تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 19 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر كس يك روز ماه رمضان را (بدون عذر)، بخورد - روح ايمان از او جدا مى‏شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805804656




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تولید بنزین یورو 4 تا سقف 15 میلیون لیتر


واضح آرشیو وب فارسی:فرهنگ نیوز:
تولید بنزین یورو 4 تا سقف 15 میلیون لیتر
تولید بنزین یورو 4 تا سقف 15 میلیون لیتر مدیرعامل پالایشگاه اصفهان با اشاره به درخواست این پالایشگاه مبنی بر خرید کاتالیست تولید بنزین یورو ۴ از آمریکا و فرانسه گفت: این ۲ کشور به درخواست ما جواب مثبت ندادند و امروز متخصصان ایرانی توانستند این کاتالیست را در اصفهان تولید کنند.


به گزارش فرهنگ نیوز، لطفعلی چاوشی در مراسم بهره‌برداری از مجتمع بنزین یورو 4 اصفهان با اشاره به تکمیل و بهره‌برداری واحد بنزین‌سازی پالایشگاه اصفهان اظهار داشت: مجموعه واحدهای بنزین‌سازی پالایشگاه اصفهان در سال 1392 تکمیل شد و با راه‌اندازی 2 واحد از این مجموعه توانستیم تا کیفیت بنزین را ارتقاء دهیم.
 
 وی با بیان اینکه از مهرماه سال جاری واحد سوم این مجموعه و حلقه تولید بنزین یورو 4 تکمیل شد، افزود: استانداردسازی بنزین، استانداردسازی گازوئیل و حذف نفت کوره پالایشگاه 3 هدف عمده در پروژه‌های پالایشگاه به شمار می‌رود.
 
 مدیرعامل پالایشگاه اصفهان بیان کرد: ارتقاء کیفیت بنزین تولیدی براساس مشخصات بنزین یورو 4، کاهش بار آلودگی کلان‌شهرها، کاهش مصرف مواد اکتان افزا و حذف نیاز به بنزین سوپر و وارداتی از جمله اهداف تکمیل واحد سوم مجتمع بنزین‌سازی پالایشگاه استان اصفهان است.
 
تولید بنزین یورو 4 تا سقف 15 میلیون لیتر
 
 وی با اشاره به ساخت این مجموعه در اوج تحریم‌ها گفت: 5 هزار میلیارد ریال برای تکمیل واحد سوم مجتمع بنزین‌سازی پالایشگاه اصفهان هزینه شده و در صورت تأمین خوراک «نفتا» ظرفیت تولید بنزین یورو 4 تا سقف 15 میلیون لیتر در روز وجود دارد.
 
 چاوشی تصریح کرد: همه خدمات مهندسی تفصیلی و عملیات اجرایی این پروژه توسط شرکت‌های ایرانی انجام شده و در آن از جدیدترین سیستم‌های کنترل و تجهیزات استفاده شده است.
 
 وی گفت: ما برای تأمین کاتالیست واحد سوم در زمان تحریم‌ها از شرکت‌های خارجی درخواست کردیم، اما آنان این کاتالیست را در اختیار ما قرار ندادند بنابراین از اواخر سال 1390 پروژه ساخت کاتالیست در داخل کشور و بومی‌کردن آن رقم خورد البته ساخت این کاتالیست بسیار پیچیده بود.
 
 مدیرعامل پالایشگاه اصفهان افزود: پیچیده‌ترین و سخت‌ترین کاتالیست در این بخش تنها توسط 2 شرکت آمریکایی و فرانسوی تولید می‌شد، ما اقدامات پژوهشی خود را آغاز کردیم و این روند به‌مدت 3سال به طول انجامید و باید گفت که تمام مراحل ساخت کاتالیست به صورت کامل توسط محققان و تلاشگران ایرانی انجام شده است.
 
 وی گفت: این کاتالیست با همکاری 2شرکت ایرانی با پالایشگاه اصفهان تولید شده است، این نوع کاتالیست در 18 مهرماه‌ سال جاری ساخته شد و تا کنون 100 تن کاتالیست تولید شده است.
 
 چاوشی  بیان کرد: در گذشته 2 تا 2.5 میلیون لیتر بنزین یورو 4 در اصفهان تولید می‌شد اما با تولید این کاتالیست، 3.9 و 3 و 7.5 و 8.8 میلیون لیتر بنزین یورو 4 به ترتیب در ماه‌های مهر، آبان، آذر و دی سال جاری تولید شده است و به صورت میانگین توانسته‌ایم 5 میلیون لیتر بنزین یورو 4 در استان اصفهان تولید کنیم
 


منبع: تسنیم


94/11/14 - 09:23 - 2016-2-3 09:23:09





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فرهنگ نیوز]
[مشاهده در: www.farhangnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 11]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن