تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):حريص از دو خصلت محروم شده و در نتيجه دو خصلت را با خود دارد: از قناعت محروم است و در...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819189241




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برگزاری نمایشگاه مبلمان با تخفیف 25 درصدی /عدم مشارکت درطرح خریدکالا


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: مدیر اجرایی نمایشگاه تخصصی مبلمان و دکوراسیون خبرداد: برگزاری نمایشگاه مبلمان با تخفیف 25 درصدی /عدم مشارکت درطرح خریدکالا مدیر اجرایی نمایشگاه تخصصی مبلمان و دکوراسیون با اشاره به اینکه نمایشگاه تخصصی مبلمان و دکوراسیون 25 تا 29 آبان ماه از ساعت 10 تا 21 در محل مصلی تهران برگزار می شوداز تخفیف تا 25 درصدی کالاها در این نمایشگاه خبرداد و افزود: تولید کنندگان مبلمان و لوستر مشارکتی در طرح تسهیلات خرید کالا نداشته اند .
۱۳۹۴ دوشنبه ۲۵ آبان ساعت 14:09

خبرگزاری پانا+

 به گزارش خبرنگار اقتصادی پانا صفر حسن زاده مدیر اجرایی نمایشگاه تخصصی مبلمان و دکوراسیون در مراسم گشایش این نمایشگاه که در محل مصلی تهران انجام شد با بیان اینکه این نمایشگاه در مساحتی حدود 10 هزار متر مربع فضای نمایشگاهی برگزار می شود ، گفت : 145 تولید کننده داخلی آخرین تولیدات مبلمان و لوستر خود را که مطابق با طرح های داخلی است در معرض دید خریداران قرار می دهند . وی افزود: مبلمان و لوستر عرضه شده در این نمایشگاه با 5 تا 25 درصد تخفیف عرضه می شود و اتحادیه تولید کنندگان مبلمان نیز کار قیمت گذاری و نظارت بر عرضه با قیمت های مصوب را برعهده دارد .
حسن زاده عنوان کرد: مبلمان عرضه شده در ا ین نمایشگاه با قیمت های از 1 تا چندین میلیون تومان عرضه می شود و با توجه به اینکه آخر ماه محرم و صفر مراسم جشن ها و عروسی ها آغاز می شود، پیش بینی می شود استقبال مناسبی از این نمایشگاه صورت گیرد .
مدیراجرایی نمایشگاه تخصصی مبلمان و دکوراسیون همچنین نرخ لوسترهای عرضه شده در این نمایشگاه را از 300 هزار تومان تا 2.5 میلیون تومان اعلام کرد و افزود: هیچ کالای خارجی در این نمایشگاه عرضه نمی شود و تمامی کالاهای عرضه شده تولید داخل هستند .
وی در خصوص مشارکت تولید کنندگان مبلمان در طرح خرید کالا که برای خروج از رکود پیش بینی شده است ، اظهار کرد: مشکلی در طرح خرید کالا دیده نمی شود اما تا کنون برنامه ریزی از سوی اتحادیه برای مشارکت در این طرح صورت نگرفته است .
حسن زاده بیان کرد: مبلمان عرضه شده در این نمایشگاه قابلیت رقابت با تولیدات خارجی را دارد .
وی با اشاره به رقم صادرات مناسب مبلمان اظهار کرد :تولیدات ایرانی به کشورهای حاشیه خلیج فارس و عراق صادرمیشود . طرح تسهیلات خرید کالا دیر اما ضروری 
در این مراسم دهقانی دبیرکمیسیون صنایع و معادن مجلس نیز با اشاره به اینکه دولت در دو سال گذشته مهار تورم را هدف قرار داده است ، گفت :اکنون سیاست های ضد رکود در دستور کار قرار گرفته که اگرچه دیر اما به جا اتخاذ شده است .
وی تاکید کرد : این سیاست ها نباید منجر به رکود شود چون عدم کنترل تورم زیان تولید کنندگان را به دنبال خواهد داشت .
دهقانی خاطرنشان کرد: میزان خودروهای دپو شده در پارکینگ خودروسازان به فروش رفته و به منظور کنترل تورم نباید ادامه یابد .
دبیرکمیسیون صنایع و معادن مجلس تصریح کرد: ایراد بسته اقتصادی دولت برای خروج از رکود آن است که این تصمیم اگرچه باید اتخاذ می شد اما دیر اعمال شده است و تولید کنندگان زیادی از رکود بیش از دو سال گذشته زیان دیده اند .













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 15]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن