تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم(ص):برترین ایمان آن است که معتقد باشی هر کجا هستی خداوند با توست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813082448




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کدام صنايع سريع تر از رکود خارج مي‌شوند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۹ آبان ۱۳۹۴ (۱۰:۲۷ق.ظ)
کارشناس بازار سرمايه پاسخ مي‌دهد؛ کدام صنايع سريع تر از رکود خارج مي‌شوند موج - مدير سرمايه‌گذاري صندوق توسعه بازار سرمايه با اشاره به اينکه بسته خروج از رکودي که دولت تدوين کرده است، برنامه ريزي دقيقي براي تحريک تقاضا دارد، گفت: تحريک تقاضا در ميزان فروش بنگاه‌هاي توليدي اثرگذار است.
به گزارش خبرگزاري موج، محمد حسين صدرايي با اشاره به اينکه گزارش‌هاي عملکرد شرکت‌هاي بورسي نشان مي‌دهد شرايط مناسبي بر بنگاه‌هاي اقتصادي حاکم نيست، گفت: مهم‌ترين دليل گزارش‌هاي ضعيف 6 ماهه اين است که محصولات‌ بنگاه‌هاي اقتصادي فروش چنداني نداشته، بنابراين از سودآوري برخوردار نبوده‌اند.
اين کارشناس بازار سرمايه با اشاره به برنامه ريزي 6 ماهه بسته جديد دولت گفت: از آنجايي که اين برنامه کوتاه مدت است به طور قطع در مدت 6 ماه نسبت‌هاي مالي شرکت‌ها را تحت تأثير قرار خواهد داد.
وي معتقد است با اجرايي شدن اين بسته، شرکت‌هاي فعال بورسي نيز مي‌توانند در عملکردهاي 9 ماهه و 12 ماهه خود گزارش‌هاي بهتري ارائه دهند و حتي ممکن است برخي صنايع شاهد رشد قابل توجه سودآوري باشند.
صدرايي در خصوص برنامه ريزي‌هاي اين بسته براي رونق صنايع گفت: بر اساس مفاد اعلام شده قرار است در قدم اول شرکت‌هايي که موجودي انبار بالايي دارند، شناسايي شوند و به آن‌ها تسهيلاتي تعلق بگيرد تا بتوانند محصولات خود را به فروش برسانند.
اين کارشناس بازار سرمايه معتقد است در وضع فعلي، بيش از هرچيز تحريک تقاضا و فروش محصولات در انبار مانده مي‌تواند به تحريک اقتصاد کمک کند.
مدير سرمايه‌گذاري صندوق توسعه بازار سرمايه همچنين به صنايعي که از برنامه‌هاي جديد دولت بيشترين تأثير را مي‌گيرند اشاره کرد و گفت: به نظر مي‌رسد گروه‌هاي خودرو، مسکن، بانک و ليزينگ ها بيشترين تأثير مثبت را از اجراي اين برنامه‌ها مي‌گيرند و زودتر از ديگر گروه‌ها از رکود خارج مي‌شوند.
وي در پايان پيش بيني کرد: با توجه به بهبود عملکرد صنايع تا پايان سال مي‌توان به بازاري بهتر و صعود متغيرهاي بورسي در سه ماهه چهارم سال اميدوار بود.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 13]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن