تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 8 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مؤثّرترين وسيله جلب رحمت خدا اين است كه خيرخواه همه مردم باشى.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802494336




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

هاشمی رفسنجانی: دل برخی ها هنوز با احمدی‌نژاد است/ موفقیت در مذاکرات معتلق به همه است


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز: هاشمی رفسنجانی: دل برخی ها هنوز با احمدی‌نژاد است/ موفقیت در مذاکرات معتلق به همه است
بعضی از انسان ها هر کاری که می کنند، زود بر نمی گردند و اشتباهات را تکرار می کنند. مگر آن جریان انحرافی که بر سر کار آمده بودند، خودشان چنین موقعیتی در جامعه داشتند؟ کافی بود از هر یک از گفتار و رفتار آن جماعت مانند اینکه می گفتند« یارانه پول امام زمان است و ...» تبرّی بجویند، ولی دیدید که چگونه حمایت می کردند و هنوز هم دل از آنها نکنده اند.
به گزارش نامه نیوز، بعضی از انسان ها هر کاری که می کنند، زود بر نمی گردند و اشتباهات را تکرار می کنند. مگر آن جریان انحرافی که بر سر کار آمده بودند، خودشان چنین موقعیتی در جامعه داشتند؟ کافی بود از هر یک از گفتار و رفتار آن جماعت مانند اینکه می گفتند« یارانه پول امام زمان است و ...» تبرّی بجویند، ولی دیدید که چگونه حمایت می کردند و هنوز هم دل از آنها نکنده اند. 
* همانطور که می دانید، پس از توافق هسته ای و همچنین بسته شدن پی ام دی، همچنان برخی صداهای مخالف شنیده می شود که البته بالذات بد نیست، اما برخی می گویند مخالفان استدلال دقیقی ندارند؛ شما توصیه ای به دلواپسان داخل ندارید؟- اولاً در مقابل زیاده خواهی هایی که جمهوری خواهان و لابی اسرائیل در آمریکا دارند و کارهایی که می کنند، در ایران هم باید صدایی باشد. یعنی اینطور نباشد که همیشه آنها طلبکاری کنند و ما در اینجا بنشینیم و دفاع کنیم. ثانیاً تمام افراد و گروه های داخلی باید بدانند که این موفقیت متعلق به همه است. به خصوص باید نقش رهبری را در اینجا جدّی بگیرند. رهبری نمی خواهند وارد میدان اجرایی شوند و مثل دولت حرف بزنند، اما مصالح کشور را با توجه به ظرفیت ها می دانند. می دانید که بحث مذاکره با آمریکا هم پیش از اینکه این دولت بیاید، با اجازه رهبری شروع شده بود. سلطان قابوس، پادشاه عمان در سفر به ایران، پیام آمریکایی ها را آورده بود و رهبری هم پذیرفته بودند. در اعلام این مواضع هم خود ایشان پیشقدم شدند و در ایام عید گفتند که من با مذاکرات مخالفتی ندارم. در مباحث عملی هم قدم به قدم در جریان بودند. هر مرحله ای که می گذشت، به ایشان گزارش می دادند و اگر مسیر نیاز به اصلاح داشت، اصلاح می کردند. البته انصافاً زحماتش را دولت و به خصوص تیم مذاکره کننده کشید.
* پس از صحبت های چندی پیش حضرت عالی مبنی بر حمایت بخشی از روحانیون از تفکرات جریان انحرافی، واکنش هایی دیده شد. نظر شما در مورد واکنش این گروه ها که بعضاً اصرار دارند که انتخاب آنها در سال 84 صحیح بوده، چیست؟
- بعضی از انسان ها هر کاری که می کنند، زود بر نمی گردند و اشتباهات را تکرار می کنند. مگر آن جریان که بر سر کار آمده بودند، خودشان چنین موقعیتی در جامعه داشتند؟ کسانی که به خاطر بغض، حبّ آن جریان را به دل گرفته بودند، آنها را بیش از حد تقدیس کردند و حرف هایی چون خلیفه الهی، معجزه هزاره سوم و دولت امام زمان درباره ی آنها زدند و ادعاهای واهی و کارهای آنها را پذیرفتند،در حالی که هر یک از گفتار و رفتار آن جماعت مانند اینکه می گفتند «امام زمان(عج) می آید و گردن این علما را می زند، رأی ما به خاطر حمایت بزرگان پایین آمد و یارانه پول امام زمان است و ...»، کافی بود که تبرّی بجویند. ولی دیدید که چگونه حمایت می کردند و هنوز هم دل از آنها نکنده اند.





منبع: هفته نامه طلوع




۰۶ دی ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 16]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن