تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):عمل اندک و بادوام که بر پایه یقین باشد و در نزد خداوند از عمل زیاد که بدون یقین ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803010707




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

وزیرکشور:ایران در نقطه توازن منطقه است


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز: وزیرکشور:ایران در نقطه توازن منطقه است
وزیر کشور با بیان اینکه ایران در نقطه توازن منطقه است، گفت: افرادی که تصور دارند مردم از ولایت فقیه و انقلاب دل‌زده و خسته شده‌اند حتماً در اشتباه محض هستند.
به گزارش نامه نیوز، عبدالرضا رحمانی‌فضلی در جمع مردم طبس در محل آستان مبارک حضرت حسین‌بن موسی‌الکاظم(ع)، اظهار داشت: در فضای تاریک و ناامیدی و در اوج قدرت سلسله منحوس نظام پهلوی، امام عزیزمان جلوه منادی حق مردم ایران را دعوت به شکستن حصارهای ظلم و جور کرد.
 
وی با بیان اینکه امام کاپیتولاسیون را قبول نداشتند و معتقد بودند که اجنبی نمی‌تواند بر ما حکمرانی کند، تصریح کرد: امام(ره) سال 43 حکم ولایتی داشت و حرکتی نورانی و دینی را رقم زد و او بود که به ملت ایران درس جهاد، شهادت، ایثار و عبودیت آموخت.
 
وزیر کشور بیان داشت: عزم، اراده، زبان، راه و اعتقاد مردم اعتقاد امام(ره) شد و مردم در شرایط سخت آن زمان به او باور پیدا کردند و ایمان آوردند و او در کالبد همه مردم ظهور کرد و در سال57 انقلاب اسلامی شکوفا شد.
 
رحمانی‌فضلی با اشاره به سخن امام(ره) که فرمودند یاران من درون گهواره‌ها هستند، اضافه کرد: حادثه دوم زمانی رقم خورد که نوجوانان به عرصه انقلاب ورود کردند و در چنین روزی بی‌رحمی نظام وابسته پهلوی در حمله به دانش‌آموزان موج بعدی را به پا کرد.
 
وی خاطرنشان کرد: آمریکای آن زمان به عنوان قدرت اصلی جهان قصد داشت با جنگ تحمیلی ملت ایران را بردگی بگیرد اما موج سوم اقتدار و عظمت ایران زمانی بود که پوشالی بودن قدرت آمریکا نمایان شد چراکه در سال 43 آمریکا تصور می‌کرد ملت ایران بی‌هویت است و هر اقدامی می‌تواند علیه این ملت داشته باشد.
 
وزیر کشور با اشاره به اهمیت جانفشانی امام حسین(ع) برای بقای اسلام، گفت: این مردم تابع امامی هستند که شعار هیهات من ذله سرداد و با کودک شش ماهه‌اش به میدان آمد و اوج ایثار و فداکاری را در کربلا به نمایش گذاشت.
 
رحمانی‌فضلی با بیان اینکه جوانانی که الگوی حضرت علی‌اکبر(ع) و خواهرانشان الگوی زینب (س) را دارند هیچ‌گاه شکست نمی‌‌خورند، اظهار داشت: این جوانان بودند که در لانه جاسوسی انتقام‌ از آمریکا گرفتند بنابراین این روزها در تاریخ ایران نباید به خاطره تبدیل شود بلکه باید در زمان جاری شده و درس غیرت و مجاهدت شود.
 
وی با تأکید بر ادامه راه امام حسین(ع) تا رسیدن به حضرت قائم(ع)، گفت: طبس شهری با مردمان صبور، پرتلاش، متدین و انقلابی است این شهر را با عطر شهادت می‌شناسند و خاطره‌ای که در ذهن‌ها نسبت به مردم طبس بوده و هست افق دید و سینه فراخ است.
 
وزیر کشور اذعان داشت: طبس در دل کویر خود شکست خفت‌بار قدرت جهانی را ثبت کرده و یادآور صحنه لشکرکشی ابابیل اما در قامت طوفان شن بر آمریکا بوده است.
 
رحمانی‌فضلی با بیان اینکه آمریکا در صحرای طبس خفت‌بار شکست خورد، افزود: محل مسجد شکر و صحرای طبس باید به موزه عبرت تبدیل شود تا مردم دنیا و تمام دشمنان درس عبرت بگیرند.
 
وزیر کشور گفت: گرچه انقلابی، مبارز و مجاهد بودن کاری دشوار است اما در استمرار حرکت انقلابی ملت ایران نباید از پا بنشینیم چراکه اجر مجاهدت و شهادت بسیار بالاست.
 
رحمانی‌فضلی تصریح کرد: ملت ایران علی‌رغم قرارگرفتن در پرتو توطئه رسانه‌های بیگانه و در حریم و حصار تحریم‌هایی که بیشترین آن علیه ایران است، در بهترین جایگاه قرار دارد.




منبع: ایسنا


۱۳ آبان ۱۳۹۴ - ۲۱:۴۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 22]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن