تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):بنگر در چه (لباسى) و بر چه (چيزى) نماز مى گزارى، اگر از راه صحيح و حلالش نباشد، قبول ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820904305




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اختصاص ۶ ميليارد دلار از پول‌هاي آزاد‌شده به طرح‌هاي عمراني


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: اختصاص ۶ ميليارد دلار از پول‌هاي آزاد‌شده به طرح‌هاي عمراني
سخنگوي كميسيون بـرنامـه و بـودجه مجلس با بيان اينكه تصويب بودجه ۹۵ تا پايان سال سخت است، گفت: ۶ ميليارد دلار پول‌هاي آزاد ‌شده دولت به طرح‌هاي عمـراني اختصاص خـواهد يافت.
غلامرضا كاتب در گفت‌وگو با فارس، درباره زمانبندي رسيدگي به لايحه بودجه سال 95 كل كشور اظهار داشت: يكي از راهكارها اين است كه زمانبندي بررسي لايحه در مجلس دقيق باشد و اينكه براي جمع‌بندي تا پايان سال همپوشاني ميان كميسيون‌ها و زمان انجام شود.
سخنگوي كميسيون برنامه و بودجه مجلس با تأكيد بر اينكه احتمال اتمام رسيدگي به بودجه تا پايان سال سخت است، گفت: تصويب بودجه خواسته نظام و كشور است و نياز به اين نيست كه دولت بر آن تأكيد كند.
وي با اشاره به اينكه دولت بايد بودجه دو‌دوازدهم ارائه كند، يادآور شد: در اين موضوع شكي نيست و مجلس نيز تصميم خود را براي زمان تبليغات انتخابات گرفته است. از لحاظ زمانبندي رسيدگي به بودجه و اتمام آن سخت است اما نمايندگان تمام تلاش خود را براي به نتيجه رساندن آن خواهند كرد.
كاتب در مورد قيمت نفت در بودجه سال 95 بيان داشت: نرخي كه دولت در لايحه پيشنهاد داده، 40 دلار بوده اما به نظر مي‌رسد با توجه به شرايط كنوني نرخ 35 دلار منطقي بوده و به واقعيت نزديك‌تر است. به گفته وي نهايتاً اگر مجلس به نفت 40 دلاري در بودجه رأي دهد، با توجه به امكان افزايش صادرات هزينه‌هاي اين بخش جبران مي‌شود.
كاتب در مورد اعتبارات طرح‌هاي عمراني نيز عنوان كرد: در حال حاضر 20 هزار ميليارد تومان به طرح‌هاي عمراني پرداخت شده و مصوبه امسال نيز 50 هزار ميليارد تومان است. اين نماينده مجلس خاطرنشان كرد: به نظر مي‌رسد تا پايان سال اختصاص بودجه عمراني به 30 هزار ميليارد تومان نخواهد رسيد، مگر آنكه بتوان از پول‌هاي بلوكه‌‌شده استفاده كرد.

منبع : فارس



تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۰:۲۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 192]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن