تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 15 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):آنگاه که روزه مى ‏گیرى باید چشم و گوش و مو و پوست تو هم روزه ‏دار باشند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804784098




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

يك ميليارد و چهارصد ميليون تومان قرارداد دارم / دوست دارید من هم مثل هادی نوروزی بمیرم؟!


واضح آرشیو وب فارسی:جام نیوز:
جاسم کرار يك ميليارد و چهارصد ميليون تومان قرارداد دارم / دوست دارید من هم مثل هادی نوروزی بمیرم؟!

جاسم کرار؛
يك ميليارد و چهارصد ميليون تومان قرارداد دارم / دوست دارید من هم مثل هادی نوروزی بمیرم؟!
هافبک استقلال گفت: به من گفته بودند قبل از همه به تو پول مي‌دهيم.فشارم افتاد و رفتم بيمارستان. مي‌خواهيد اتفاقي مثل هادي نوروزي براي من هم رخ بدهد؟



به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز، جاسم کرار که امسال روی هم فقط حول و حوش 200 دقیقه برای استقلال بازی کرده، طوری حرف می‌زند که انگار ستاره مجموعه آبی است. کرار که غیر از مظلومی و یکی از معاونان باشگاه، هیچ‌کس در استقلال دوستش ندارد، دیروز در تازه‌ترین حرف‌های خود باز هم از استقلال و کلیت فوتبال ایران طلبکار شد. ابتدا بدون هیچ قضاوتی حرف‌های کرار را بخوانید.   با استقلال يك ميليارد و چهارصد ميليون تومان قرارداد دارم اما تا اينجا فقط 23 ميليون گرفته‌ام.اكثر بازيكنان تيم حداقل 250 ميليون پول گرفتند ولي 4 ماه پيش به من يك خودروي بي‌ام‌دبليو دادند كه نه پلاك دارد، نه سند و نه كليد! به من از باشگاه گفتند سريع حساب باز كن، مي‌خواهيم برايت پول واريز كنيم اما فقط يك ميليون و چهار صد هزار تومان بابت پاداش بازي‌هاي گذاشته برايم ريختند.
در تمرين استقلال ديدم همه بچه‌‌ها خوشحال هستند و وقتي پرس و جو كردم، فهميدم همه 30 الي 40 درصد قراردادشان را گرفته‌اند. وقتي به فرزاد مجيدي گفتم ادعا كرد هيچ‌كس پول نگرفته اما من ديدم همه پول گرفته‌اند غير از من. من هم تمرين را رها كردم و رفتم. به من گفته بودند قبل از همه به تو پول مي‌دهيم.فشارم افتاد و رفتم بيمارستان. مي‌خواهيد اتفاقي مثل هادي نوروزي براي من هم رخ بدهد؟
استقلالي‌ها يا پولم را بدهند يا رضايتنامه‌ام را! دست در كيسه اعتبار نوروزي نكن
اگر دروغ 200 ميليون توماني استقلال را ناديده بگيريم و از استقلالي‌ها نپرسيم شما كه مي‌گفتيد با كرار قرارداد يك ميليارد و دويست ميليوني بستيد، حالا در قبال حرف‌هاي جاسم كه مي‌گويد قراردادش يك ميليارد و چهارصد ميليون بوده، چه حرفي داريد؟! حق داريم از جاسم بپرسيم آيا پاداش يك ميليون و چهارصد هزار توماني كه گرفتي، حقت بود؟ شما در پيروزي‌هاي اخير استقلال چه نقشي داشتي؟!
اصلاً شما چه گلي به سر استقلال زدي كه توقع داري قبل از همه پول بگيري؟! فارغ از اين پرسش‌هاي بي‌پاسخ، جا دارد از كرار بخواهيم خودش را با زنده‌ياد هادي نوروزي مقايسه نكند. خدا نوروزي را بيامرزد كه هيچ وقت تمرين پرسپوليس را رها نكرد تا برود زادگاهش شمال براي شكار!   واكنش كرار به مصاحبه معيني:
از استقلال بروم عيد من هم هست!
در باشگاه استقلال همه خواهان اخراج جاسم كرار هستند به جز پرويز مظلومي! مسعود معيني عضو هيأت مديره آبي‌پوشان كه منتقد سرسخت اين بازيكن عراقي محسوب مي‌شود در مصاحبه‌اي ادعا كرد روزي كه كرار از استقلال برود عيد ماست!
بازيكن عراقي آبي‌پوشان كه از معيني ناراحت است پاسخ حرف‌هاي او را داد. كرار در اين باره به خبرورزشي گفت: ايشان «مسعود معيني» عضو هيأت مديره استقلال است و به او احترام مي‌گذارم اما بابت مصاحبه‌اي كه انجام داد بايد جوابش را بدهم. آقاي معيني شما مي‌دانيد چه بلاهايي بر سر من در استقلال آمد؟ شما مي‌دانيد با چه مشكلاتي روبه‌رو شدم. شما مي‌دانيد من و خانواده‌ام را از هتل بيرون انداختند؟ مي‌دانيد پول نمي‌دادند. مي‌‌دانيد هر روز يك جا مي‌خوابيديم! اگر اين رفتارها با خود شما صورت بگيرد چه واكنشي نشان مي‌دهيد. سكوت اختيار مي‌كنيد؟ خواهش مي‌كنم روراست باشيد و كمي واقعيت را بگوييد. آقاي معيني عزيز اگر با اين رفتارهايي كه با من كردند از استقلال بروم عيد من نيز هست. اگر رضايت‌نامه‌ام را بدهند مي‌آيم باشگاه و شانه تك‌تك مديران استقلال را مي‌بوسم.   جاسم طلبكار!
كرار از راه دور از استقلال شكايت كرد
جاسم كرار كم‌طاقت شده است. جاسم كه تصور مي‌كرد اگر قهر كند، نازش را مي‌خرند و برش مي‌گردانند(!) وقتي ديد انگار استقلالي‌ها از خدا خواسته بودند او نيايد، دوره افتاد طلبش را بگيرد. كرار ديروز با مدير برنامه‌هايش به ملاقات مديرعامل استقلال رفت اما افشارزاده باشگاه نبود و آنهايي هم كه بودند جواب كرار را ندادند و او بلافاصله راهي فدراسيون فوتبال شد تا از استقلال شكايت كند. جالب است بدانيد جاسم كه حالا از استقلال طلبكار هم شده، خودش وارد ساختمان فدراسيون نشد و فقط مدير برنامه‌اش را فرستاد كه در كميته انضباطي فدراسيون فوتبال شكايتي عليه استقلال تنظيم كند.   قابل توجه استقلال و سازمان ليگ
ناگهان رقم كرار 200 ميليون بيشتر شد!
در سايت سازمان ليگ اعلام شده كه قرارداد جاسم كرار 2/1 ميليارد تومان است. اين رقم را خود باشگاه استقلال به سازمان ليگ داده اما خود كرار مي‌گويد قراردادم 4/1 ميليارد است! كاري به اينكه استقلالي‌ها از اول فصل به كرار 23 ميليون داده‌اند يا بيشتر نداريم اما چرا استقلالي‌ها رقم كرار را 200 ميليون كمتر اعلام كردند؟! البته اين فقط استقلال نيست كه راست نمي‌گويد! اما چرا سازمان ليگ بايد رقم‌هاي اعلام شده از سوي باشگاه‌ها را اعلام كند؟ پس اين وسط تكليف مقوله‌هاي «نظارت» و «بازرسي» چه مي‌شود؟ راستي ما از اين همه راست نگفتن! به كجا رسيده‌ايم و كدام مشكل فوتبال‌مان را حل كرده‌ايم؟! خبر ورزشی 116



۱۰/۰۸/۱۳۹۴ - ۱۲:۳۶




این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام نیوز]
[مشاهده در: www.jamnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 14]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن