تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 14 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):زبان خود را به نرمگويى و سلام كردن عادت ده، تا دوستانت زياد و دشمنانت كم شوند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804384840




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حسین عبدی: مسائل مالی در پرسپولیس شفاف است


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: حسین عبدی: مسائل مالی در پرسپولیس شفاف است
سخنگوی باشگاه پرسپولیس گفت: مسائل مالی در پرسپولیس شفاف است. اختلاف در رقم پرداختی به بازیکنان به خاطر اختلاف رقم مطالبات بازیکنانی است که از سال‌های گذشته در پرسپولیس حضور داشتند .


به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان حسین عبدی  در ادامه افزود: مسائل مالی در پرسپولیس شفاف است و نکته‌ای برای پنهان کردن وجود ندارد. حالا اگر مسائل به شکل دیگری مطرح می‌شود باید دید چه اهدافی از آن دنبال می‌شود. پرداخت‌ها در پرسپولیس به نسبت در حال انجام است و فکر می‌کنم جریان مالی خوبی ایجاد شده و پرداخت‌های خوبی در این مدت داشته‌ایم. در مورد پرداخت به بازیکنان هم تفاوت در ارقام پرداختی در واقع عین عدالت و بر اساس همان اصل پرداخت به نسبت بوده است که پیش از این نیز مطرح کردیم.


وی ادامه داد: بحث اصلی بر سر این است که ما یکسری بازیکن داریم که از قبل در تیم حضور داشته‌اند و از سال‌های گذشته مطالباتی داشتند. این طلب‌های بر جای مانده از گذشته همیشه محل اختلاف و بر هم خوردن حساب‌ها بود. از یک طرف بازیکن همیشه مطالبه معوقه داشت و از سوی دیگر هر رقمی که پرداخت می‌شد بر سرش بحث بود که برای این فصل است یا برای فصل‌های گذشته.از این رو تصمیم باشگاه بر این بود که پرداخت‌ها بر اساس تسویه مطالبات سال‌های گذشته بازیکنان حال حاضر تیم انجام شود که با صبوری و سعه صدر در سال‌های گذشته برخورد کردند. اختلاف در رقم پرداخت‌ها از همین ناحیه ناشی شده است، در حالی که این تفاوت در نسبت دریافتی بازیکنان از قرارداد امسال وجود ندارد و تبعیضی در کار نبود. به بازیکنان تیم هم می‌گوییم اصلا نگران نباشند چون پرداخت‌ها ادامه خواهد داشت و تاکنون هم روند خوبی داشته‌ایم.


سخنگوی باشگاه پرسپولیس در ارتباط با میزان دریافتی خود و مطالبی که در مورد تسویه مطالبات گذشته وی مطرح شده است، خاطرنشان کرد: اگر به جهت حضورم در هیأت مدیره اتفاق خارج از عرف روی داده بود، جای نقد داشت اما چنین نبوده است. در مورد من هم مثل اعضای تیم برخورد شد که از قبل طلب داشتند. من یک طلبی از دوران حبیب کاشانی داشتم و یک بخش از طلبم نیز مربوط به فعالیتم در دوره قبلی می‌شد. سال قبل حدود 20 درصد از قراردادم را گرفته بودم در حالی که بقیه اعضای کادر فنی هم 20 تا 30 درصد دریافتی داشتند و در این مدت من هم مثل دیگران دریافتی داشتم. در حال حاضر طلب اول من تسویه شده است و حدود 60 درصد سال قبل را گرفته‌ام. در حالی که مطالبات گذشته اکثر اعضای تیم صفر شده است و رقم دریافتی من هم اصلا به آن رقمی که گفته شد نزدیک نیست.


وی ادامه داد: هواداران اطمینان داشته باشند که هر پولی به باشگاه بیاید به نسبت، بین اعضای تیم تقسیم می‌شود و این مسائلی که مطرح شده و ارقامی که واقعی نیستند حتما از سوی باشگاه مورد پیگیری‌های لازم قرار خواهد گرفت. ضمن آنکه باید تاکید کنم اعضای هیأت مدیره پرسپولیس در مدت اخیر فعالیت خود با اینکه از وقت و زندگی خود گذاشته‌اند و با وجود همه حرف و حدیث‌هایی که برایشان پیش آمد و پرسپولیس را هم به آرامش رسانده‌اند، حتی یک ریال به عنوان حقوق یا حق جلسه دریافتی نداشته‌اند و طرح مسائلی غیر از این غیر منصفانه خواهد بود.


حسین عبدی درباره احتمال برگزاری نشست هیأت مدیره در این هفته تصریح کرد: تا این لحظه که قراری برای جلسه نداشتیم. دیروز در این ارتباط از دبیر هیأت مدیره پیگیر موضوع شدم. البته قرار است در این ارتباط صحبتی داشته باشیم تا اگر لازم باشد با بازگشت آقای طاهری در صورتی که نیاز باشد، جلسه تشکیل شود ولی در حال حاضر برای این امر قراری نداریم.


انتهای پیام/



اشتراک گذاری




مطالب مرتبط

گفته‌های دردسر سازی که تکذیب شد
عبدی برای دوره مربیگری به انگلستان می‌رود
جلسه هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس به تعویق افتاد
عبدی: برای قهرمانی آسیا، برنامه زمانبندی طرح می‌کنیم
عبدی: به بازیکن می‌گویند جنتلمن و به ما می‌گویند حرفه‌ای باشید، برای داوران می‌گویند خطای انسانی است





۱۵ آذر ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 13]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن