تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):از به زبان آوردن سخنان زشت بر حذر باش. زیرا فرومایگان را گرد تو جمع می کند و گرانم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819252537




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

امام جمعه قزوین : ایران حرف اول را در منطقه می زند


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین:


امام جمعه قزوین : ایران حرف اول را در منطقه می زند استان‌ها > قزوین - امام جمعه قزوین به حضور هیأت ایرانی از وزارت امورخارجه در نشست وین اشاره و خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب فرموده اند ما به جز مذاکرات هسته‌ای هیچ مذاکره‌ای با آمریکا انجام نمی‌دهیم و مذاکرات وین یک نوع مذاکره، خارج از موضوع هسته ای است و نفوذ آمریکایی ها را در پی خواهد داشت.

به گزارش خبرآنلاین قزوین آیت الله عبدالکریم عابدینی در خطبه های عبادی و سیاسی نماز جمعه این هفته قزوین اظهار کرد: یکی از مسائلی که این روزها همه مسلمانان جهان، همه انسان های آزاده به ویژه شیعیان اهل بیت عصمت و طهارت(علیه السلام) را نگران کرده، موضوع حکم اعدام عالم فرزانه آیت الله شیخ نمر باقر النمر از روحانیون برجسته عربستان است که به خاطر مخالفت با آل سعود حدود 3 سال است در زندان به سر می برد.

ادامه شیطنت‌های سعودی‌ها پاسخ موشکی ایران را در پی دارد
وی با بیان این که اخیراً حکم اعدام این روحانی برجسته شیعیان عربستان مطرح شده، تصریح کرد: قرار است حاکم سعودی حکم اعدام ایشان را تأیید کند. این حکم در تمام عالم و در میان شیعه و سنی محکوم شده و همه به آن معترض هستند.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین گفت: حکم اعدام شیخ نمر در حالی صادر شده است که عربستان در باتلاق جنگ نیابتی با یمن دست و پا می زند و همان اربابانی که او را وادار به این جنگ کرده اند پشیمان و نادم هستند و در صدد یافتن راهکاری برای پایان جنگ است.

امام جمعه قزوین با بیان این که فاجعه منا و سقوط جرثقیل ننگی برای آل سعود است و هنوز از یادها نرفته است، ادامه داد: کشتار هزاران انسان در فاجعه منا در مظلومانه ترین شرایط صورت گرفت؛ به طوری که مردم حتی از نعمت آب که ابتدایی ترین نیاز انسان است هم محروم ماندند و این اقدامات به صورت عمدی انجام شد و هنوز این ننگ بر گرده عربستان سعودی سنگینی می کند.

اقدام علیه شیخ نمر سقوط آل سعود را در پی خواهد داشت
وی با بیان این که حمایت از داعشی ها و پرورش تروریست به صورت زننده ای توسط آل سعود انجام می شود، اذعان کرد: در این شرایط این رژیم با اقداماتش علیه آیت الله شیخ نمر ننگی دیگر به ننگ های گذشته خود می افزاید و قطعاً این اقدامات منجر به سقوط ننگین این رژیمِ وابسته به آمریکا و اسرائیل خواهد شد.

آیت الله عابدینی تأکید کرد: به عربستان اخطار می دهیم آن موشک هایی که در عمق 500 متری زیرزمین و در جای جای مملکت ما ذخیره شده، برای مصرف است و آنها باید بدانند که اگر دست از شیطنت های گذشته برندارند، موشک های ما مناطق حساس عربستان از جمله ریاض و کاخ آل سعود را هدف قرار خواهند داد.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین به سفر جک استراو به ایران اشاره کرد و یادآور شد: انگلستان همواره با ننگ، خیانت، فریب و کشتار در ذهن مردم ما شناخته شده است و خیانت از حاکمان انگلیس جدایی ناپذیر است.

سفر جک استراو با هدف حیله، نیرنگ، جاسوسی و نفوذ انجام شده است
وی بیان کرد: جک استراو یکی از خائن ترین خائنان انگلیسی با چراغ سبزی که بعضی غرب‌زده‌های دست‌اندرکار به او نشان می دهند، به بهانه ایران گردی و جهان گردی به کشور ما سفر کرده است البته ما این را حیله، نیرنگ و جاسوسی می بینیم.

امام جمعه قزوین با تأکید بر این که آنهایی که سفر جک استراو را جهانگردی می بینند بسیار ساده لوح هستند، اظهار داشت: سفر جک استراو انگلیسی به ایران نشان دهنده نفوذ آمریکایی، غربی و انگلیسی است؛ او در سفر خود به دنبال افرادی است تا راه نفوذ به کشور ما را پیدا کند و ما این اقدام را محکوم می کنیم و معتقدیم فرهیختگان ایرانی هوشمندتر و سیاست‌مدارتر از آن هستند که از این مار خوش خط و خال برای چندمین بار ضربه بخورند.

عده ای به مذاکره اعتیاد پیدا کرده‌اند؛ آنها مذاکره مجاز را از غیرمجاز نشناخته‌اند
نماینده ولی فقیه در استان قزوین به حضور هیأت ایرانی از وزارت امور خارجه در نشست وین اشاره و خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب فرموده اند ما به جز مذاکرات هسته ای هیچ مذاکره ای با آمریکا انجام نمی دهیم و این هم یک نوع مذاکره و خارج از موضوع هسته ای است.

وی صحنه گردان اصلی نشست وین را آمریکا دانست و تصریح کرد: ساده لوحی است گمان کنیم این مذاکرات برای دفاع از مردم مظلوم سوریه شکل گرفته است چرا که هیچ کسی شک ندارد صحنه گردان، مدیریت و رهبری نشست وین را آمریکا برعهده دارد.

تروریست های منطقه پرورش یافتگان مکر و حیله آمریکا و انگلیس و پول های سعودی ها هستند
آیت الله عابدینی ادامه داد: کسی شک ندارد که القاعده، النصره، داعش و معارضان دیگری که در عراق و سوریه به جان مسلمانان افتاده اند و این فتنه تروریستی را با این همه خون ریزی به راه انداخته اند، پرورش یافتگان مکر و حیله آمریکا و انگلیس و پول های سعودی ها و پا در میانی و همکاری ترکیه و خوشحالی صهیونیست ها است.

امام جمعه قزوین اذعان داشت: آمریکا، عربستان و ترکیه مثلث شومی شده اند که پایگاه حمایت از تروریست ها را طی این چند ساله که در کشورهای سوریه و عراق خون ریختند، سر بریدند و غارت کردند، را تشکیل داده اند.

وی با بیان این که آمریکایی ها به دلیل آن که تروریست ها را در حال فروپاشی می بینند اجلاس وین را تشکیل داده اند، خاطرنشان کرد: حال که با اقدامات مستشاری ایران قدرتمند، پیروزی های جدی و مهم به نفع مردم کشورهای سوریه و عراق رقم خورده است، آمریکایی ها به یاد آن افتاده اند که باید ضد تروریست بشوند و اجلاس وین را تشکیل داده اند.

ایران حرف اول را در منطقه می زند
نماینده ولی فقیه در استان قزوین با تأکید بر این که بدون حضور ایران در منطقه خاورمیانه تمام نقشه ها نقش بر آب می شود، یادآور شد: ایران با قدرت نظام و نفوذ سیاسی خود حرف اول را در منطقه می زند و مورد تأیید مردم منطقه است و آمریکایی ها به این موضوع اعتراف کرده اند اما نباید بگذاریم آنها از قدرت و نفوذ ما سوء استفاده کنند.

آیت الله عابدینی با بیان این که همه عالم به خیانت های آمریکا پی برده اند، یادآور شد: ما وقتی با آمریکا، عربستان و ترکیه برای حل مشکل سوریه بر سر یک میز می نشینیم به معنای آن است که ما تروریست‌پروری آمریکا و این که آنها حامی اصلی داعش هستند را درک نکرده و نمی فهمیم و وانمود می کنیم آمریکایی ها واقعاً صداقت دارند و این خیانت به انقلاب و ارزش های دینی است.

وی تصریح کرد: شرکت عده ای در برخی از مذاکرات که مجاز به حضور در آن بودند، باعث شده آنها اعتیاد به مذاکره پیدا کنند؛ آنها مذاکره مجاز را از غیر مجاز نشناخته اند و امیدواریم در تعامل با آمریکا دقت بیشتری شود و این هم یک نوع نفوذ است که باید جلو آن را گرفت چرا که مردم آن را نمی پسندند.

فلسطینی های کرانه باختری مسلح شوند
امام جمعه قزوین به انتفاضه سوم فلسطین هم اشاره کرد و با بیان این که 70 فلسطینی از مدت شروع انتفاضه مظلومانه به شهادت رسیده اند، اذعان داشت: همان گونه که رهبری فرموده اند ضرورت دارد که فلسطینی های کرانه باختری مسلح شوند و تنها راه فلسطینی ها این است که با قدرت و با سلاح صهیونیست ها را به سزای اعمالشان برسانند و از شر آنها نجات پیدا کنند.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین به زلزله اخیری که در افغانستان، پاکستان و هند رخ داد اشاره کرد و گفت: این زلزله که بسیار وسیع بود و قدرت زیادی هم داشته است موجب خرابی های بسیاری شده و ضروری است دولت های مسلمانان، مخصوصاً جمهوری اسلامی ایران به کمک مردم این کشورها بیایند.

شعار مرگ بر آمریکا در 13 آبان امسال کوبنده تر از سال های گذشته
وی گفت: در روز 13 آبان وظیفه داریم به خاطر خیلی از مسائل مانند برجام، خون هایی که در سوریه، عراق و یمن ریخته شد و تهدیدهای آمریکایی ها، شعار «مرگ بر آمریکا» را در دانشگاه ها، مدارس و جای جای میهن اسلامی کوبنده تر از هر سال به گوش دشمنان برسانیم و در این راستا از آموزش و پرورش، معلمان فرهیخته و مدیران مدارس می خواهیم برنامه جدی برای این روز داشته باشند.

کلید واژه ها: استان قزوین - قزوین -




شنبه 9 آبان 1394 - 09:58:58





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 25]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن