تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):عالم باشى یا جاهل ، خاموشى را برگزین تا بردبار به شمار آیى . زیرا خاموشى نزد دانا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819223966




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

معاون وزیر راه و شهرسازی: ندامتگاه کاشان 90 درصد پیشرفت فیزیکی دارد


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: معاون وزیر راه و شهرسازی:
ندامتگاه کاشان 90 درصد پیشرفت فیزیکی دارد
معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: ندامتگاه کاشان 90 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و به زودی به بهره‌برداری می‌رسد.

خبرگزاری فارس: ندامتگاه کاشان 90 درصد پیشرفت فیزیکی دارد



به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، محمد‌جعفر علیزاده بعد از ظهر امروز در حاشیه بازدید از ندامتگاه کاشان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ندامتگاه 750 نفری کاشان تاکنون 90 درصد پیشرفت داشته و در حال حاضر مراحل پایانی را طی می‌کند.
وی با بیان اینکه امروز با حضور فرماندار شهرستان مقرر شد طی دو هفته آینده انشعابات آب، برق و گاز از چه مسیری تأمین شود، تصریح کرد: ندامتگاه کاشان دارای ساختمان‌های اداری، پاسدارخانه، سالن ملاقات، تونل ارتباطی، زندان زنان و مردان، رخت‌شوی‌خانه، آشپزخانه، درمانگاه و قرنطینه است.
معاون وزیر راه و شهرسازی ادامه داد: در حال حاضز 11 بیمارستان در حال تجهیز است و در هفته‌های آتی به مرحله بهره‌برداری می‌رسد.
علیزاده با اشاره به برنامه‌های امسال وزارت راه و شهرسازی بیان کرد: امسال 21 بیمارستان با 2 هزار و 160 تخت در سطح کشور افتتاح می‌شود که تا‌کنون نیمی از مصوبه پیشنهادی ما مصوب محقق شده و بقیه تا پایان سال مالی جاری(هفته دولت سال 95) به بهره‌برداری می‌رسد.
وی متذکر شد: با توجه به تنگناهای بودجه‌ای بهره‌برداری 20 بیمارستان اتفاق مهمی است که توسط وزارت راه و بهداشت و درمان روی می‌دهد.
معاون وزیر راه و شهرسازی همچنین به هدف‌گذاری‌های سال آینده وزارت راه و شهرسازی اشاره کرد و گفت: هدف‌گذاری آینده تابع بودجه پیشنهادی است و با توجه به توجه‌ای که دولت در مقوله بهداشت و سلامت دارد امیدواریم تعداد بیشتری از بیمارستان‌ها را به بهره‌برداری برسانیم.
علیزاده همچنین در ادامه بیان کرد: بیمارستان 280 تخت خوابی آموزشی و درمانی کاشان در فضایی به وسعت 4.5 هکتار در مرحله انتخاب پیمانکار و شروع عملیات اجرایی است.
به گفته وی طراحی بیمارستان 280 تخت خوابی آموزشی و درمانی کاشان به صورت ویژه و در فضایی مطلوب آموزشی و درمانی صورت گرفته است.
معاون وزیر راه و شهرسازی خاطرنشان کرد: امسال 4 میلیارد تومان اعتبار برای بیمارستان 280 تخت خوابی آموزشی و درمانی کاشان اختصاص یافته است و در پیوست بودجه و اعتبارات سال آینده اعتبارات قابل توجهی به این پروژه اختصاص خواهد یافت.
علیزاده افزود: در شهرهای فلاورجان بیمارستان 130 تخت خوابی و در شهر چادگان بیمارستان 35 تخت خوابی در دست احداث است و به زودی به بهره‌برداری می‌رسد.
لازم به ذکر است، احداث ندامتگاه کاشان به ظرفیت 750 نفر از سال 88 شروع شده و تاکنون 90 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.  
ندامتگاه کاشان در فضایی به مساحت کل 7 هکتار و با 12 هزار مترمربع زیربنا در حال احداث است و تاکنون 7.5 میلیارد تومان برای ابنیه و 4.5 میلیارد تومان برای تأسیسات آن هزینه شده است و برای تکمیل نهایی نیاز به 5 میلیارد اعتبار دیگر است.

94/10/19 - 15:17





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 96]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن