تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):به احترام پدر و معلمت از جای برخیز هرچند فرمان روا باشی.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820000622




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پویش وقایع تهرانیه در متروی تهران


واضح آرشیو وب فارسی:عصر ایران: پویش وقایع تهرانیه در متروی تهران
ویژه‌نامه محیط زیستی وقایع‌تهرانیه فردا در متروی تهران توزیع می‌شود.


این ویژه‌نامه را اعضای تحریریه این روزنامه به همراه سمن‌‌های محیط زیستی در متروی تهران توزیع می‌کنند. شعار این پویش «آسمانت را پس بگیر» است. رضا ساکی سردبیر این روزنامه گفت: قبلا هم به دفعات ویژه‌نامه‌هایی درباره آب، هوا، پوشش گیاهی و روش کشاورزی داشته‌ایم و مطالبی را به جد و طنز درباره محیط زیست منتشر کرده‌ایم اما ویژه‌نامه فردا سبکی متفاوت دارد که با یک حرکت مردمی همراه خواهد بود. ویژه‌نامه فردا نخستین شماره از ویژه‌نامه‌های «آسمانت را پس بگیر» است که در مترو توزیع می‌شود.

روزنامه فردا را خودمان به همراه سمن‌ها در میان مردم توزیع می‌کنیم و با آنها درباره وضع هوای تهران گفت‌وگو می‌کنیم. رفتار مردم در روزهای آلوده نشان می‌دهد هنوز برخی متوجه فاجعه نشده‌اند و مسئله آن قدر برایشان مهم نیست. مثلا در روزهای آلوده برخی همچنان تک‌سرنشین هستند و یا بچه چهارماهه را بیرون می‌برند و یا می‌بینیم که کودکان از تعطیل شدن مدارس در اثر آلودگی خوشحال می‌شوند و در خیابان بازی می‌کنند.

ساکی افزود: ویژه‌نامه محیط زیستی روزنامه وقایع‌تهرانیه در 31 شماره ویژه استان‌ها هم منتشر خواهد شد. یعنی در کنار وقایع تهرانیه وقایع تبریزیه، اهوازیه و زاهدانیه و... خواهیم داشت که بخشی از آن در متروی تهران و بخشی در مرکز استان توزیع می‌شود. همچنین نسخه الکترونیک آن هم در فضای مجازی پخش می‌شود.

متروی صادقیه، مترو کرج، مترو قائم، مترو توحید، مترو مصلا، مترو انقلاب و متروی حسن‌آباد برخی از ایستگاه‌هایی هستند که پویش در آنها اتفاق خواهد افتاد.



تاریخ انتشار: ۱۴:۳۹ - ۰۵ دی ۱۳۹۴ - 26 December 2015





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: عصر ایران]
[مشاهده در: www.asriran.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 25]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن