تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 15 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):از خنديدنِ بى تعجّب [و بى جا] يا راه رفتن و سخن گفتنِ بى ادبانه بپرهيز.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804612980




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کلاه‌کج: مورینیو هم نمی‌تواند این تیم را جمع کند


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: کلاه‌کج: مورینیو هم نمی‌تواند این تیم را جمع کند
عادل کلاه‌کج کاپیتان استقلال ورزش سه، معتقد است که در شرایط فعلی حتی مورینیو هم نمی‌تواند استقلال اهواز را جمع کند.

کلاه‌کج به خبرنگار "ورزش سه"، گفت: متاسفانه از روز اول ساختار استقلال اهواز برای حضور در لیگ برتر مشخص نبود. یک تیم باید مدیر و مدیرعامل و بازیکن و مربی همه شرایط باشگاهی‌اش مشخص باشد.  من واقعا از آقای بختیاری زاده و حنطه تشکر می‌کنم که مسوولیت تیم را بر عهده می‌گیرند ولی متاسفانه شرایط آنقدر سخت است که حتی مورینیو هم نمی‌تواند تیم را جمع کند.

او ادامه داد: من هفته دهم در باشگاه حاضر شدم و مشکلات را به مسوولین گفتم ولی آنها من را از تیم کنار گذاشتند. یا اینکه آقای بختیاری زاده رفت و دوباره برگشت. امروز دوباره با خبر شدیم که مدیریت باشگاه تغییر کرده است.

وی افزود: متاسفانه شرایط در استقلال آن‌قدر عجیب است که این تغییرات هیچ کمکی نمی‌کند مالک باشگاه می‌گوید من تنها هستم و من از مسوولین استان می‌خواهم که به قدیم‌ترین تیم فوتبال در شهر اهواز کمک کنند و اگر امروز این کار را نکنند فردا دیر خواهد بود.

کلاه‌کج گفت: شما در مورد کاندیدای سقوط صحبت کردید. متاسفانه من باید بگویم که اگر شرایط به همین ترتیب باشد، متاسفانه تیم ما صد در صد سقوط می‌کند. در حال حاضر ۷ بازیکن از تیم جدا شدند که مشکلات مالی داشتند من به عنوانیک بازیکن به آنها حق می‌دهم چون می‌گویم وقتی کسی درآمدش از فوتبال است باید بتواند خرج روزمره و جای زندگی خودش و خانواده‌اش را فراهم کند و متاسفانه این اتفاق در تیم ما نیفتاد.
کاپیتان استقلال اهواز، افزود: ما هر بازی خودمان را گول می‌زنیم که از دیدار بعدی نتیجه می‌گیریم. ولی دیگر یک نیم‌فصل تمام شده و من از مسوولین می‌خواهم که به فکر ما باشند. ما در نیم‌فصل در همه پست‌ها نیاز به بازیکن داریم. اگر نه حتماً به مشکل بر می‌خوریم. متاسفانه ما در این بین پزشک تیم و مربی بدنساز را هم از دست دادیم و این مساله کار را برای ما سخت کرد.

«چه کسی باور می‌کند که تیم لیگ برتری بدون تمرین وارد مسابقه شود؟!» او اضافه کرد: شاید باور نکنید که تیم ما به دلیل مشکل زمین بدون اینکه تمرین کند وارد مسابقه می‌شود. حتی این کار با تیم محلات هم جواب نمی‌دهد که ما بعد از بازی با فولاد بدون تمرین به دیدار تراکتور برویم و بعد از آن هم همین شرایط برای بازی‌های آینده ما مقابل نفت و صبا باشد. شاید باور نکنید ولی تیم ما دو بازی است که به اردو نمی‌رود و همه در خانه استراحت می‌کنند و برای بازی آماده می‌شوند. من که تجربه ۱۵ ساله دارم استراحت می‌کنم ولی آن بازیکن جوان تیم کاملاً مشخص است که شب قبل از بازی با این همه شبکه‌های اجتماعی استراحت نکرده است.

کلاه‌کج در پایان گفت: شاید باور نکنید با وجود نتایجی که به دست می‌آوریم حتی بعد از باخت دیروز هم هواداران ما بعداز بازی بازیکنان را تشویق کردند و این تنها چیزی است که از استقلال باقی‌مانده، به هر حال ما باید یک روز از خجالت این تشویق‌ها بیرون بیاییم و لی با کدام امکانات و انرژی این کار را بکنیم. من تمام این مشکلات را به عنوان کاپیتان تیم شمردم تا مسوولین به فکر بیفتند که از استقلال اهواز این تیم ریشه‌دار حمایت کنند.

عادل کلاه کج استقلال اهواز

ارسال به تلگرام


12:55  1394/10/07





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 11]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن