تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):من براى (احياى) مكارم و نيكى‏هاى اخلاقى مبعوث شدم.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819881385




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

در گفت‌وگو با فارس کی‌مرام: ترجیح می‌دهم بازیگر باشم تا خبرنگار


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: در گفت‌وگو با فارس
کی‌مرام: ترجیح می‌دهم بازیگر باشم تا خبرنگار
میلاد کی‌مرام که در فیلم «امکان مینا» نقش یک خبرنگار را بازی کرده گفت: خبرنگاری خیلی کار سختی است و فعلا ترجیح می‌دهم که بازیگر بمانم.

خبرگزاری فارس: کی‌مرام: ترجیح می‌دهم بازیگر باشم تا خبرنگار



میلاد کی‌مرام حاضر در پردیس سینمایی ملت ؛ کاخ مردمی جشنواره فیلم فجر در گفت و گو با خبرنگار سینمایی فارس درباره ایفای نقش در فیلم «امکان مینا» گفت: در این فیلم نقش یک خبرنگار را بازی کردم و به نظرم ایفای این نقش خیلی جذاب بود. وی در پاسخ به این سوال با توجه به اینکه نقش یک خبرنگار بازی کردید دوست ندارید یک روز واقعا خبرنگار باشید، گفت: حقیقتش خبرنگاری خیلی کار سختی است و فعلا ترجیح می‌دهم که بازیگر باشم.
بازیگر فیلم «امکان مینا» درباره اینکه آیا به گرفتن سیمرغ امیدوار است یا خیر نیز اظهار داشت: من تمام تلاش خود را کرده‌ام و امیدوارم اتفاق خوبی بیفتد.
به گزارش فارس، فیلم سینمایی«امکان مینا » شانزدهمین ساخته کمال تبریزی در بخش سودای سیمرغ سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر است.
در خلاصه این فیلم آمده تردید، شک و سر انجام خیانت، زندگی عاشقانه مهران و مینا را به مسیر تازه‌ای می‌کشاند.
عوامل این فیلم عبارتند از:
کارگردان: کمال تبریزی/ نویسنده: فرهاد توحیدی/ تهیه کننده: منوچهر محمدی/ مدیر فیلمبرداری: فرشاد محمدی/ طراح صحنه و لباس: بهزاد کزازی/ مدیر صدابرداری: مهران ملکوتی/ طراح چهره پردازی: سعید ملکان/ مدیر تولید : مجید کریمی/ صداگذار: بهمن اردلان/ موسیقی: محمدرضا علی قلی/ دستیار کارگردان: محمد ثقفی/ مدیر تدارکات: سید رسول حاتمی/ برنامه ریز و دستیار اول کارگردان: علی مردانه/ تدوین: محمد رضا موئینی، هدی موئینی/ جلوه‌های ویژه بصری: بهنام خاکسار/ عکاس: زهرا مصفا
بازیگران: میلاد کی مرام، مینا ساداتی، شاهرخ فروتنیان، بهرنگ علوی، شایسته ایرانی، سیامک صفری، فرزاد باقری، سیامک احصایی، بهادر مالکی، علی مردانه.


94/11/14 - 11:44





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 45]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سینما و تلویزیون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن