تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هرگاه كسى مستحق دوستى خداوند و خوشبختى باشد، مرگ در برابر چشمان او مى آيد و آ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819544466




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سلسله نشست های بصیرت افزایی «ولایت فقیه» برگزار می شود


واضح آرشیو وب فارسی:شبستان: خبرگزاری شبستان:حجت الاسلام و المسلمین طباطبایی عنوان کرد: سلسله نشست های تخصصی بصیرت افزایی با موضوعات مختلف از جمله «ولایت فقیه» ویژه علاقمندان این بحث برگزار می شود.
به گزارش خبرگزاری شبستان از قم، حجت الاسلام و المسلمین سیدروح الله طباطبایی، معاون فرهنگی تربیتی موسسه زبان و فرهنگ شناسی جامعه المصطفی العالمیه، عنوان کرد: دانش پژوهان جامعه المصطفی از 120 کشور دنیا به ایران آمده اند که در کشور خود و یا در مدت اقامت خود در ایران با برخی سوالات و شبهات مواجه هستند که باید پاسخ داده شود.
حجت الاسلام و المسلمین طباطبایی بیان کرد: موسسه زبان و فرهنگ شناسی جامعه المصطفی العالمیه طی آسیب شناسی هایی که انجام داده است، با برخی شبهات مواجه شد و درصدد برآمد که فضایی ایجاد کند تا به سوالات و شبهات آنها پاسخ جامعی بدهد.
معاون فرهنگی تربیتی موسسه زبان و فرهنگ شناسی اظهار داشت: مسئولین موسسه زبان و فرهنگ شناسی با هم اندیشی صاحبان فکر، 15 موضوع را احصا کرده است که از میان آنها 4 موضوع را در اولویت نخست خود قرار داده است تا به آنها بپردازد.
وی افزود: اولین موضوع و اولویت اول ما بحث ولایت فقیه است، در جوامع دنیا بحث ولایت فقیه بحث نو و جدید است و سوالی که مطرح می کنند، این است که ولایت فقیه در نظام جمهوری اسلامی ایران چه جایگاهی دارد.
معاون فرهنگی تربیتی ...
[ مشاهده متن کامل خبر سلسله نشست های بصیرت افزایی «ولایت فقیه» برگزار می شود در خبرگزاری شبستان ]
سلسله نشست های بصیرت افزایی «ولایت فقیه» برگزار می شود






یکشنبه ، ۱۶اسفند۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبستان]
[مشاهده در: www.shabestan.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 47]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن