تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 13 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):پيامبر خدا هنگام نشستن، بيشتر رو به قبله مى نشست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803934792




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

از بوفون پیرتا نویر پرتوان


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها:
از بوفون پیرتا نویر پرتوان




در آستانه شروع «یورو 2016» دروازه‌بانان برتر احتمالی جام به جز یک مورد جملگی نفراتی پا به سن گذاشته هستند و کمترین سن را بین آنها مانوئل نویر دارد





روزنامه ایران: در آستانه شروع «یورو 2016» دروازه‌بانان برتر احتمالی جام به جز یک مورد جملگی نفراتی پا به سن گذاشته هستند و کمترین سن را بین آنها مانوئل نویر دارد که 30 سال دارد و پس از مشارکت تمام عیار در قهرمانی ژرمن‌ها در جام جهانی 2014، همراه با یارانش یک جام درشت دیگر می‌خواهد. اینها هستند سنگربانان مسن برتر مطرح ترین جام ملی فوتبال اروپا در سال 2016:

پیتر چک از جمهوری چک

چک بعد از انتقال از چلسی به آرسنال پیشرفت فنی مورد نظر را نداشت و همانی جلوه کرد که در جمع پیراهن آبی‌ها بود، اما وی 15 سال بعد از انجام نخستین بازی‌های ملی‌اش همچنان چشم و چراغ تیم چک است و این به لطف انجام 120 بازی ملی و وزن و قد و قواره‌ای به‌دست آمده که تیبو کورتووای بلژیکی هم قادر به برابری با آن نیست. چک که در سال 2004 از لیگ فرانسه به لیگ انگلیس کوچ کرد در گروهی همراه با چک به میدان می‌آید که به دلیل حضور اسپانیا و کرواسی و ترکیه در آن کم از گروه مرگ نیست و بدون درخشش او راهی برای صعود احتمالی چکی‌ها متصور نیست. این چهارمین باری است که چک در یورو بخت‌آزمایی می‌کند.

مانویل نویر از آلمان

او به‌خاطر قدرت بازی با پایش در جام جهانی 2014 تحسین و حتی با مدافعان سوییپر قیاس شد و با اینکه امسال هم با بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان اروپا ناکام ماند اما یک سروگردن بالاتر از سایر دروازه‌بانان مانشافت (تیم ملی آلمان) است. خط دفاعی ژرمن‌ها در سال‌های اخیر بدون مشکل نبوده و اگر یک سنگربان برجسته برای حل و رفع اشتباهات این خط مورد نیاز ژرمن‌ها باشد او نویر است. خاطره شکست آلمان مقابل ایتالیا در نیمه‌نهایی «یورو 2012» بهترین عامل انگیزه‌بخش برای نویر و یارانش در یورو 2016 است و همگان می‌دانند اگر قرار است تیم یواخیم لو در یورو 2016 قهرمان شود بدون اینکه نویر بدرخشد امکانپذیر نخواهد بود. او مردی است که حالا چیز زیادی از سپ‌مایر، آندریاس کوپکه و اولیور کان سایر سنگربانان برجسته آلمان کم ندارد.

تیبو کورتووا از بلژیک

جانشین پیتر چک در چلسی که شاید خودش هم از این تیم لندنی برود، پایه‌های درخشش‌اش را در اتلتیکو مادرید گذاشت و اگر بلژیک به سرنوشت خود در یوروی امسال بسیار امیدوار است یک دلیل عمده آن ایستادن وی درون دروازه است. در 24 سالگی دو نسل از بوفون و یک نسل و نیم از <چک> جوان‌تر است اما کارش را در بالاترین سطح انجام می‌دهد و خونسرد و مسلط است، فوتبال برای او وسیله‌ای برای رسیدن به عناوینی در سطح باشگاهی بوده که تیم‌های کشورش فاقد توان کسب آن هستند. اما مارک ویلموتس سرمربی بلژیک با چیدن مهره‌هایی خوب گرداگرد او در تیم ملی این کشور جبران این نقیصه را در سطح ملی امکانپذیر ساخته است. کورتووا البته باید آتش حمله‌وران ایتالیا و سوئد را در آوردگاه فرانسه مهار کند.

 جان لوییجی بوفون از ایتالیا

دروازه‌بان و کاپیتان آتزوری در 38 سالگی نیز بسختی قابل فراموشی است. او در فینال 2012 چهار گل از اسپانیا خورد اما همان مسابقه و لزوم بازگرداندن ایتالیا به جایگاه قهرمانی بهترین محرک برای او و یارانش در یورو 2016 است. اگر بوفون آماده نبود، نمی‌توانست رکورد گل نخوردن را در «سریA» باشگاه‌های ایتالیا در فصل اخیر بشکند و آن هم در شرایطی که حد نصاب بسته نگه‌داشتن دروازه در کالچو عمری 22 ساله داشت. بوفون حتی به حضور در جام جهانی 2018 نیز چشم دارد و فقدان سنگربان برجسته‌ای در حد او در اردوی لاجوردی پوشان امید‌های بوفون را در این زمینه افزایش  داده است. 15 سال بعد از انتقال از پارما به یووه، او هنوز چشم و چراغ گورخرهای تورین و مردان سختکوش آتزوری در عصر و دوره‌ای است که ایتالیا کم ستاره‌تر از هر زمانی شده.

ایکر کاسیاس از اسپانیا

اینکه چطور می‌توان داوید دخیای جوان‌تر و آماده‌تر را کنار گذاشت و ایکر کاسیاس مسن‌تر (35 ساله) و لرزان‌تر را جانشین او کرد مسأله‌ای است که فقط ویسنته دل بوسکه باید به آن جواب بدهد اما اگر این کار انجام شود، کاسیاس باز از مطرح‌ترین چهره‌های یورو خواهد بود بخصوص که اسپانیا بدون او قادر به قدرت پرواز تا مراحل نهایی جام نیست. کاسیاس در دوران جوانی و جولانش سهم مهمی در قهرمان شدن اسپانیا در یورو 2008 و 2012 و جام جهانی 2010 داشت اما در جام جهانی 2014 همسو با یارانش محو شد و با این اوصاف یورو 2016 فرصتی برای تلافی اوست. او با 147 بازی ملی در اسپانیا بی‌رقیب است اما فصل بد و ناموفق او در پورتوی پرتغال وی را بدون روحیه لازم راهی کرده است.






تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 9]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن