محبوبترینها
آشنایی با سایت قو ایران بهترین سایت آگهی و تبلیغات در کشور
بهترین شرکتهای مهندسی در آلمان
صفر تا صد حق بیمه 1403! فرمول محاسبه حق بیمه
نقش هدایای سازمانی در افزایش انگیزه و تعهد کارکنان
کلینیک پروتز و ساخت اندام مصنوعی دکتر اجرائی
چگونه میتوانیم با ترانسفر وایز پول جابجا کنیم؟
بهترین مدلهای [صندلی گیمینگ] براساس نقد و بررسی کاربران
مشاوره حقوقی تلفنی با کمترین هزینه
مشاوره حقوقی تلفنی با کمترین هزینه
صفحه اول
آرشیو مطالب
ورود/عضویت
هواشناسی
قیمت طلا سکه و ارز
قیمت خودرو
مطالب در سایت شما
تبادل لینک
ارتباط با ما
مطالب سایت سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون
مطالب سایت سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون
آمار وبسایت
تعداد کل بازدیدها :
1803827270
![نمایش مجدد: مصاحبه با تهیه کننده ارشد عنوان Hitman قسمت دوم refresh](https://vazeh.com/images/refresh.gif)
مصاحبه با تهیه کننده ارشد عنوان Hitman قسمت دوم
واضح آرشیو وب فارسی:پردیس گیم:
![](http://up.vbiran.ir/uploads/21861145537793739658_4.jpg)
اخیرا وبسایت Gamespot فرصت مصاحبه با تهیه کننده ارشد Hitman یعنی "هانس سیفرت" (Hannes Seifert) را پیدا کرده. وی در این مصاحبه در رابطه با تصمیم استدیو سازنده مبنی بر تقسیم کردن بخش داستانی صحبت هایی داشته است. قسمت اول مصاحبه را پیش از این مشاهده کرده بودید حال می توانید قسمت دوم این مصاحبه جذاب را مطالعه کنید: GameSpot: زمانی که برای اولین بار Hitman را تایید کردید، به یاد دارم که در یک کنفرانس مطبوعاتی حدودا سه یا چهار سال پیش اعلام کردید که IO می خواهد بازی را منتشر کرده و سپس با عرضه محتوای بیشتر از آن پشتیبانی کند. اما مدتی بعد از آن گفتید که در نظر دارید این قسمت، اولین نسخه در یک سری چند داستانه باشد. هانس سیفرت: البته که ما تا زمانی که مردم Hitman را بازی کنند از آن پشتیبانی خواهیم کرد و امیدوارم مدت زمان این پشتیبانی طولانی باشد. حقیقت این است که، این ساختار عناوین آینده است و با این ساختار، شما در حقیقت می توانید Hitman را به مسیرهای هیجان انگیز هدایت کنید به این خاطر که در حال حاضر می دانیم که با عناوین آینده خود چه کاری باید انجام دهیم. در گذشته از این موضوع بی خبر بودیم. از سوی دیگر به این خاطر که عناوین ما معمولا با فاصله زمانی زیاد از یکدیگر عرضه می شدند، تغییرات نیز خیلی اساسی صورت می گرفت. در حالت عادی، شاید بتوان گفت که عرضه Hitman بعدی به نسل بعدی کنسول ها می انجامید. و این اصلا آن چیزی نبود که ما برای آینده این سری می خواستیم. همچنین احساس می کنم کمپانی ای نیستیم که بتواند هر 6 ماه یک بازی جدید عرضه کند. با بررسی تمامی این موارد، به این نتیجه رسیدیم که واقعا می خواهیم از این پلتفرم استفاده کرده و عناوین آینده خود را بر پایه آن بسازیم. منظورم این نیست که اگر می خواهید نسخه های آینده را داشته باشید، حتما باید این بازی را خریداری کنید. البته که نه، اما با اینکار می توان همه جوانب را در نظر گرفت.
![](http://up.vbiran.ir/uploads/31968145563518729728_21.jpg)
GameSpot: چندین بار از IO Interactive بعنوان یک "استدیو زنده" یاد کردید. حال که به این رویکرد روی آورده اید و مخالف عرضه یک بازی و استراحت پس از عرضه آن هستید، می توان اینطور برداشت کرد که از این به بعد همیشه در صحنه خواهید بود؟ چنین رویکردی دشوار نیست؟ هانس سیفرت: البته که هست. اینکار از طرفی مزیت هایی دارد و از سوی دیگر چالش برانگیز است. تغییر از استدیویی که به صورت کلاسیک بازی عرضه می کرد، به تیمی که به بازخوردها گوش می دهد و بر اساس آنها عمل می کند و عناوین خود را زودتر در اختیار طرفداران قرار می دهد واقعا چالش برانگیز است. در زمان گذشته به دفعات اتفاق افتاده که برای یک نیم سال به صورت تمام وقت کار کرده و پس از آن به حداقل سه ماه استراحت نیاز داشتیم تا خود را برای عنوان بعدی آماده کنیم. قاعدتا برای تبدیل به یک "استدیو زنده" نباید اینطور عمل کرد، چرا که در این شرایط پس از عرضه بازی واقعا نمی توانیم برای سه ماه به طرفداران خود بگوییم خداحافظ. در این شرایط، زمان عرضه بازی دقیقا شروع استرس های واقعی ما است. دیدگاه ما نسبت به این شرایط این گونه است. زمانی که کار را شروع می کنیم، طی هر ماه چیزهای متفاوتی را عرضه خواهیم کرد. اینطور می توان گفت که ما به طور مداوم در حال به اتمام رساندن و شروع یک کار جدید هستیم. در این شرایط برای بهترین کارایی باید فعالیت های خود را مدیریت کنیم. ما بر خلاف دیگر رقبا استدیوی بزرگی نیستیم (120 نفر). با این رویکرد، ما می توانیم به عنوان خود بسیار نزدیک باشیم چرا که هر فرد برای بازی کار مهمی را انجام می دهد. این بخشِ هیجان انگیز کار است. مزیت آن نیز، این است که افراد استدیوی خود را تحت فشار کاری زیاد قرار نمی دهیم، البته بدیهی است که اینکار مانند راه اندازی یک شبکه تلویزیونی یا مجله یا سایت خبری است، و شما باید به طور مدام در آن فعالیت کرده و کاری انجام دهید. این بخش دیگر کار است، اما فکر می کنم که از روند کلاسیک بهتر باشد به این خاطر که هر زمان که بخواهید می توانید چیزی را تغییر دهید و می دانید بر روی چه چیزی کار می کنید و بر روی چه چیزی خیر.
![](http://up.vbiran.ir/uploads/37070145563519830507_2.jpg)
Hitman :GameSpot در حال حاضر شانزده ساله شده است. به نظر شما چه چیزی باعث شده که این فرنچایز به جایگاه فعلی خود برسد؟ این فرنچایز چه ویژگی های دارد که باعث شده این سال ها دوام آورد؟ هانس سیفرت: فکر می کنم که دو عامل در این دستاورد دخیل بوده اند. اولین عامل خودِ بازی است و دومین عامل نیز شخصیت آن. مامور 47 شخصیتی به یاد ماندنی است. او خاطره انگیز است. او جذاب و در عین حال قدرتمند است. زمانی که او بهترین باشد، شما او را انتخاب خواهید کرد. Hitman شبیه سازی آدم کشی است. به همین خاطر ممکن است انتخاب همه نباشد، اما میلیون ها نفر آنرا انتخاب می کنند و همین آنرا منحصر به فرد کرده است. من فکر می کنم که ما یک فانتزی را برآورده کرده ایم، عنوانی برای طرفداران به ارمغان آورده ایم که سبکی منحصر به فرد دارد. در Hitman، در هر گوشه و کنار کاری برای انجام دادن وجود دارد. چه در زیر زمین و چه در یک قایق بادی... هیچ چیز پوچی وجود ندارد، شما به همه جا می روید، Hitman یک سندباکس حقیقی است و عناوین زیادی نیستند، البته اگر اصلا باشد، که چنین آزادی عملی در اختیار شما قرار دهد. من فکر می کنم که ترکیب این دو عامل، باعث خلق عنوانی ماندگار شده است. GameSpot: بعنوان یک بازی ساز، در طول سالهایی که بر روی Hitman کار کرده اید، به نظرتان این سری تا چه حد تغییر کرده است؟ نظرتان در این مورد چیست؟ هانس سیفرت: تکنولوژی بسیار پیشرفت کرده است، و احتمالا تاکنون بحث های بسیاری را در مورد تغییر 47 شنیده اید. مثل اینکه "اه، چرا جون تر شده؟ آیا نسخه جدید یک بازی آفرینی است؟ این چیه؟" فکر می کنم تمام اینها کاملا منطقی هستند. این ها دقیقا همان چیزی است که ما می خواهیم بشنویم. اما از سوی دیگر وقتی به عناوین ابتدایی سری نگاه می اندازیم، بارکد 47 [که پشت سرش قرار گرفته] مثل چند پیکسل کنار هم بود و کیفیت بسیار پایینی داشت. با گذشت زمان، ما جزئیات بیشتر و بیشتری به آن اضافه کردیم. مردمی که در طی 15، 16 سال اخیر همراه ما بودند، تصورات دقیقی در مورد 47 دارند، چرا که آنها برای رسیدن به پاسخ این سوال که او کیست، راه زیادی را طی کرده اند. در حال حاضر، ما مژه ها و حفره های چهره او را مدل سازی می کنیم. این کاملا متفاوت با گذشته است. اکنون باید تارهای لباس او را طراحی کنیم. اکنون در بررسی 47 و دنیای او ذره بینی عمل می کنیم. اکنون کارهای مشابه این را انجام می دهیم، اما چرا؟ به این خاطر که شما می بینید. موضوع دقت است. فکر می کنم سطح بلندپروازی برای ما در هر بازی تغییر کرده و در حال حضار در اوجش است.
![](http://up.vbiran.ir/uploads/32061145563520822527_3.jpg)
GameSpot: قسمت های مورد علاقه شما در بازی کدام اند؟ قسمت هایی که دوست دارید بر روی آنها کار کنیم چطور؟ هانس سیفرت: من به شخصه به بالا بردن توانایی های هوش مصنوعی ها علاقه بسیاری دارم. کمی پیچیده به نظر می رسد بعنوان مثال: به این فکر کنید که یک اسلحه را بر روی زمین می گذارید، سپس یک شهروند آنرا می بیند، و فرار کرده، و نگهبان ها را خبر می کند، نگهبان ها او را می بینند، به سمت اسلحه آمده و آنرا بر می دارند و به جای دیگر منتقل می کنند، و همه این ها به داستان ربط نداشته و یک اتفاق عادی باشد. اگر جسدی در جایی افتاده بود، شخصی آنرا به سردخانه ببرد و چیزهایی مثل این. به این می گویند گیم پلی پدیداری. کار بر روی گیم پلی پدیداری بسیار لذت بخش است. من بازی های سیستمیک را دوست دارم. در گذشته بر روی بسیاری از این عناوین کار کرده ام و فکر می کنم در این بخش بسیار فوق العاده عمل کرده باشیم. ............................................................................. اما در نهایت دیدگاه شما در رابطه با عنوان Hitman چیست؟ از دید شما این نسخه می تواند سری بازی Htiman را بار دیگر به دوران اوج خود بازگرداند؟
27 بهمن 1394
این صفحه را در گوگل محبوب کنید
[ارسال شده از: پردیس گیم]
[مشاهده در: www.pardisgame.net]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 66]
صفحات پیشنهادی
مصاحبه با تهیه کننده ارشد عنوان Hitman قسمت اول
جدیدترین ساخته استدیو Hitman IO Interactive نام دارد عرضه این بازی مصادف شده است با اولین هایی در این سری پرطرفدار علاوه بر پرداختن به گذشته مرموز مامور 47 عرضه بازی نیز به صورت اپیزودی صورت خواهد گرفت سه مرحله اول آن در ماه مارس اواخر اسفند منتشر می شود و باقی مراحل نیزعذرخواهی تهیه کننده سریال «شهرزاد»!
سرمایه گذار سریال شهرزاد درباره نمایش عکسی از حسین شریعتمداری در این سریال بیان کرد که نمایش این عکس یک اتفاق سهوی بوده است و به طور قطع کسی حق اهانت به سردار قلم را ندارد سریال شهرزاد سیدمحمد هادی رضوی سرمایه گذار سریال شهرزاد با اشاره به تصویری که از حسین شریعتمداری مدیرآغاز دومین همایش ملی اعتدال با عنوان زنان، اعتدال و توسعه
آغاز دومین همایش ملی اعتدال با عنوان زنان اعتدال و توسعه دومین همایش ملی اعتدال با عنوان زنان اعتدال و توسعه با حضور رییس جمهوری در سالن اجلاس سران آغاز به کار کرد به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر به نقل از خبرگزاری صدا و سیما در این همایش نقش خط مشی و گفتمان اعتدال دمدیرکل امور اجتماعی استانداری فارس عنوان کرد امید برای پذیرش شیراز بهعنوان دومین شهر خلاق ادبی
مدیرکل امور اجتماعی استانداری فارس عنوان کردامید برای پذیرش شیراز بهعنوان دومین شهر خلاق ادبیمدیرکل امور اجتماعی استانداری فارس گفت این امید وجود دارد که شیراز در آینده بهعنوان دومین شهر خلاق ادبی جهان پذیرفته شود به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز علیمحمد موسوی امشب در آتوضیح تهیه کننده «شهرزاد» و پاسخ شریعتمداری
تهیه کننده سریال شهرزاد درباره استفاده سهوی از عکس حسین شریعتمداری مدیرمسئول روزنامه کیهان در صحنه ای از این سریال توضیحاتی ارائه کرد در صحنه ای از قسمت هفدهم سریال شهرزاد از عکس دوران بازداشت حسین شریعتمداری در زندان ساواک در کنار تصاویری از چند هنرپیشه که نقش اعضای زندانی حزتهیهکننده شهرزاد: از سردار قلم عذرخواهی میکنیم
تراز تهیهکننده مجموعه تلویزیونی شهرزاد گفت استفاده از تصویر حسین شریعتمداری در این سریال کاملاً سهوی بوده است و ما اجازه توهین به سردار قلم را به خودمان و کس دیگری نمیدهیم به گزارش تراز «سیدهادی رضوی»درباره استفاده از تصویر «حسین شریعتمداری» درتهیه کننده شهرزاد عذرخواهی کرد و حسین شریعتمداری شعر گفت!
تهیه کننده سریال شهرزاد درباره استفاده سهوی از عکس حسین شریعتمداری مدیرمسئول روزنامه کیهان در صحنه ای از این سریال توضیحاتی ارائه کرد روزنامه کیهان آورده است در صحنه ای از قسمت هفدهم سریال شهرزاد از عکس دوران بازداشت حسین شریعتمداری در زندان ساواک در کنار تصاویری از چند هنرپیشبا تصاویری جدید از عنوان Hitman همراه باشید
شرکت Square Enix به تازگی تصاویری جدید از عنوان Hitman منتشر کرده که در زیر آن ها را مشاهده می کنید Hitman عنوانی ایپزودیک خواهد بود که در مکان هایی مختلف در دنیا اتفاق می افتد اپیزود اول این بازی در تاریخ 11 مارس 21 اسفند منتشر خواهد شد سیستم مورد نیاز بازی نیز منتشر شتوضیح تهیهکننده شهرزاد و پاسخ شریعتمداری
چهارشنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳ ۱۰ تهیهکننده سریال شهرزاد درباره استفاده سهوی از عکس حسین شریعتمداری مدیرمسئول روزنامه کیهان در صحنهای از این سریال توضیحاتی ارائه کرد به گزارش ایسنا روزنامه کیهان آورده است در صحنهای از قسمت هفدهم سریال شهرزاد از عکس دوران بازداشت حسین شریعتشمخانی در دیدار با هماهنگکننده ارشد امنیتی غنا: اعزام نیرو به سوریه بدون خواست این کشور موجب تصاعد بحران میش
شمخانی در دیدار با هماهنگکننده ارشد امنیتی غنا اعزام نیرو به سوریه بدون خواست این کشور موجب تصاعد بحران میشوددبیر شورای عالی امنیت ملی گفت اصرار بر تجربیات شکست خورده قبلی و طرح موضوعاتی چون اعزام نیرو به سوریه بدون درخواست این کشور موجب تصاعد بحران و پیچیدهتر شدن شرایط موجو-
علم و فناوری
پربازدیدترینها