تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 19 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):فرزندم از خواندن قرآن غافل مباش، زيرا كه قرآن دل را زنده مى كند و از فحشاء و زشتى ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805799210




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

هيچ دشمني غير از امريكا را براي خود تهديد نمي‌دانيم


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: هيچ دشمني غير از امريكا را براي خود تهديد نمي‌دانيم
فرمانده نيروي دريايي سپاه عنوان كرد: هيچ دشمني غير از امريكا را براي خود تهديد نمي‌دانيم كه شاهد مثال آن اظهارات رسمي مسئولان امريكايي و روند اقدامات آنها از سال ۱۳۳۲ تاكنون است.


فرمانده نيروي دريايي سپاه عنوان كرد: هيچ دشمني غير از امريكا را براي خود تهديد نمي‌دانيم كه شاهد مثال آن اظهارات رسمي مسئولان امريكايي و روند اقدامات آنها از سال ۱۳۳۲ تاكنون است.
به گزارش سپاه‌نيوز، همزمان با خجسته سالروز ميلاد امام حسين(ع) و روز پاسدار جمعي از وابستگان نظامي كشورهاي خارجي مقيم ايران با دريادار پاسدار علي فدوي فرمانده نيروي دريايي سپاه ديدار كردند. دريادار فدوي در اين ديدار با تبريك اعياد شعبانيه از امام حسين(ع) به عنوان بزرگ پاسدار اسلام ياد كرد و گفت: حضرت امام خميني(ره) به بركت امام حسين(ع) اين روز را روز پاسدار ناميدند و همه پاسداران به تأسي از امام شهيدشان افتخار پاسداري را از بدو پيروزي انقلاب شكوهمند اسلامي ايران دارند. وي خاطرنشان كرد: امروز شاهد خباثت مضاعف شياطين در منطقه هستيم، از سويي جنگ به مسلمانان تحميل شده و از سوي ديگر از طريق عمليات رواني و رسانه‌اي به جهانيان القا مي‌كنند كه اين واقعيت اسلام است، در حالي كه ذات اسلام بر صلح و سلامت بنا نهاده شده و كساني كه اين روند را دنبال مي‌كنند دشمن بشريت هستند كه به دنبال دستيابي به منافع خود مي‌باشند.
دريادار فدوي با بيان اينكه شاهد شكل‌گيري شيطانك‌هاي كوچكي هستيم كه روال شيطان بزرگ را دنبال مي‌كنند، به تشكيل گروه‌هاي تروريستي با اسامي مختلف و عمل يكسان اشاره و تصريح كرد: گسترش روال تروريستي هر روز ابعاد جديدي پيدا مي‌كند كه حتي در بعضي موارد سازندگان و سازمان‌دهنده‌هاي آنان نيز قادر به كنترل نيستند.
وي با بيان اينكه اقدامات تروريستي در هر جاي دنيا كه رخ دهد براي مسلمانان تلخ و ناگوار است، گفت: بايد سرمنشأ اين روال را مورد توجه قرار داد و وادار كرد كه از اين روال كه براي سراسر دنيا ناامني به وجود مي‌آورد دست بردارد.
فرمانده نيروي دريايي سپاه تصريح كرد: با گذشت 37 سال از پيروزي انقلاب اسلامي نمي‌توان به اقدامي رسيد كه سرمنشأ آنچه مطلوب بشريت نيست انقلاب اسلامي باشد، اما در مقابل انقلاب اسلامي از بزرگ‌ترين قربانيان ناامني است كه منشأ آن دشمني امريكايي‌هاست. وي افزود: مطلوب ما اين است كه وضعيت امنيت و غير جنگ بر همه جا حكمفرما باشد و سال‌هاي طولاني است كه در تحقق اين مهم تلاش مي‌كنيم و حتي شهيد مي‌دهيم؛ اينكه امروز در جبهه مقاومت شهيد مي‌دهيم. بيانگر اين واقعيت است كه اعتقاد داريم ناامني در هيچ‌كجا نبايد وجود داشته باشد.
دريادار فدوي در ادامه تصريح كرد: سال‌هاي طولاني است در منطقه خليج فارس به عنوان نقطه‌اي حساس براي سراسر دنيا تلاش مي‌كنيم هيچ‌گونه ناامني به وجود نيايد و امروز شاهديم روند طبيعي كه بايد در اين منطقه استراتژيك برقرار باشد ادامه دارد.
وي با بيان اينكه آنچه در سخنان تمامي سردمداران امريكا بالاتفاق يافت مي‌شود تهديد ساير كشورها به ويژه ايران است، افزود: امريكا تنها كشوري است كه براي دستيابي به منافع خود حاضر است منافع همه را از بين ببرد و در اين خصوص شواهد بسياري نيز وجود دارد. فرمانده نيروي دريايي سپاه تأكيد كرد: امريكايي‌ها برخلاف آنچه مدعي هستند از توانمندي سابق برخوردار نيستند و ملت‌هاي دنيا با اطمينان مي‌توانند در برابر آنچه زورگويي امريكا و خلاف منافع كشورهاست ايستادگي كنند همان‌طور كه انقلاب اسلامي اين كار را كرد. وي افزود: امريكايي‌ها با تسلط بر انرژي در خليج فارس و با اذعان براينكه انرژي موجود در خليج فارس يك نياز حياتي غيرقابل جايگزين براي بسياري از كشورهاي دنياست و ادعاي اينكه امريكا مسلط بر انرژي خليج فارس است، درصدد ادامه سلطه بر دنيا با ابزاري كه مربوط به خليج فارس است و ربطي به آنها ندارد هستند. دريادار فدوي با تأكيد بر اينكه هيچ عدم امنيتي براي تأمين انرژي جهاني توسط ايران به وجود نيامده و نخواهد آمد، گفت: جمهوري اسلامي ايران هيچ‌گاه از ظرفيت‌هاي موجود در خليج فارس در راستاي تحقق منافع خود استفاده نكرده است، بلكه همواره تمام تلاش خود را در جهت تأمين امنيت انرژي به كار گرفته است.
وي با بيان اينكه ساليان طولاني است كه توانمندي خود در تأمين امنيت منطقه خليج فارس را به اثبات رسانده‌ايم، گفت: امروز كسي نمي‌تواند بگويد كه در اثر قدرت و توانمندي‌اي كه انقلاب اسلامي در منطقه دارد عدم امنيت به‌وجود آمده است.
فرمانده نيروي دريايي سپاه با تأكيد بر اينكه در برابر امريكا بسيار توانمند شده‌ايم و روند ارتقاي توانمندي‌هاي ما همچنان ادامه دارد، اظهار داشت: اين مهم به واسطه تهديدات دائمي امريكا عليه ملت ايران به وجود آمده و طبيعي است كه هر كشور، مردم و نيروي نظامي وقتي مورد تهديد قرار بگيرد بايد نيروي توانمندي در برابر اين تهديد داشته باشد و آن را تقويت كند.
وي افزود: ما هيچ دشمني غير از امريكايي‌ها را براي خود تهديد نمي‌دانيم كه شاهد مثال آن نيز اظهارات رسمي مسئولان امريكايي و روند اقدامات آنها از سال 1332 تاكنون است.
دريادار فدوي در پايان سخنانش با تأكيد بر اينكه كشورهاي منطقه را عضو يك خانواده مي‌دانيم خطاب به وابستگان نظامي كشورهاي خارجي مقيم ايران گفت: اميدواريم امنيت در سراسر دنيا برقرار باشد و نيروهاي مسلح در راستاي برقراري امنيت كشور خود و مردم دنيا تلاش كنند. در ادامه اين مراسم رئيس انجمن وابستگان خارجي با تبريك روز پاسدار گفت: برگزاري چنين مراسمي نه تنها موجب تقويت روابط دوستانه في‌مابين نيروهاي نظامي، بلكه موجب ارتقاي مراودات ميان كشورها مي‌شود.
وي افزود: سپاه پاسداران انقلاب اسلامي يكي از مهم‌ترين اركان نظامي ايران است كه وظيفه دفاع از كشور را برعهده دارد. رئيس انجمن وابستگان خارجي با اشاره به توانمندي‌هاي نيروي دريايي سپاه گفت: اين نيرو به انواع تجهيزات مدرن مجهز شده است كه قابليت انجام مأموريت‌هاي مهم را دارد و از سوي ديگر توسعه زيرساخت‌هاي ساحلي را در دست اقدام دارد. وي در پايان سخنانش تأكيد كرد: پيشرفت و شكوفايي سپاه و سلامت و خوشبختي نيروهاي مسلح را آرزومنديم و اميدواريم آينده روشن در انتظار ايران اسلامي باشد.

منبع : روزنامه جوان



تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۰:۵۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 16]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن