تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):سخن نیک را از هر کسی ، هر چند به آن عمل نکند ، فرا گیرید .
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819524115




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کارشناس هواشناسی :سامانه بارشی از کشور خارج می شود


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: کارشناس هواشناسی :سامانه بارشی از کشور خارج می شود


مدیر پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی گفت: امروز پس از بارش های پراکنده در بخش هایی از شمال شرق و دامنه های البرز شرقی، سامانه بارشی از کشور خارج می شود و دما در اغلب مناطق کشور افزایش نسبی می یابد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، احد وظیفه در جمع خبر نگاران گفت : امروز سامانه بارشی به تدریج از مرزهای شرقی کشور خارج می شود و تنها در بخش هایی از شرق و شمال شرق کشور موجب ابرناکی ، بارش پراکنده و وزش باد خواهد شد.
اوافزود: امروز به سبب جریان های مرطوب جنوبی، افزایش ابر، وزش باد ، رگبار باران، گاهی رعدوبرق در استان بوشهر، مناطق جنوبی فارس و خوزستان و برخی نقاط استان هرمزگان پیش بینی می شود.
وظیفه گفت: روزهای چهارشنبه و پنجشنبه با جایگزینی زبانه پرارتفاع برروی کشور ، به سبب سکون نسبی هوا ، افزایش غلظت آلاینده های جوی در شهرهای صنعتی و پرجمعیت دور از انتظار نخواهد بود.
مدیر پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی گفت : بعد از ظهر پنجشنبه و روز جمعه سامانه بارشی جدیدی از سمت غرب و جنوب غرب وارد کشور خواهد شد که به تدریج سبب افزایش ابرناکی ، وزش باد و بارندگی در این نواحی خواهد شد.


سه شنبه ۱۲ آبان ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 44]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن