تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):كسى كه نيّت درست داشته باشد، دل سالم و پاك دارد، زيرا سالم داشتن دل از وسوسه هاى شيط...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820387078




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مشتری مداری راز موفقیت 14 ساله


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: مشتری مداری راز موفقیت 14 ساله
کد خبر: ۵۷۲۲۴۲
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۱:۵۱ - 03 March 2016


 سعید رضوانیان  اظهار داشت: در ابتدا فعالیت خود را  با یک دستگاه شروع کردیم ولی به مرور زمان  با تلاش بیشتردستگاه های خود را افزایش دادیم.
مدیر عامل ظریف بار در گفتگو با تابناک اقتصادی افزود: این روند ادامه پیدا کرد به طوریکه حدود بیست سال با 30 دستگاه کار می کردیم و از سال ۸۱ به بعد تصمیم گرفتیم تعداد دستگاه ها را بیشتر کنیم چرا که جمعیت کل کشور در حال رشد بود و هر چقدر دستگاه ها بیشتر می شد پاسخگوی نیاز مردم نبودیم.
وی خاطر نشان کرد: البته در مسیر افزایش ماشین ها با  مشکلاتی فراوانی روبه رو بودیم اما به هر حال موفق شدیم راه توسعه دستگاه ها را ادامه داده و به  ۷۰۰دستگاه ماشین برسانیم.
رضوانیان در خصوص دلایل موفقیت خود و ظریف بار بیان کرد: یکی از دلایل موفقیتمان این بود که مشتری  مداری را سرلوحه کارخود قرار دادیم. در واقع خود را به جای مشتری قرار میدادیم تا بتوانیم نیازهای انها راشناسایی کنیم وبرای رفع نیازها برنامه های مدونی داشته باشیم.
وی تاکید کرد: از جمله نیازهای که توسط شرکت شناسایی شد شامل،
مواد فریز شده، که مشتری هنگام اسباب کشی مواد فریز شده خود را باید چطور حمل کندیا لباس های خو د را با چه امکاناتی  راحتتر حمل کند.  
وی خاطر نشان کرد: این مساله باعث شد که کارتن های حمل مواد فریز شده، کارتن حمل بار و کارتن حمل لباس را طراحی کنیم تا مشتریان آسوده خاطر باشند.بنابراین وقتی مشتری این ریزه کاریها را می بیند برایش قابل توجه می شود و در نتیجه خودشان برای ظریف بار تبلیغ کلامی می کردند .
مدیر عامل ظریف بار عنوان کرد: تمامی این مسایل و توجه مردم باعث می شد ما تشویق شویم و با اشتیاق بیشتری  کار را دنبال کنیم.
وی افزود: یکی دیگر از دلایل موفقیت شرکت این بود که کار امروز را به فردا نمی سپاریم حتی اگر در نیمه شب باشد و کاری را انجام نداده باشم بیدار می شوم و آنرا انجام میدهم وقتی کار را پشت کار نمی اندازم باعث می شود در کارمان پیشرفت کنیم.
وی عنوان کرد: ما به سراسر ایران سرویس دهی انجام می دهیم حوزه فعالیت اصلی شرکت در تهران است  ولی از هر نقطه ی که در ایران تماس گرفته شود از نظر ما سرویس دهی امکان پذیر است. ماتصمیم داریم حمل و نقل خود را تا مراحل بین الملل پیش ببریم و از اقلام ریز تا درشت  همه را حمل کنیم











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 134]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن