تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):خودت را به داشتن نيّت خوب و مقصد زيبا عادت ده، تا در خواسته ‏هايت موفق شوى.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819454043




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نمایش ده فیلم کوتاه برگزیده در رشت


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: نمایش ده فیلم کوتاه برگزیده در رشت ده فیلمی که در ششمین جشن فیلم کوتاه (هفدهمین جشن بزرگ سینمای ایران) نامزد دریافت جایزه در رشته‌های مختلف شده‌اند در روزهای 4و5دی ماه برای علاقمندان به نمایش در خواهد آمد.
۱۳۹۴ يکشنبه ۲۹ آذر ساعت 09:31

خبرگزاری پانا+فیلم کوتاه

 به گزارش خبرنگار پانا،در این مجموعه نمایش‌ها که با عنوان «روز فیلم کوتاه» برگزار می‌شود فیلم‌های کشتارگاه به کارگردانی بهزاد آزادی، تاریک‌روشن به کارگردانی بهنام عابدی، بیماری به کارگردانی میلاد و سجاد ستوده، نفس به کارگردانی منا مرادی، چله به کارگردانی داود خیام، جای منو توی اتاق بنداز به کارگردانی امیر توده روستا، روشویی به کارگردانی جابر رمضانی، قمارباز به کارگردانی کریم لک زاده، آرداک به کارگردانی اسماعیل منصف، کودکان ابری به کارگردانی رضا فهیمی به نمایش درمی‌آید. گفتنی است آثار برگزیده جشن فیلم کوتاه ایران با حضور طوفان نهان قدرتی عضو هیأت انتخاب پنج دوره جشن مستقل فیلم کوتاه سینمای ایران ، به نمایش در خواهند آمد. برنامه مذکور در روزهای ٣ و ٤ دی ماه از ساعت ١٦ الی ٢٠ در سالن دکتر رحمدل مجتمع فرهنگی و هنری خاتم الانبیاء (ص) رشت ، برگزار می شود و ورود به آن برای کلیه علاقمندان آزاد و رایگان خواهد بود.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 32]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن