تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هيچ جلسه قرآنى براى تلاوت و درس در خانه‏اى از خانه‏هاى خدا برقرار نشد، مگر اين...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819522902




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

باید برای رفع رکود از واردات بی‌رویه جلوگیری کرد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: امام جمعه خمین: باید برای رفع رکود از واردات بی‌رویه جلوگیری کرد امام جمعه خمین گفت: برای رفع رکود باید از واردات بی‌رویه که توسط برخی از آقازاده‌ها و نورچشمی‌ها صورت می گیرد و این کار خیانت به کشور است، جلوگیری کرد.
۱۳۹۴ شنبه ۱۹ دي ساعت 08:10

خبرگزاری پانا+باید برای رفع رکود از واردات بی‌رویه جلوگیری کرد

به گزارش خبرنگار پانا استان مرکزی، سید علی حسینی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه خمین با اشاره به رکود حاکم بر کشور اظهار داشت: دولت باید برای این رکود فکری کند چرا که باعث مشکلات زیادی برای مردم و همچنین تولید کنندگان داخلی و کارگاه‌های تولیدی شده است.
وی افزود: مجلس نیز باید این امور را به طور جدی پیگیری کند و نگذارد که هر کسی، هر چیزی می‌خواهد وارد کشور کند.
امام جمعه خمین ادامه داد: دولت باید به تولید داخلی توجه و تولیدکنندگان را حمایت و همچنین برای صادارت تولیدات داخلی بازاریابی کند که این امور مصداق اقتصاد مقاومتی است.
حجت الاسلام حسینی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در دیدار با ائمه جمعه بیان کرد: مقام معظم رهبری ائمه جمعه را به ساده‌زیستی و زندگی طلبگی سفارش کردند و گفتند باید مثل یک روحانی با دیگران رفتار کرد.
وی اضافه کرد: مقام معظم رهبری همچنین به نفوذ دشمن در انتخابات اشاره کردند و فرمودند که همه باید مراقب این نفوذ باشیم.
امام جمعه خمین با اشاره به شهادت شیخ نمر توسط رژیم آل سعود ابراز داشت: دولت عربستان تنها مجری است و می‌خواهد نظر اربابان خود از جمله اسرائیل، آمریکا، انگلیس و امثال اینها را جلب کند.
حجت الاسلام حسینی خاطر نشان کرد: دشمنان از عظمت شیعه می‌ترسند و به خاطر همین، دست به کشتار شیعیان می‌زنند و با این کار می‌خواهند به خیال خود وحشت در بین شیعیان بیاندازند، این در حالی است که شیعیان نه تنها نمی‌ترسند بلکه در برابر آنها محکم ایستاده‌اند.
وی گفت: شیخ نمر شعار هیهات من الذله را عملی کرد و خون پاکش درهم کوبیدن رژیم خائنانه آل سعود را تسریع خواهد داد.
امام جمعه خمین افزود: دولت باید با قاطعیت بیشتر در برابر عربستان واکنش نشان دهد هر چند که حمله به سفارت کار درستی نبود اما انتظار می‌رود با توجه به اقدامات آل سعود شجاعانه عمل کند.
از محورهای دیگر خطبه های نماز جمعه این هفته اشاره به شهادت دانشمند هسته‌ای شهید مصطفی احمدی روشن، قیام خونین مردم قم در 19 دی و همچنین انتصاب مقام معظم رهبری به سمت امام جمعه تهرات در سال 58 بود.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 14]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن