تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):روزه سپرى است از آفت هاى دنيا و پرده اى است از عذاب آخرت.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819416754




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

كاهش فاجعه‌آميز تقاضا در بازار


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: كاهش فاجعه‌آميز تقاضا در بازار
تعلل بانك مركزي در آغاز صدور كارت اعتباري خريد كالاي ايراني باعث شده انجمن صنفي كارفرمايي توليدكنندگان لوازم خانگي كشور با ارسال نامه‌اي به وزير صنعت، معدن و تجارت خواستار اجراي سريع اين طرح براي جلوگيري از ورشكستگي واحدهاي توليدي شود.
تعلل بانك مركزي در آغاز صدور كارت اعتباري خريد كالاي ايراني باعث شده انجمن صنفي كارفرمايي توليدكنندگان لوازم خانگي كشور با ارسال نامه‌اي به وزير صنعت، معدن و تجارت خواستار اجراي سريع اين طرح براي جلوگيري از ورشكستگي واحدهاي توليدي شود.
به گزارش نسيم، در اين نامه آمده است:علي‌رغم عزم جدي آن مقام محترم و ساير همكارانتان در وزارت صنعت، معدن و تجارت مبني بر اجراي پروژه خروج از ركود صنايع داخلي، متأسفانه اما و اگرهايي كه از گوشه و كنار به گوش مي‌رسد، معضلي خارج از تصور را براي توليد‌كنندگان پديد آورده است.
در واقع ركود حاكم بر بازار كه ناشي از انتظار مردم براي كاهش قيمت‌ها در پساتحريم بود، اين بار دست به دست انتظار خريداران براي عملياتي شدن كارت‌هاي اعتباري داد و تقاضا براي خريد را به فاجعه‌آميزترين حد ممكن كاهش داد.  در اين شرايط امكان تنفس و ادامه حيات براي توليدكننده غيرممكن است و شك نداشته باشيد پاشنه آشيل دولت يازدهم كه همانا اشتغال و خروج از ركود است اين بار با موج عظيم، سهمگين و زنجيره‌اي تعديل نيروي انساني در خطوط كارخانه‌ها، به خطر خواهد افتاد.
بنابراين از آن مقام محترم خواهشمنديم پيش از آنكه شكست اين طرح ملي مستمسكي شود در دست بدخواهان دولت، بيش از اين اعتماد افكار عمومي را نسبت به برنامه‌هاي دولت يازدهم از بين ببرد دستور فرماييد دستگاه‌هاي متولي اقدام عاجل را انجام دهند.











تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۴ - ۲۱:۳۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 11]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن