تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 9 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):درباره ما غلو نکنید، ما را بندگان پرورش یافته (حق تعالی) بدانید آنگاه در فضلیت ما ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802760190




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

۵۲ هزار نفر در صندوق های حمایت از بخش کشاورزی عضویت دارند


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: عضو هیئت مدیره مادر تخصصی:
۵۲ هزار نفر در صندوق های حمایت از بخش کشاورزی عضویت دارند

برداشت بادمجان از مزارع کشاورزی هشت بندی هرمزگان


شناسهٔ خبر: 2978679 - چهارشنبه ۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۴
استانها > قزوین

قزوین- عضو هیئت مدیره شرکت مادر تخصصی صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی گفت: با تشکیل ۹۶ صندوق بیش از ۵۲ هزار نفر در صندوق های حمایت از توسعه بخش کشاورزی عضو شده اند و از تسهیلات آن استفاده می کنند. ابوالقاسم شمس در حاشیه برگزاری جلسه تشکل های کشاورزی عضو صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی استان که در سالن کنفرانس دامپزشکی قزوین برگزار شد در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص وضعیت کنونی صندوق و برنامه های آینده اظهارداشت: تاکنون ۹۶ صندوق در حوزه کشاورزی تشکیل شده است. وی افزود: با کمک تشکل های بخش خصوصی و استفاده از سرمایه های خرد و بزرگآنها در حال حاضر حجم سرمایه های صندوق های حمایت از توسعه بخش کشاورزی به بیش از یک هزار میلیارد تومان رسیده است که این اعتبار می تواند در تامین بخشی از نیاز مالی کشاورزان کمک موثری باشد.

فعالیت هفت هزار تشکل کشاورزی در زیرمجموعه صندوق شمس تصریح کرد: در شرایط کنونی بیشتر از هفت هزار تشکل عضو و تحت پوشش صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی هستند و از خدمات این صندوق استفاده می کنند. عضو هیئت مدیره شرکت مادر تخصصی صندوق حمایت از توسعه سرمایه گذاری در بخش کشاورزی کشور یادآورشد: اعضاء سهامداران حقیقی صندوق ها در حال حاضر بیشتر از ۵۲ هزار نفر است و شیوه ارائه خدمت در صندوق ها بر پایه پشتیبانی از تولید تعریف شده است. وی افزود: به دنبال آن هستیم تا بتوانیم از زنجیره های تولید در بخش کشاورزی حمایت کنیم تا بتوانند بهره وری عامل سرمایه گذاری را در بخش کشاورزی بالا ببرند به همین دلیل رفت و آمدهایی که در استان ها صورت می گیرد از این بابت است که به درک مشترکی با مدیران بخش کشاورزی، بهره برداران و مدیران تشکل های بخش کشاورزی و مدیران صندوق های حمایت از توسعه بخش کشاورزی برسیم تا استفاده بهتر و مطلوب تری از اعتبارات انجام شود. شمس بیان کرد: رویکرد جدید شرکت مادر تخصصی در نظام ارائه خدمات صندوق ها به کسانی است که در بستر زنجیره های تولید کار کنند لذا چارچوب های این کار تهیه و برای صندوق های سراسر کشور ارسال شده و با توجه به موقعیت، ظرفیت ها و امکانات هر استان این زنجیره ها طراحی می شود. وی افزود: در حال حاضر استان های مختلف بر روی محصولات مختلف کار می کنند که در واقع مقدمات آن ها در استان های بوشهر، خراسان جنوبی فراهم شده و برای استان های دیگر نیز رایزنی ها در حال انجام است.

زنجیره تولید در سه محصول شاخص استان قزوین شمس تصریح کرد: با تبادل نظر همکاران بخش کشاورزی و صندوق و بررسی ظرفیت های موجود در قزوین که در حال انجام است در ابتدا بر روی سه محصول تخم مرغ، مرغ گوشتی و کشمش امکان شکل گیری زنجیره تولید مطرح شده و امیدواریم امکانات لازم در اختیار آن ها قرار گیرد تا شاهد راه اندازی آنها باشیم. عضو هیئت مدیره شرکت مادر تخصصی صندوق حمایت از توسعه سرمایه گذاری در بخش کشاورزی کشور اظهارداشت: تامین مالی برای کمک به زنجیره های تولید از محل های مختلف صورت خواهد گرفت که اعتبارات صندوق و امکاناتی که می توان از موسسات مالی و اعتباری و بانک ها دریافت کرد نیز در دستور کار است که در این راستا تفاهم نامه هایی منعقد شده تا این منایع را به خدمت بگیریم و در کنار منابع دیگر برای توسعه بخش کشاورزی استفاده کنیم. وی در خصوص اولویت سال آینده صندوق اظهارداشت: موضوع شکل گیری و تقویت زنجیره های تولید در بخش کشاورزی در اولویت قرار دارد و امیدواریم این طرح را برای همه صندوق ها عملیاتی کنیم و با ایجاد ظرفیت های قانونی بخصوص در برنامه  ششم توسعه برای پشتیبانی بیشتر از صندوق ها گام برداریم و بتوانیم روش های فن آورانه را برای حمایت از صندوق ها عملیاتی کنیم.

صندوق توسعه ملی به کمک صندوق توسعه می آید عضو هیئت مدیره شرکت مادر تخصصی صندوق حمایت از توسعه سرمایه گذاری در بخش کشاورزی در ادامه اظهارداشت: در نشست بامسئولان صندوق توسعه ملی برای افزایش منابع مالی متقاضی دریافت ۳۰۰ میلیون دلار بودیم که خوشبختانه با این درخواست موافقت شده و با پیگیری لازم امیدواریم این مسئله اجرایی شود. گذر از دوران ایجاد و تثبیت و ورود به دوره چشم انداز شمس تصریح کرد: خوشبختانه با عبور از دوران ایجاد و تثبیت وارد مرحله توسعه صندوق های کشور از جمله استان قزوین هستیم تا اثربخشی صندوقها بیشتر شود.

وی گفت: باید سند راهبردی توسعه بخش کشاورزی تدوین شود و با اتخاذ شیوه های جدید و تغییر روشهای قبلی بدنبال تاثیرگذاری بیشترو درازمدت باشیم که در این مسیر به دلیل محدودیت منابع مالی نحوه استفاده از اعتبارات بسیار مهم اس شمس یادآورشد: استان قزوین هم دارای صندوق فعال و کارآمدی است و مدیریت خوب آفایان بازدار و متقی فرد در راس هیئت مدیره موجب اعتماد سازی و تقویت بنیه کشاورزان شده که این موفقیت موجب شده در طرح جدید هم بتواند داوطلب اجرا شود. وی گفت: استان قزوین به دلیل داشتن مدیریت قوی، دانش فنی و علمی و قابلیت نهادی می تواند وارد فاز جدید شده و در اجرای مرحله جدید فعالیت صندوق ها مشارکت کند.  









این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 7]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن