروانی در تدوین برنامه آماده سازی خود بازی با دو سه کشور اروپایی و در آسیا دیدار با ژاپن، کره جنوبی، استرالیا و ازبکستان را خواستار شده بود که هیچ یک از این بازی ها محقق نشد. البته با توجه به همگروهی با ژاپن بی شک این تیم راضی به دیدار با ایران نخواهد شد.  


تیم ملی در گروه سختی قرار دارد. این به این دلیل بود که در دوره پیشین اصلا خوب عمل نکردیم و در بین چهار تیم چهارم شدیم. آنهم با حضور تیم هایی چون میانمار، یمن و تایلند.  

 
این بار با ژاپن همگروه هستیم و قطر که قهرمانی دوره پیشین را یدک می کشد. و یمن.  


صعود تیم ملی زیر 19 سال ایران به مسابقات جام جهانی زیر 20 سال می تواند برای فوتبال ایران خاطره انگیز باشد و سبب ترانسفر جوانان ایرانی به تیم های شاخص اروپایی شود. این مهم جدا از ارز آوری منوی فوتبال ایران را برای سرمربی تیم ملی گسترده تر خواهد کرد و شکی نیست که موجب اعتلای نام فوتبال ایران در قاره سبز خواهد شد. امروز جوامع مختلف در هلند به خاطر رفتار نیکو و بازی خوب علیرضا از فوتبال ایران  و ایرانی به نیکی یاد می کنند. درخشش سردار و کارهای جالب اخلاقی وی سبب شده تا روس ها بگویند که ایرانی ها فوتبالیست خوب و بااخلاقی هستند.  


اهمیت صعود تیم ملی جوانان البته از سوی ر ئیس فدراسیون فوتبال و هم چنین هیئت رئیسه درک شده، بطوریکه آنها در جلسات اخیر در این باره صحبت هایی داشتند. اگر خروجی این صحبت ها در ماه های آتی و پیش از مسابقات رسمی منجر به برپایی یکی دو اردوی خارجی خوب و چند بازی دوستانه تاثیر گذار شو،د می تواند به تیم ملی جوانان در مسیر صعود به جام جهانی کمک کند. یادمان باشد که تجربه با حضور به دست می آید و به شرط لمس قابل درک خواهد بود. در پای تخته القای خیلی از داده ها مقدور نیست.  


ماه  های پیش رو ماه های کمک به تیم ملی جوانان و البته تیم ملی نوجوانان است چون پای قهرمانی در جام ملت های آسیا و صعود به جام جهانی در میان است.

16:23  1395/03/30





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 25]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن