تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):مؤمن كم حرف و پر كار است و منافق پر حرف و كم كار.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819836011




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

همسر جمال اجلالی در گفت‌وگو با فارس خبر داد حال عمومی همسرم خوب است/ احتمال انتقال بازیگر «آرایش غلیظ» به تهران


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: همسر جمال اجلالی در گفت‌وگو با فارس خبر داد
حال عمومی همسرم خوب است/ احتمال انتقال بازیگر «آرایش غلیظ» به تهران
سعیده خلیلی با بیان اینکه حال عمومی همسرم خوب است، گفت:‌ طبق صحبت‌هایی که امروز با مسئولان بیمارستان داشتم مطلع شدم حال جمال اجلالی به نسبت بهتر شده و اگر این شرایط ادامه یابد وی را به یک بیمارستان تخصصی در تهران منتقل می‌کنیم.

خبرگزاری فارس: حال عمومی همسرم خوب است/ احتمال انتقال بازیگر «آرایش غلیظ» به تهران



سعیده خلیلی همسر بازیگر سینما و تلویزیون جمال اجلالی که هفته پیش سر صحنه فیلم‌برداری به کما رفته و در بیمارستان بوعلی‌ سینای شهر ساری بستری شده بود در گفت‌وگو با خبرنگار سینمایی خبرگزاری فارس از آخرین شرایط همسرش این طور خبر داد: حال عمومی وی خوب است اما همچنان تحت نظر پزشکان قرار دارد. وی افزود: همسرم هنوز از کما بیرون نیامده است و شب گذشته حالش کمی بد شد اما امروز وقتی با مسئولان بخش صحبت کردم اعلام کردند حالش کمی بهتر شده است و گفتند اگر این شرایط ادامه یابد می‌توانند او را به یک بیمارستان تخصصی در تهران منتقل کنیم. خلیلی در ادامه گفت:‌ از شایعاتی که در فضای مجازی در مورد وضعیت همسرم وجود دارد ناراحت هستم و اعلام می‌کنم حال وی مساعد است و خبرهای دیگر که غیر از این نکته را شامل می‌شود،‌ تکذیب می‌کنم. جمال اجلالی هفته گذشته سر صحنه فیلم‌برداری سریالی احساس سرگیجگی کرد و کمی دراز کشید اما در ادامه حالش وخیم شد و او را به بیمارستان بوعلی ساری منتقل کردند.

94/11/08 - 16:00





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 148]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سینما و تلویزیون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن