تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 17 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):صله رحم، انسان را خوش اخلاق، با سخاوت و پاكيزه جان مى‏نمايد و روزى را زياد مى‏كند...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805201076




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نرخ بلیت پروازهای مناطق محروم، گران نمی شود


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: نرخ بلیت پروازهای مناطق محروم، گران نمی شود


دبیر انجمن شرکت های هواپیمایی گفت: هیچ یک از شرکت های هواپیمایی هنوز قیمت بلیت پروازهای خود را افزایش نداده اند. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، مسعود اسدی افزود: آنچه که در روزهای اخیر در باره افزایش نرخ بلیت مسیر هایی همچون مشهد مقدس در رسانه ها منعکس شده، مربوط به بلیت هایی است که در اختیار چارتر کننده است و هیچ شرکت هواپیمایی  با این نرخ ها بلیت نفروخته است.
وی فضاسازی رسانه ای ایجاد شده در باره نرخ بلیت هواپیما را حاصل تلاش دلالان و واسطه گران فعال در صنعت هواپیمایی کشور دانست که هدف آن زمینگیر کردن طرح آزادسازی در این صنعت است.

اسدی خاطرنشان کرد: از ابلاغ طرح آزاد سازی نرخ بلیت هواپیما هنوز چند روز بیشتر نگذشته است و شرکت ها هنوز محاسبات خود در باره قیمت های جدید را تکمیل نکرده اند.
دبیر انجمن شرکت های هواپیمایی میزان تقاضا، ساعت پرواز و خدمات ارائه شده در طول پرواز را از مهمترین فاکتورهای تاثیرگذار در قیمت گذاری بلیت عنوان کرد و افزود: اجرای طرح آزاد سازی به مفهوم افزایش قیمت در تمامی خطوط پروزای و تمامی ساعات نیست؛ چراکه در شرایط رقابتی ایرلاین ها مجبور خواهند بود برای تکمیل ظرفیت پرواز تخفیف های ویژه را نیز به متقاضیان ارائه کنند.
وی افزود: در شرایط کنونی آزاد سازی در مسیرهای پرتقاضایی مانند کیش و قشم و شرکت های فعال در مناطق نفت خیز عملیاتی شده است و نرخ بلیت برای پروازهای مناطق محروم یا مناطقی که جز هواپیما، خط ارتباطی دیگری ندارند همچنان تکلیفی خواهد بود.
دبیر انجمن شرکت های هواپیمایی با اشاره به مقاومت دلالان و واسطه ها برای اجرای موفق طرح آزاد سازی نرخ بلیت هواپیما تاکید کرد: مقاومت دلالان دربرابر آزادسازی قیمت بلیت هواپیما همانند مقاومتی است که دلالان در زمان قطع کالاهای کوپنی می کردند؛ چراکه آزادسازی قیمت ها مانع از سودهای میلیاردی دلالان این صنعت می شود.
وی با بیان اینکه شرایط ناسالم اقتصادی حاکم بر صنعت هواپیمایی سبب ایجاد آژانس هایی شده که حتی سرمایه آنها از یک شرکت هواپیمایی هم بیشتر است، گفت: بنابراین مقاومت در برابر سالم سازی ساختار اقتصادی این صنعت از سوی این شرکت ها امری طبیعی است.
اسدی گفت: آزاد سازی نرخ در صنعت هواپیمایی ضمن ایجاد انگیزه برای سرمایه گذاران برای مشارکت در این صنعت و نوسازی ناوگان، زمینه را برای بهره مندی گروههای مختلف مردم با قدرت خرید متفاوت فراهم می کند و آحاد مردم می توانند از خدمات صنعت هوانوردی کشور بهره مند شوند.
وی خاطرنشان کرد: هم اکنون طرح آزاد سازی صنعت هوانوردی در اکثر کشورها اجرا شده است و ما در این زمینه دچار یک عقب ماندگی تاریخی هستیم.
دبیر انجمن شرکت های هواپیمایی با اشاره به مطالبات خطوط هواپیمایی از دولت گفت: هم اکنون شرکت های هواپیمایی حدود 1300 میلیارد تومان از دولت طلب دارند که میزان بدهی ایرلاین ها به شرکت نفت و شرکت فرودگاه ها نیز به همین میزان است، بنابراین در صورت پرداخت این مطالبات، شرکت ها قادر به پرداخت بدهی های خود خواهند بود.
وی خاطرنشان کرد: شرکت های هواپیمایی برای تسویه بدهی خود به شرکت نفت و شرکت فرودگاه ها به توافق رسیده اند و هم اکنون مشکلی در این زمینه نیست، اما تسویه مطالبات شرکت ها با دولت این روند را تسریع می کند.  


پنج شنبه ۱۲ آذر ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 17]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن