تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خوشا بحال كسانى كه براى خدا گرسنه و تشنه شده‏اند اينان در روز قيامت سير مى‏شوند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820256600




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دربی را 2 بر صفر می بریم/کاری به 4 و 6 ندارم


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: دربی را 2 بر صفر می بریم/کاری به 4 و 6 ندارم
هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: مطمئنم دربی را 2 بر صفر می بریم و به قهرمانی نزدیک می شویم.


 به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، احمد نوراللهی، هافبک جوان تیم فوتبال پرسپولیس در باره شهرآورد پایتخت در جمع خبرنگاران گفت: بازی با استقلال یکی از حساس ترین بازی های این فصل لیگ برتر است. پس از پیروزی مقابل ملوان همدلی و همبستگی خوبی در تیم ما ایجاد شده است و امیدوارم رد تقابل با استقلال 3 امتیاز را کسب کنیم. درست است که دربی حساسیت ویژه ای دارد اما ما فقط به سه امتیاز فکر می کنیم و امیدوارم با تلاش بازیکنان و حمایت هواداران به این هدف دست یابیم. 


نوراللهی درباره پیروزی تیمشان مقابل ملوان بیان کرد: دیدار بسیار سختی مقابل ملوان داشتیم و پیروزی خوبی مقابل این تیم به دست آوردیم. با حمایت هواداران و تلاش بازیکنان و کادر فنی این پیروزی و سه امتیاز حساس را کسب کردیم تا پیش از دربی با روحیه خوبی به مصاف استقلال برویم.


هافبک پرسپولیس درباره غیبت کمال کامیابی نیا در دربی بیان داشت: جای خالی کمال احساس خواهد شد اما تمام تلاشمان را می کنیم تا جای او را پر کنیم و هواداران جای خالی او را احساس نکنند.


نوراللهی در پایان درباره پیش بینی اش از بازی و کری خواندن برای استقلال گفت: کری خوانی در کار نیست و من برای استقلالی ها کری نمی خوانم. امیدوارم تمام ملت ایران از دیدن بازی جمعه لذت ببرند و مطمنم دربی را 2 بر صفر خواهیم برد.


همچنین درباره عدد 4و 6 مخصوص سرخابی ها نیز صحبت نمی کنم چرا که نمی خواهم کری بخوانم. اما عدد 24 متعلق به هادی نوروزی فقید است. کاپیتان فقید تیم ما که بعد از رفتن او همبستگی بین بازیکنان بیشتر شد و حالا همه می خواهیم با کسب عنوان قهرمانی جام را به او هدیه کنیم. 





۲۲ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 17]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن