تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 11 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كسى، به هدايتى راهنمايى كند، پاداشى را كه براى پيروان هدايت وجود دارد، براى ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803275445




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نگاه به دست کشورهای خارجی دردی را دوا نخواهد کرد


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: نگاه به دست کشورهای خارجی دردی را دوا نخواهد کرد
نماینده مردم شهر کرد گفت: توجه به اقتصاد درون زا اساس کشور است و باید عزمی جدی تر برای پیشرفت سیاستهای اقتصاد مقاومتی داشته باشیم.

توجه به اقتصاد درون زا اساس کشور است
به گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، سیدسعید زمانیان دهکردی نماینده مردم شهرکرد در نطق میان دستور خود در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: ایران اسلامی با استعدادهای سرشار معنوی و همچنین منابع غنی و مهمتر از همه برخورداری از نیروی انسانی کارامد و دارای عزم راسخ برای پیشرفت، اگر از الگوی برگرفته از فرهنگ ایرانی و اسلامی که همان اقتصاد مقاومتی است استفاده کند، می تواند به تمام مشکلات غلبه کند.

وی ادامه داد: ایران با استفاده از الگوی مذکور نه تنها می تواند دشمنان ایران را وادار به عقب نشینی کند بلکه می تواند با تمام مخاطرات ناشی از تحولات خارجی و از بحرانهای مالی اقتصادی و سیاسی گذر کند.

نماینده مردم شهرکرد گفت: روند کنونی که در برخی از وزارت خانه ها دیده می شود فاصله زیادی با سیاست های اقتصادی درون زا دارد، امروز کشور نیاز دارد در زمینه های مختلف اقتصاد متکی بر دانش را محقق سازد و الگوی الهام بخشی از نظام اقتصادی اسلام را در جهان نمایش دهد.

دهکردی گفت: توجه به اقتصاد درون زا اساس کشور است و باید عزمی جدی تر برای پیشرفت اهداف و سیاستهای اقتصاد مقاومتی داشته باشیم.

وی با بیان اینکه  در حال حاضر نیاز داریم که به تولیدکنندگان توجه ویژه شود، خاطرنشان کرد: باید سرمایه بانکها به سمت تولید هدایت شود.امروزه با توجه به وضعیت اقتصادی کشور بسیاری از خانواده ها از نظر معیشتی در تنگنا قرار گرفته اند. کارگران و کارمندان با حقوق کم در بدترین شکل روزگار می گذرانند.

وی افزود: باید برای افراد زحمت کش که نبض اقتصاد کشور در دست آنها است فکری عاجل کرد چراکه امروز رکود کمر اقتصاد را شکسته است و بیش از 42درصد از فارغ التحصیلان در کشور بیکار هستند و هیچ برنامه مشخصی برای رفع این مشکل وجود ندارد.

این نماینده مجلس گفت: نگاه به دست کشورهای خارجی دردی را دوا نخواهد کرد، به فکر مشکلات جوانانی باشید که سالانه یک میلیون نفر به جمعیت آنها اضافه می شود.

دهکردی خاطرنشان کرد: بیکاری به دنبال خود ناامیدی، فقر اقتصادی و اجتماعی می آورد که همه باید کمک کنند که این مسئله حل شود.

وی افزود: همه می دانند که آمریکایی ها قابل اعتماد نیستند آنها راهزنانی هستند که فکر می کنند حقوق ملت ایران را می توانند به یغما ببرند آنها باید بدانند که همه مسئولین کشور حق ملت را از گلویتان بیرون خواهند کشید.

نماینده مردم شهر کرد گفت: آمریکا گرگ است در لباس میش و باید بداند که نمی تواند هیچ غلطی بکند.
 
وی با اشاره به مشکلات مردم حوزه انتخابیه خود اظهار داشت: در همه جا گفته ایم مسئله تامین آب این مناطق بسیار مهم است لذا باید آی کشاورزی و صنعت ما تامین گردد. مسائل زیست محیطی زاینده رود و کارون را حل کنید.

دهکردی ادامه داد: ما با ساخت سد مخالف نیستیم اما با بی عدالتی و کارهای غیر قانونی مخالفیم. در بسیاری از روستاها بخاطر کارهای غلط مردم حتی به نان شبشان محتاج اند زیرا برای کشت در زمینهای خودشان با مشکل روبه رو هستند.

وی گفت: ما کنار آب نشسته ایم اما تشنه و گرسنه ایم. خسارات ناشی از تب برفکی نفس دامداران را بریده است.





۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 36]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن