تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):دعاى شخص روزه‏دار هنگام افطار مستجاب مى‏شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819724860




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برای معتمدآریا که یک عمر دلواپس بود


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها:
برای معتمدآریا که یک عمر دلواپس بود




رخدادها و حاشیه‌های حضور فاطمه معتمدآریا در کاشان واکنش‌های متفاوتی در دنیای هنر و رسانه داشت.





پوریا عالمی در روزنامه شرق نوشت: رخدادها و حاشیه‌های حضور فاطمه معتمدآریا در کاشان واکنش‌های متفاوتی در دنیای هنر و رسانه داشت.

«فاطمه معتمدآریا که یک عمر دلواپس بچه‌ها بود و دلواپسی کلاه‌قرمزی را می‌کرد که کودکی ما رقم بخورد و حافظه نسلی مشترکی بین ما کودکان زمان جنگ‌ شکل بگیرد، همچنین گیلانه را که دلواپس تأثیر جنگ روی زندگی مردم پشت جبهه بود، در حافظه تصویری ما ثبت کرد و با روسری آبی بقای عشق در نسل خسته را دلواپسی کرد، همچنین در شهر موش‌ها با صداپیشگی نارنجی، رنگ امید و خنده را به رنگ ترس و دلواپسی و غم زد، همچنین بساط خنده و قصه را با صداپیشگی گل‌باقالی‌خانوم در خونه مادربزرگه مهیا کرد تا خاطره مشترک نسل ما بچه‌های دلواپس شود، همچنین با بازی در نزدیک به ۵۰ فیلم سینمایی و ۱۵ نمایش و چند سریال کودک و نوجوان دلواپسی را به اوج کمال رساند، همچنین با دریافت ده‌ها جایزه مهم داخلی و خارجی... بعد از این که به پاس این زحمات مدت‌ها در صداوسیما ممنوع‌التصویر بود، پریروز در مراسمی در کاشان، این شهر تاریخ و هنر، مورد پذیرایی از نوع برعکس قرار گرفت.

خلاصه فاطمه معتمدآریا که از وی به‌عنوان سیمین سینمای ایران نیز یاد می‌کنند، دیگر وقتش بود به‌عنوان یک چهره ماندگار و اثرگذار در تاریخ هنر و فرهنگ ایران، از او تقدیر شود، در حالی‌ که از این‌ همه توجه دلواپسان غرق در خوشحالی و شعف و غرور و ترس و سکته خفیف شده بود، پاش را گذاشت روی گاز و رفت در افق گم شد و تا این لحظه رؤیت نشده است.

گفتنی است سخنگوی دلواپسان اعلام کرد دیگر اهالی فرهنگ و هنر فکر نکنند حق آنان خورده شده، برای آنان هم داریم.»






تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 42]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن