تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 22 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):على پيشواى مؤمنان و ثروت پيشواى منافقان است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815153465




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

امروز نخستين انتخابات قانونمند شوراي اوليا و مربيان گيلان برگزار شد


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: امروز نخستين انتخابات قانونمند شوراي اوليا و مربيان گيلان برگزار شد
خبرگزاري فارس: نخستين انتخابات قانونمند شوراي انجمن اوليا و مربيان گيلان امروز در دهكده ساحلي انزلي برگزار شد.


به گزارش خبرگزاري فارس از انزلي، قائم مقام وزير آموزش و پرورش در سازمان مركزي انجمن اوليا و مربيان كشور در مراسم انتخابات شوراي انجمن اوليا و مربيان استان كه با حضور بيش از 200 نفر اعضاي انجمن‌هاي اوليا و مربيان و نمايندگان مديران مدارس سراسر استان از 33 منطقه برگزار شد با بيان اينكه اكنون 50 درصد انجمن‌هاي اوليا و مربيان در سطح 107 هزار مدرسه اي كه از اين نهاد مردمي بهره گرفته اند فعاليت خوبي دارند افزود: بايد با رشد و توسعه فعاليت اين انجمن ها حضور خانواده ها در مدارس و تحكيم روابط خانه و مدرسه را سبب شد و براي 50 درصد ديگر كه فعاليت كمتري دارند برنامه‌هاي ويژه‌اي انديشيد.
ابوالفضل خادميان رسانه‌ها را عامل اصلي توسعه مشاركت مردم در مدارس دانست و اظهار داشت: رسانه‌ها بايد با الگوسازي و بيان نمونه‌هاي موفق از فعاليت‌هاي انجمن اوليا و مربيان موجب حضور حداكثري خانواده‌ها در مدرسه شوند.
وي با تأكيد برسترسازي فرهنگ مشاركت در جامعه تصريح كرد: 130 هزار مدرسه در كشور فعال هستند كه 107 هزار مدرسه داراي انجمن بوده و بقيه شرايط داشتن انجمن اوليا و مربيان را ندارند.
خادميان با اشاره به سال نوآوري و شكوفايي گفت: تشويق دانش آموزان در سال تحصيلي جديد بايد بيش از پيش مورد توجه قرار گيرد و برنامه هاي نوآورانه در اين زمينه ضروري است.
در ادامه رئيس سازمان آموزش و پرورش گيلان اظهار داشت: اعضاي انجمن اوليا و مربيان بايد در تبيين جايگاه رفيع انقلاب در ذهن نسل سوم انقلاب بكوشند.
سيدمصطفي حسيني با گراميداشت ياد و خاطره امام راحل افزود: فضاي معنوي، مكتبي و راه امام خميني(ره) بايد در مدارس استان نهادينه شود و خانواده و مدرسه به عنوان زيربناي تعليم و تربيت كودكان و نوجوانان نقش مهمي در اين امر مهم دارند.
وي با تشريح فعاليت‌هاي معنوي در مدارس گيلان خاطرنشان كرد: تاكنون بيش از يك هزار و 530 نفر از دانش آموزان كه در زمينه فعاليت‌هاي قرآني در حوزه حفظ قرآن فعاليت مطلوبي دارند شناسايي شده‌اند كه نشان دهنده رشد فضاي معنوي و اعتقادي در بين دانش آموزان است.
حسيني تأكيد كرد: اعتقادات مذهبي هويت ملي ما است و بايد در مدارس احيا شود.
در اين مراسم از بين 60 كانديداي عضويت در شوراي انجمن اوليا و مربيان گيلان 6 نفر به عنوان نمايندگان والدين و نمايندگان مربيان انتخاب شدند.
انتهاي پيام/ب
 چهارشنبه 8 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 216]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن