تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):بر شما باد رجوع به كتاب خدا (قرآن) ... كسى كه به آن عمل كند از همه پيشى مى گيرد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820010324




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دادستان کل کشور/۱ سالم سازی فضای ارتباطات و اطلاعات امری ضروری است


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: دادستان کل کشور/۱
سالم سازی فضای ارتباطات و اطلاعات امری ضروری است
دادستان کل کشور گفت: سالم سازی فضای ارتباطات و اطلاعات امری ضروری محسوب می‌شود و باید بستری امن برای تبادل اطلاعات ایجاد شود.

خبرگزاری فارس: سالم سازی فضای ارتباطات و اطلاعات امری ضروری است



به گزارش خبرنگار قضایی خبرگزاری فارس، حجت‌الاسلام سیدابراهیم رئیسی در نشست مشترک پلیس فتا با قضات رسیدگی‌کننده به پرونده‌های جرایم رایانه‌ای و اینترنتی که صبح امروز در ساختمان مرکزی پلیس فتا برگزار شد، اظهار داشت: بدون تردید در فضای ارتباطات و اطلاعات که امروز در جهان وجود دارد آنچه که از سوی بشر ساخته شده تمام ابعاد زندگی اجتماعی انسان را تحت تأثیر خود قرار داده است. وی افزود: این دست ساخته بشر بسیار حرکت سریع و اثرگذاری در ارتباط با ابعاد مختلف زندگی اجتماعی و تولید و تبادل اطلاعات داشته است. وی با بیان اینکه باید از این فناوری در جهت توسعه اجتماعی بهره ببریم، گفت: در بهره گرفتن از فضای سایبری و فناوری‌های نوین در زندگی اجتماعی تردیدی نیست و هیچ کس در کشور و نظام مقدس جمهوری اسلامی در این زمینه تردیدی نداشته است. دادستان کل کشور تصریح کرد: ما باید از این امکان در جهت علم‌افزایی و ارتباطات اجتماعی استفاده کنیم اما نکته‌ای که وجود دارد وجود امنیت در این فضا است. وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در خصوص ایجاد امنیت در فضای مجازی گفت: مقام معظم رهبری به عنوان دیده‌بانی تیزبین در موقع مناسب طی فرمانی اعلام کردند که باید مرکزیتی این مدیریت را بر عهده بگیرد که هم از این فضا در جهت پیشرفت کشور استفاده شود و هم در تعامل با جهان یک دست برتر وجود داشته باشد. رئیسی با تأکید بر اینکه سالم‌سازی فضای مجازی امری ضروری و اجتناب‌ناپذیر است گفت: قطعا تولید و تبادل اطلاعات در یک فضای امن صورت می‌گیرد و اگر فضا ناامن باشد و امنیت روانی و اجتماعی جامعه مخدوش شود قطعا اطلاعات و داده‌ها از امنیت لازم برخودار نخواهد بود، فضای ناسالم هرگونه پیشرفت را دچار مشکل می‌کند.

94/10/12 - 09:49





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 17]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن