تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر كس يك روز ماه رمضان را (بدون عذر)، بخورد - روح ايمان از او جدا مى‏شود
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819825376




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ثریا حکمت به کما رفت


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: ثریا حکمت به کما رفت


مدیر روابط عمومی انجمن بازیگران از به کما رفتن ثریا حکمت بازیگر سینما و تلویزیون ایران خبر داد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، فرامرز روشنایی گفت: امروز دوشنبه ۱۶ فروردین ماه همراه با امین تارخ رئیس انجمن بازیگران برای دیدار و ملاقات ثریا حکمت بازیگر سینما و تلویزیون به بیمارستان طالقانی در منطقه ولنجک رفتیم.


  وی با اشاره به اینکه صبح امروز این بازیگر را به بیمارستان طالقانی منتقل کرده اند، توضیح داد: با توجه به شرایط فیزیکی این بازیگر، تنها در بیمارستانی مانند بیمارستان شهدا می توان درمان او را ادامه داد و احتمال انتقال وی به این بیمارستان وجود دارد. مونا مجتهدی دختر ثریا حکمت با اشاره به اینکه پزشکان علت به کما رفتن این بازیگر را سکته مغزی دانسته اند، گفت: در حال حاضر مشغول انتقال مادرم به بیمارستان شهدا هستیم تا در آن جا درمان های لازم انجام شود.

  مسعود نجفی منتقد سینما هم در خصوص وضعیت و دلیل به کما رفتن ثریا حکمت بازیگر سینما  و تلویزیون گفت: ثریا حکمت اوایل امسال به دلیل مسمومیت دارویی به بیمارستان منتقل شد و بعد از چند روز بستری شدن مرخص شد اما صبح امروز دچار تشنج و دوباره به بیمارستان منتقل شد.

وی افزود: پزشکان گفتند وی به کما رفته و لختگی خون دارد به طوری که هوشیاری خود را از دست داده و باید به یک بیمارستان دیگر منتقل شود.

نجفی تصریح کرد: هماهنگی برای انتقال وی صورت گرفته وامروز به بیمارستان دیگر منتقل می شود.
وی ادامه داد: طبق آخرین تماسی که با دختر او داشتم، گفت: امروز در بیمارستان مادرم را صدا کردم و او واکنش خفیفی به صدای من نشان داد به همین علت پزشکان برای بهبود او ابراز امیدواری می کنند.




زندگینامه آذر مهدی قلی خانی (ثریا حکمت) متولد 1332 در خوی است. او که بیش از 12 سال است فعالیت بازیگری ندارد در آثاری چون «نقطه ضعف»، «تصویر آخر»، «خواستگاری»، «نیش»، «آواز قو» و فیلم به‌یاد ماندنی «ای ایران» ناصر تقوایی به ایفای نقش پرداخته است. او مدتی است که عزلت‌نشینی را بر کار در سینما ترجیح می‌دهد و به گفته خودش در حال نگارش قصه بود که یکی از آنها به نام دختر گل‌فروش برای تله‌فیلمی انتخاب شده است. به گزارش ایسنا، سال 93، ثریا حکمت درگفت و گویی با ایسنا که در آن مقطع بازتاب وسیعی داشت از شرایط زندگی‌اش گلایه کرد و پس از آن برخی‌ها به او وعده‌ی حمایت دادند.

 
 


دوشنبه ۱۶ فروردین ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 189]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن