تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):ای على! عقل چيزى است كه با آن بهشت و خشنودى خداوند رحمان به دست مى‏آيد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820525127




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

افت اندک نفت با برداشت سود سرمایه‌گذاران/ برنت 50 دلار


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین: افت اندک نفت با برداشت سود سرمایه‌گذاران/ برنت 50 دلار اقتصاد > انرژی - اقتصاد نیوز نوشت:در پی برداشت سود سرمایه‌گذاران از رشد قیمت جلسه گذشته -که ناشی از مشکلات عرضه در برزیل و لیبی بود- قیمت نفت در معاملات کم‌حجم روز چهارشنبه با اندکی افت روبرو شد؛ هرچند هنوز نسبت به روزهای ابتدایی هفته رشد نشان می‌دهد.

هر بشکه نفت برنت برای تحویل در ماه دسامبر با افت 12 سنتی به 50 دلار و 42 سنت رسید. این در حالی بود که این معیار جهانی در جلسه گذشته رشدی یک دلار و 75 سنتی داشت.  همچین قیمت هر بشکه نفت آمریکا برای تحویل در ماه دسامبر  با 2 سنت کاهش به 47 دلار و 88 سنت رسید. روز گذشته قیمت نفت آمریکا با رشدی 3.8 درصدی به 48 دلار و 36 سنت رسیده بود. مایکل مک‌کارتی استراتژیست ارشد بازار در سیدنی انتظار دارد قیمت‌ها در طول امروز باز هم کاهش پیدا کند. 

بررسی اختصاصی در روز چهارشنبه نشان می‌دهد، فعالیت در بخش خدمات چین در ماه اکتبر به کمک کسب‌وکارهای جدید قوی‌تر، به سریع‌ترین سرعت سه ماهه اخیر خود رسیده است که موجب کاهش نگرانی‌ها در مورد ادامه داشتن ضعف در اقتصاد و بخش تولید چین شده است. هنوز مشخص نیست که آمار بخش خدمات به اندازه کافی برای تقویت تقاضای بزرگ‌ترین مصرف کننده انرژی، کالاهای اساسی و فلزات دنیا قوی باشد. بانک ANZ در یادداشتی در روز چهارشنبه اعلام کرد: «با تقویت دلار و ادامه داشتن آمار ضعیف اقتصادی چین، بهبود انتهای سال در قیمت‌های کالاهای اساسی بعید به نظر می‌رسد.» شاخص خرید مدیران در ماه اکتبر با رشد 1.5 واحدی نسبت به ماه سپتامبر به بیشترین سطح خود از جولای 2015 رسیده است.  مک‌کارتی اظهار داشت: «اعتصاب در شرکت نفتی دولتی برزیل (پتروبراس) و تعطیلی ترمینال صادرات نفت لیبی در زیتونیه، به رشد قیمت نفت کمک کرده است.»

اعتصاب پتروبراس که منجر به کاهش 25 درصدی تولید نفت در نهمین تولید کننده بزرگ نفت دنیا شده است، باعث کمک به رشد قیمت در جلسه گذشته شده است.

آمار گروه صنعتی «موسسه نفت آمریکا» در روز سه‌شنبه نشان می‌دهد که ذخایر نفت خام آمریکا در هفته گذشته با رشد 2.8 میلیون بشکه‌ای به 479.9 میلیون بشکه رسید. آمار رسمی موجودی دولت از دپارتمان انرژی اداره اطلاعات انرژی آمریکا در ادامه روز چهارشنبه منتشر خواهد شد.  22439

کلید واژه ها: نفت - قیمت نفت -




چهارشنبه 13 آبان 1394 - 11:40:14





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 26]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن