تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):باعلما همنشینی کن تا سعادتمند شوی
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819781033




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جادوی سرقت‌های شبانه در خانه پنهان اعضای 2 خانواده


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: جادوی سرقت‌های شبانه در خانه پنهان اعضای 2 خانواده
کد خبر: ۵۷۱۴۲۴
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۵ - 29 February 2016


 اعضای دو خانواده که نقشه سرقت‌های شبانه را در خانه پنهان طراحی می‌کردند دستگیر شدند.

به گزارش ایران، دو دزد حرفه‌ای به نام‌های هادی و قدیر از چندی پیش در خانه‌ای دو طبقه واقع در یکی از محله‌های قدیمی مشهد نقشه سرقت‌های شبانه را طراحی و اجرا کردند.

هادی و همسرش به نام مرضیه و قدیر و دخترش در این خانه زندگی می‌کردند. پسر جوان صاحبخانه که مصطفی نام دارد نیز به پاتوق معتادان رفت و آمد می‌کرد و از اعضای باند سرقت بود.

رئیس پلیس مشهد در این باره به شوک گفت: در پی گزارش سرقت‌های شبانه وسایل داخل خودروهای سواری و سرقت خودرو در منطقه‌ای از مشهد، تیم‌های دایره آگاهی کلانتری شهید آستانه پرست تحقیقات خود را آغاز کردند.

سرهنگ حجت نیک مرام افزود: در اجرای مرحله نخست عملیات ضربتی تشدید مبارزه با سرقت‌های شبانه، مأموران کلانتری شهید آستانه پرست دو عامل اصلی سرقت‌ها را با توجه به سرنخ‌های موجود، چهره زنی و در اقدامی غافلگیرانه دستگیر کردند.

وی گفت: هادی و قدیر که در برابر شواهد و دلایل پلیسی راهی جز بیان حقیقت نمی‌دیدند همدست دیگر خود که مصطفی نام دارد را به پلیس معرفی کردند.

سرهنگ نیک مرام اظهار داشت: مأموران پلیس بلافاصله وارد عمل شدند و با دستگیری مصطفی، خانه دو طبقه‌ای که مخفیگاه اعضای باند بود را با هماهنگی قضایی تحت بازرسی قرار دادند.
در این عملیات، همسر هادی و دختر قدیر که پریسا نام دارد نیز دستگیر شدندو در بازرسی از خانه‌شان مقادیر زیادی لوازم و قطعات سرقتی از خودروها به دست آمد.

رئیس پلیس مشهد اظهار داشت: پلیس یک خودروی ســــواری پی کی سرقتی نیز داخل این خانه پنهان کشف کرد. اعضای باند سرقت اعتراف کردند این خودرو را نیز ساعت 5 بامداد روز 29 بهمن ماه از مقابل خانه‌ای در خیابان گاز مشهد سرقت کرده‌اند.

وی گفت: تحقیقات از اعضای باند سرقت‌های شبانه برای کشف سرقت‌های انجام شده توسط آنها و دستگیری مالخران اموال سرقتی ادامه دارد.

رئیس پلیس مشهد در تشریح دومین پرونده گفت: دختر جوانی که با معرفی خود به عنوان دانشجوی یکی از دانشگاه‌های مشهد به خوابگاه دانشجویان رفت و آمد می‌کرد و مرتکب سرقت می‌شد نیز دستگیر شد.

سرهنگ حجت نیک مرام افزود: مأموران کلانتری 23 مشهد این دختر 22 ساله که مهلا نام دارد را با همکاری مأموران حراست دانشگاه شناسایی و دستگیر کردند.

دختر 22 ساله در تحقیقات اولیه پرونده اظهار داشت: نیاز مالی داشتم و به همین خاطر تاکنون مرتکب چهار سرقت پول و وسایل دانشجویان از خوابگاه شده ام. تحقیقات درباره این پرونده نیز ادامه دارد.
























این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 13]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن