تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 27 خرداد 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):خوش‏گمانى، مايه آسايش قلب و سلامت دين است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801224148




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

طعم و رنگ خوشایند تر انتخابات با حضور سید حسن خمینی


واضح آرشیو وب فارسی:روز نو:



طعم و رنگ خوشایند تر انتخابات با حضور سید حسن خمینی
روز نو : با توجه به اشتهار سید حسن خمینی به داشتن تواناییهای مورد نیاز برای اینکه متصف به صفت اجتهاد شود و خوش نامی وی در میان علاقمندان به آرمانهای انقلاب اسلامی حضورش در میان کاندیداها طعم و رنگ خوش تری به انتخابات اسفند1394می دهد.


نام و یاد آیت الله العظمی سید روح الله خمینی  ( ره) در حافظه تاریخی ایرانیان  به عنوان معمار انقلاب اسلامی و بنیانگذار نظام جمهوری اسلامی ثبت شده و هرگز زدوده نخواهد شد. قدرت فوق العاده وی در ایجاد سازگاری میان نیروهای وفادار به انقلاب به اندازه ای بو د  که تازمان رحلتش با وجود اختلاف آرا و خواسته ها و دیدگاهها ، اصل نظام را روز به روز نیرومندتر می کرد . اکنون و پس از سپری شدن بیش از نیم قرن از وفات معمار انقلاب اسلامی وی همچنان نزد رهبران هردو جناح سیاسی ایران جایگاه خدشه ناپذیری دارد و رهبران طیف های متفاوت در درون هر جناح سیاسی اورا در اندازه های یک رهبر نستوه و بزرگ قبول دارند.


یکی از بنیادهای اصیل مرتبط با نظام جمهوری اسلامی که امام خمینی در زمان حیات خویش پایه گذاری کرد شورای خبرگان رهبری بوده است که یکی از نهادهای بسیار با اهمیت نظام جمهوری اسلامی به حساب می آید.  بر پایه قانون اساسی، اعضای این مجلس با رای مستقیم شهروندان انتخاب می شوند و معلوم است که هرچه شمار رای دهندگان افزون تر باشد مجلس خبرگان در بهترین شرایط به لحاظ مقبولیت مردمی قرار می گیرد. با این استدلال است که موافقان پر شکوه شدن انتخابات مجلس خبرگان راههای افزایش مشارکت شهروندان را در کانون توجه قرار دارند. حضور چهره هایی که هرکدام نماد و نشانه ای از انقلاب اسلامی 1357 را باخود دارند  در میان کاندیداها یکی از راهها برای تشویق واجدان شرایط برای رای دادن است.


به گزارش ساعت 24،حضور فردی مثل سید حسن خمینی که نام و یاد بنیانگذار انقلاب اسلامی را در ذهن ایرانیان زنده می کند و در میان  نیروهای وفادار به انقلاب تمایل بیشتری فراهم می کند در انتخابات  اسفند امسال نمونه و مصداق نکته ای است که در سطور بالا به آن اشاره شد.  با توجه به اشتهار ایشان به داشتن تواناییهای مورد نیاز برای اینکه متصف به صفت اجتهاد شود و خوش نامی وی در میان علاقمندان به آرمانهای انقلاب اسلامی حضورش در میان کاندیداها طعم و رنگ خوش تری به انتخابات  اسفند1394می دهد.  این مزیت را نباید به آسانی از دست داد و منطق حکم می کند که برای شوق بیشتر رای دهندگان  این فرصت مغتنم شمرده شده و هیچ تردیدی در باره این اتفاق نیفتد.




تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۰:۵۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: روز نو]
[مشاهده در: www.roozno.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 27]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن