تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):روزه قلب بهتر از روزه زبان است و روزه زبان بهتر از روزه شكم است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820041425




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پیاده راه سازی در میدان بهارستان و امام خمینی (ره)تبعات منفی دارد


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: اقبال شاکری با اشاره به پیاده راه سازی در میادین هشدار داد؛
پیاده راه سازی در میدان بهارستان و امام خمینی (ره)تبعات منفی دارد

اقبال شاکری


شناسهٔ خبر: 3619722 - یکشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۲
جامعه > شهری

رییس کمیته عمران شورای اسلامی شهر تهران، گفت:ایجاد پیاده راه ها باید با مطالعه دقیق موضوعات اجتماعی،حمل و نقلی و کسب و کار واقتصادی صورت گیرد نه آنکه تنها جنبه زیبایی داشته باشد. به گزارش خبرگزاری مهر، اقبال شاکری در دویست و پنجاه و هفتمین جلسه شورا پیرامون بحث پیاده ر اه سازی، گفت: چندین بار در این باره تذکر داده ام و این بار هم می گویم که وظیفه سازمان زیبا سازی پیاده راه سازی نیست بلکه ساماندهی میادین است. شاکری ادامه داد : پیاده راه سازی یک امر تخصصی و حمل و نقلی است و باید با مطالعه دقیق موضوعات اجتماعی و فرهنگی و ترافیکی صورت گیرد.

وی افزود: آیا امروز که خیابان ۳۰ تیر به پیاده راه تبدیل شده، وقتی که از شهروندان تلف می شود تا از این خیابان عبور کنند در نظر گرفته شده ؟مشکلاتی که برای کسبه به وجود می اید مد نظر قرار گرفته است؟

رییس کمیته عمران شورای اسلامی شهر تهران ،تصریح کرد : هم اکنون خبر می رسد که زیبا سازی به فکر پیاده راه سازی در اطراف میدان بهارستان در راستای ساماندهی این میدان است که اگر اینگونه باشد من اخطار می دهم که پیاده راه سازی در اطراف میدان بهارستان و امام خمینی (ره) تبعات سویی خواهد داشت.

اقبال شاکری همچنین در ادامه سخنان خود با اشاره به شهادت جمعی از سربازان رشید اسلام و مدافع حرم در خان طومان گفت : این سربازان سپاه مازندران به مانند ببرهای مازندرانی بودند که از غرش آنان دشمن بر خود لرزیده است.
 









این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 32]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن