تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):حكيم نيست آن كس كه مدارا نكند با كسى كه چاره اى جز مدارا كردن با او نيست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821136122




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

همکاری سیتروئن با سایپا نهایی شد


واضح آرشیو وب فارسی:فرهنگ نیوز:
همکاری سیتروئن با سایپا نهایی شد
همکاری سیتروئن با سایپا نهایی شد رئیس هیات عامل سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران (ایدرو) از نهایی شدن همکاری سیتروئن و سایپا خبر داد و گفت: حدود 18 تا 24 ماه آینده تولید مشترک سیتروئن و سایپا وارد بازار ایران می شود.


به گزارش فرهنگ نیوز، منصور معظمی درباره همکاری های جدید با خودروسازان خارجی گفت: با توجه به نهایی شدن همکاری سایپا با شرکت سیتروئن، قرار شده این خودروساز فرانسوی منابع مالی لازم را تامین کند.

وی افزود: سرمایه گذاری در سایت کاشان شرکت سایپا - بعنوان آورده شرکت سایپا - انجام خواهد شد.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت اضافه کرد: مقرر شده که همکاری شرکت سیتروئن و سایپا به صورت مشارکتی برابر (50-50) باشد و قرار است جدیدترین مدل های شرکت سیتروئن در این مجموعه تولید شود.

رئیس هیات عامل سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران افزود: ویژگی این قراردادها این است که باید درصد قابل توجهی از تولیدات انجام شده در کشورمان وارد بازارهای بین المللی شود؛

این همکاری علاوه بر جذب سرمایه خارجی و همچنین دستیابی به پلت فرم مدل های جدیدی از شرکت سیتروئن، به بخشی از بازار خودرو منطقه نیز دست یابیم.

منبع: ایرنا


95/2/18 - 10:21 - 2016-5-7 10:21:33





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فرهنگ نیوز]
[مشاهده در: www.farhangnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 21]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن