تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):دعايى كه با بسم اللّه  الرحمن الرحيم شروع شود، رد نمى شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819808927




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تحولات بازار میوه و سبزی/ گوجه فرنگی ارزان شد


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: تحولات بازار میوه و سبزی/ گوجه فرنگی ارزان شد
رئیس اتحادیه میوه و سبزی گفت: هر کیلو گوجه فرنگی کاهش 20 درصدی قیمت در روزهای اخیر را تجربه کرده است.


حسین مهاجران رئیس اتحادیه میوه و سبزی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به وضعیت قیمت انواع میوه در بازار اظهار داشت: در حال حاضر قیمت میوه در بازار تغییر چندانی نداشته و در این میان تنها گوجه فرنگی کاهش 20 درصدی قیمت در روزهای اخیر را تجربه کرده است. 


وی با اشاره به قیمت انواع میوه در میادین میوه و تره بار گفت: در حال حاضر هر کیلو گرم سیب 3 الی 4 هزار تومان، پرتقال والنسیا 4 الی 6 هزار و 700 تومان، خیار گلخانه 800 الی هزار و 500 تومان، گوجه سبز گرمسار و کاشان 12 الی 15 هزار تومان، توت فرنگی کرج 12 الی 15 هزار تومان، سیب زمینی 600 الی 800 تومان، پیاز 800 الی هزار تومان به فروش می رسد.


مهاجران با اشاره به پیش بینی وضعیت قیمت موز بیان کرد: در حال حاضر قیمت هر کیلوگرم موز 5 هزار و 700 الی 6 هزار و 200 تومان است که با توجه به گرم شدن هوا پیش بینی میشود که قیمت جهانی آن تا مرز 4 هزار تومان کاهش یابد.


رئیس اتحادیه میوه و سبزی با اشاره به قیمت انواع سبزی افزود: اکنون هر کیلو سبزی جور(قورمه، پلو، کوکو، آش) با میانگین قیمت هزار و 100 تومان به فروش می رسد.





۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 66]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن