تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):یک ساعت اندیشیدن در خیر و صلاح از هزار سال عبادت بهتر است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819947225




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دعوت مستندسازان از منتقدان سینما و اصحاب رسانه برای تماشای آثار مستند جشنواره فجر


واضح آرشیو وب فارسی:فارس:
دعوت مستندسازان از منتقدان سینما و اصحاب رسانه برای تماشای آثار مستند جشنواره فجر
مستندسازان و تهیه‌کنندگان بخش مستند سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر، با انتشار بیانیه‌ای ضمن قدردانی از منتقدان، نویسندگان و خبرنگاران سینمای ایران، آنها را به تماشای 11 فیلم مستند منتخب جشنواره فجر در برج میلاد دعوت کردند.

خبرگزاری فارس: دعوت مستندسازان از منتقدان سینما و اصحاب رسانه برای تماشای آثار مستند جشنواره فجر



به گزارش خبرگزاری فارس، در این متن آمده است: «در گذار این روزهای پرهیاهو که به واسطه‌ی سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر، بار دیگر همه‌ی اهالی سینما گرد هم جمع می‌شویم، ما مستندسازان که به نمایندگی از اهالی صادق و سختکوش سینمای مستند در این جشنواره حضور داریم، پیشاپیش از همراهی و توجه منتقدین گرامی که همیشه فارغ از هر هیاهویی، از فیلم خوب و سینمای تاثیرگذار حمایت کرده‌اند و این روزها اهمیت حضورشان بیش از هر زمان دیگر به چشم می‌آید، مراتب سپاسگزاری خود را اعلام می‌داریم.» بهروز نورانی‌پور، رضا فرهمند، کمیل سهیلی، مهدی باقری، مهدی فارسی، هادی معصوم‌دوست، مهرداد اسکویی، مهدی قربان‌پور، لقمان خالدی، محمد جعفری، آذر مهرابی، محمدحسن دامن‌زن، فرشاد اکتسابی، مهدی شامحمدی، محسن استادعلی، نسرین عبدی، محسن یزدی، محمدشکیبانیا، حسین افشار و محمد داوودی گفتنی است که نمایش آثار مستند فجر، همه روزه از ساعت 14:30 در کاخ جشنواره (برج میلاد) آغاز می‌شود.

94/11/11 - 12:44





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 127]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سینما و تلویزیون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن