تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس غمى از غم‏هاى دنيا را از مسلمانى برطرف نمايد، خداوند غمى از غم‏هاى روز قي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820575576




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

انصاری: کاری به آمار گل و پاس گل ندارم


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: انصاری: کاری به آمار گل و پاس گل ندارم
انصاری می گوید: واقعا بودن اسکوچیچ در کنار زمین برای روحیه تیم بسیار مثبت و قوت قلبی برای ما است. او در طول هفته تمام نکات لازم را به ما گوشزد می‌کند.

به گزارش"ورزش سه"، ساسان انصاری س از دیدار با سیاه جامگان درباره برد تیمشان برابر سیاه جامگان، مشکلات مالی و ... گفت:

می دانستیم خطر سقوط ما را تهدید نمی‌کند

بازی بسیار خوبی بود، این مسابقه برایمان مهم و حیاتی بود. می‌دانستیم با کسب 3 امتیاز این دیدار، شرایط روحی تیم بهتر خواهد شد و در ادامه مسابقات کار راحت‌تری داریم. همان موقع هم که نتایج خوبی نمی‌گرفتیم، می‌دانستیم خطر سقوط ما را تهدید نمی‌کند. خوشبختانه با همدلی بازیکنان، کادر فنی و مدیریت باشگاه به جدول مسابقات بازگشتیم و توانستیم نتایج قابل‌قبولی بگیریم، اکنون هم از جایگاه‌مان رضایت نداریم و می‌خواهیم به وضعیت بهتری برسیم.

حضور اسکوچیچ باعث قوت قلب ماست

واقعا بودن اسکوچیچ در کنار زمین برای روحیه تیم بسیار مثبت و قوت قلبی برای ما است. او در طول هفته تمام نکات لازم را به ما گوشزد می‌کند و در تمرینات کاملا حریف را به ما می‌شناساند. به همین خاطر در دو بازی که او کنارمان نبوده، ما تلاش کردیم در روندمان خللی ایجاد نشود و همان عملکردی را داشته باشیم که در حضور او داریم، به همین دلیل در طول هفته خیلی خوب تمرین کردیم.

همه مشکل مالی دارند

همه تیم‌ها مشکل مالی دارند، 7 سال است که در فولاد حضور دارم و می‌دانم اگر دادن پول‌مان دیر و زود داشته باشد، سوخت و سوز ندارد. متأسفانه کل باشگاه‌های کشور با توجه به وضعیت اقتصادی کشور، با مشکلات مالی روبرو هستند و ما شرایط باشگاه را درک می‌کنیم و امیدواریم به وضعیت بهتری برسیم.

کاری به آمار گل و پاس گل ندارم

 همه تلاشم را می‌کنم که برای تیمم مثمرثمر باشم. من کاری به  آمارگل و پاس گل  ندارم، ولی از اینکه بتوانم به موفقیت تیمم کمک کنم، خوشحال می‌شوم. این آمار ها وقتی لذت دارد که تیم نتیجه بگیرد و خوشحالم توانسته‌ام به تیم کمک کنم.


15:57  1395/01/21





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 17]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن