تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):ردم دو گروه‏اند: دانشمند و دانش‏اندوز و در غير اين دو، خيرى نيست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819979033




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آلودگی و تعطیلی به چهارشنبه رسید


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها:
آلودگی و تعطیلی به چهارشنبه رسید




با توجه به تداوم افزایش آلودگی هوا و غلظت آلاینده‌ها در استان تهران، احتمال تعطیلی چهارمین روز مدارس در چهارشنبه دومین روز زمستان وجود دارد.





تسنیم نوشت:با توجه به تداوم افزایش آلودگی هوا و غلظت آلاینده‌ها در استان تهران، احتمال تعطیلی چهارمین روز مدارس در چهارشنبه دومین روز زمستان وجود دارد.


آلودگی هوا و افزایش غلظت آلاینده‌ها که کام مردم کلانشهرها و به ویژه استان تهران را تلخ کرده همچنان ادامه دارد و حتی فردا (چهارشنبه) نیز اوضاع بر همین منوال خواهد بود و حتی وخیم‌تر می‌شود.


پدیده آلودگی هوا که از روزهای آخرین فصل پاییز آغاز شده بود باعث شد تا زنگ خطری برای مسئولان امر باشد و به فکر چاره‌ای برای مردم، به خصوص کودکان و نوجوانان باشند.


کمیته کاهش آلودگی هوا و مسئولان دستگاه‌های ذیربط ابتدای هفته جلسه‌ای درباره راه‌های بهبود وضعیت آلودگی را برگزار کردند و سرانجام با تعیین چند مصوبه که یکی از آن‌ها احتمال تعطیلی مدارس بود به کار خود پایان دادند.


تعطیلی مدارس سرانجام در روز یکشنبه بیست و نهم آذر انجام گرفت و به دنبال آن روز دوشنبه سی آذر نیز مدارس استان تهران تعطیل شد.


مسئولان هواشناسی و محیط زیست استان تهران که پیش بینی تنها دو روز آلودگی هوا را کرده بودند از تداوم آلودگی در روزهای اعلام شده خبر دادند.


به دنبال این موضوع و با توجه به تصمیم جلسه کمیته کاهش آلودگی هوا امروز(سه شنبه) نیز مدارس تهران از جانب مسئولان امر تعطیل شد.


حال با توجه به ادامه آلودگی‌ها و افزایش غلظت آلاینده‌ها احتمال تعطیلی مدارس در روز آتی نیز می‌رود.






تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 10]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن