تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 18 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):تلخى حق را تحمل كن، و مبادا كه فريب شيرينى باطل را بخورى.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805661757




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کاهش سوداگری‌ها با اجرای درست سیاست توسعه مسکن در شهرهای کم‌جمعیت /رشد قیمت مسکن از نرخ تورم کمتر است


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: کاهش سوداگری‌ها با اجرای درست سیاست توسعه مسکن در شهرهای کم‌جمعیت /رشد قیمت مسکن از نرخ تورم کمتر است
وزیر راه و شهرسازی گفت: اجرای درست سیاست توسعه مسکن در شهرهای کم جمعیت می‌تواند سوداگری‌های گسترده در این بخش را کاهش دهد.


به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، عباس آخوندی در حاشیه هفدمین کنفرانس بین المللی حمل و نقل ریلی در جمع خبرنگاران درباره مصوبه اخیر شورای اقتصاد برای اختصاص ۷.۵ میلیارد دلار از محل بند (ق) به راه آهن کشور گفت: براساس بند (ق) که مصوبه مجلس شورای اسلامی است بخشی از صرفه‌جویی مصرف انرژی به توسعه خطوط ریلی تعلق می‌گیرد و اخیرا ۲ مصوبه خوب برای توسعه ناوگان ریلی داشته‌ایم.

وی افزود:‌ کارهای مقدماتی این مصوبات انجام شده و کاری که هم‌اکنون در حال انجام آن هستیم با مسوولیت خودمان در شرکت راه‌آهن، کسانی که موجبات این سرمایه‌گذاری را فراهم می‌کنند از جهت معافیت حق دسترسی به ریل این مبلغ را پرداخت می‌کنیم، بدین ترتیب ما فرآیندهای بوروکراسی وزارتخانه را طی می‌کنیم تا افرادی که این صرفه‌جویی را ایجاد می‌کنند با کندی بوروکراسی مواجه نشوند.

وی با بیان اینکه یکی از راه حل‌های بنیادین برای حل معضل شهرها به ویژه کلان‌شهرهایی چون تهران شهرسازی ریل پایه است افزود: حمل و نقل حومه که در تهران به سمت غرب، شرق و جنوب متصل است تلاش می‌کند تا حجم تقاضای بالا در جاده‌های اطراف تهران را به روی ریل منتقل کند و امیدواریم با این اقدام به تدریج سهم حمل و نقل حومه‌ای توسعه پیدا کند.

آخوندی درباره برنامه‌های صنعت ریلی در شرایط پسا تحریم گفت: در شبکه ریلی آسیا ایران نقش بسیار محوری و مهمی دارد و همانطور که مقام معظم رهبری در ابلاغ سیاست‌های کلی برنامه ششم اعلام کردند موقعیت ایران باید در ترانزیت آسیایی حفظ و احیا شود به همین دلیل توسعه شبکه ریلی ایران و اتصال آن به شبکه آسیایی بسیار اهمیت دارد.

وزیر راه و شهرسازی با یادآوری اینکه در سال گذشته رشد ۱۰۰ درصدی ترانزیت را شاهد بودیم گفت: علاوه بر قیمت‌ها در مدل عبوری قطارها از شبکه ترانزیتی ریلی نیز تجدیدنظر صورت گرفته است و این کمک جدی به رشد ترانزیت می‌کند.

وی درباره وضعیت بازار مسکن تا پایان سال گفت: نرخ قیمت مسکن در برابر تورم رقم بسیار پایینی است اجرای درست سیاست توسعه مسکن در شهرهای کم جمعیت می‌تواند سوداگری‌های گسترده در بخش مسکن را کاهش دهد.

وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه بخش عمده‌ای از سوداگری در بخش مسکن در حوزه زمین صورت می‌گیرد افزود: اگر توسعه مسکن در شهرهای کوچک‌تر و کم جمعیت انجام شود می‌تواند بسیار کمک حال باشد و راه حل مشکل مسکن کلان شهرهایی مثل تهران در خود تهران نیست بلکه در شهرهای پیرامون و کم جمعیت حومه آن است.

آخوندی در پاسخ به سئوالی درباره لغو سفر رئیس جمهور به فرانسه و اثر آن بر خرید هواپیما از این کشور گفت: مشکلی در این خصوص وجود ندارد و ما برنامه داریم بدون واسطه اقدام به خرید هواپیما کنیم.

لازم به ذکر است افتتاحیه هفدهمین همایش بین‌المللی حمل‌ونقل ریلی امروز شنبه ۲۳ آبان ماه در محل همایش‌های رازی برج میلاد با حضور عباس آخوندی٬ محسن پورسیدآقایی مدیرعامل شرکت راه‌آهن و معاون وزیر، اساتيد و صاحبنظران صنعت حمل و نقل ریلی برگزار شد.

انتهای پیام/


اشتراک گذاری




مطالب مرتبط

بازار مسکن حبابی نمی‌شود/ واقعی شدن قیمت مسکن
معماری خوب برای یک سازمان به تنهایی کافی نیست/ نبود مراکز تحقیقاتی برای رسیدگی به آلودگی زیست محیطی ساخت و ساز
وام مسکن 60 میلیون تومان می شود
وام ۶۰ میلیونی برای بانک‌ها سود ده است/ رونق بازار مسکن از نیمه دوم سال آینده





۲۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 31]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن