تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):بر خداوند است كه هيچ گرفتارى به زيارت من نيايد مگر آن كه او را شادمان بازگردانم و...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819888942




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تصویب روز ملی گفت و گو


واضح آرشیو وب فارسی:عصر ایران: تصویب روز ملی گفت و گو
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی روز سه شنبه از انتخاب 23 تیز روز امضای برجام به عنوان روز ملی گفت و گو و تصویب آن در شورای فرهنگی عمومی خبر داد و گفت: این موضوع پس از تصویب در شورای فرهنگ عمومی به شورای عالی انقلاب فرهنگی فرستاده شده است.

به گزارش جماران، علی جنتی در مورد بررسی پیشنهادهای روز ملی گفت و گو، اظهار داشت: همه ما قبول داریم که یک روز به عنوان روز ملی گفت و گو در تقویم داشته باشیم.

وی افزود: چیزی که در شورای فرهنگ عمومی تصویب و به شورای عالی انقلاب فرهنگی فرستاده شده، این است که روز به توافق رسیدن و امضای برجام، یعنی روزی که ما در چارچوب گفت و گو و تعامل سازنده با دنیا به توافق رسیدیم، برای این موضوع انتخاب شود.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی تصریح کرد: در این زمینه چند پیشنهاد در شورای فرهنگ عمومی بررسی شد که یکی از آن ها پیشنهاد مؤسسه فرهنگی امام موسی صدر بود. به دلیل اینکه گفت و گوی اسلامی و مسیحیت در آنجا مطرح می شود این پیشنهاد نیز در همین چارچوب است؛ ولی پیشنهادی که از شورای فرهنگی عمومی به شورای انقلاب فرهنگی رفته همان روزی است که گفت و گوهای ما با غرب به نتیجه رسید.

مؤسسه فرهنگی امام موسی صدر 30 بهمن یعنی روزی که پدران کلیسای کبوشیین برای نخستین بار در تاریخ اسلام از یک مجتهد مسلمان (امام موسی صدر) دعوت کردند که در مراسم مذهبی آنها خطبه بخواند، را به عنوان روز ملی گفت و گو پیشنهاد داد، اما پس از به نتیجه رسیدن برجام در 23 تیر ماه سال جاری، این روز به عنوان روز ملی گفت و گو انتخاب شده است.



تاریخ انتشار: ۱۲:۰۱ - ۰۴ اسفند ۱۳۹۴ - 23 February 2016





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: عصر ایران]
[مشاهده در: www.asriran.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 13]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن